Gå til innhold

Til menn: om jenta gjorde dette


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

La oss si dere datet en veldig attraktiv og bra jente dere i utgangspunktet ønsket å fortsette å se, men i det dere sovnet feis hun skyhøyt. En LANG og høy en. :P Ingen lukt. Hadde dere villet se henne igjen, eller hadde det satt en akutt stopper for videre aktivitet? :sjokkbla:

Anonymkode: 9d5e7...02a

Det har skjedd meg. Når hun lå inntil meg. Kjente at det blåste å bråkte veldig. Gjorde ikke noe av det, sa det heller aldri til henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knullevennen min synes at mine fiser ikke er høye nok:fnise:

Anonymkode: c2c20...d87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

La oss si dere datet en veldig attraktiv og bra jente dere i utgangspunktet ønsket å fortsette å se, men i det dere sovnet feis hun skyhøyt. En LANG og høy en. :P Ingen lukt. Hadde dere villet se henne igjen, eller hadde det satt en akutt stopper for videre aktivitet? :sjokkbla:

Anonymkode: 9d5e7...02a

Du var kanskje ikke i den biologitimen der man lærte at alle mennesker promper?

Follk lager ikke problemer ut av slikt. ( Med «folk» her mener jeg folk som er voksne nok til å overnatte hos hverandre. D.v.s fra rundt fire år og oppover)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Dette skjer før eller siden i alle forhold. Like greit at det skjer raskt. Sparer alle involverte for magesmerter ifbm tarmgass.

Sjansen er stor for at partneren din senker skuldrene og oppfører seg mer naturlig etter dette er overveldende stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

 Det var første gang jeg overnattet hos en eks. Det var over flere dager så de første nettene gikk greit. Men jeg lider av flau tarm. Den bare ble helt inneslutta med med gang jeg gikk inn døra hos han her, og slutta totalt å fungere. Så da jeg gikk jeg da og egentlig måtte på do men fikk ikke til. Og fikk mer og mer vondt i magen. Når vi la oss tredje dagen hadde jeg i løpet av dagen hatt flere turer ut på trappa for å prøve å bli kvitt noe av den gassen som hadde samlet seg, men funket dårlig. Men når vi da la oss klarte jeg ikke å sovne fordi jeg tenkte at DA braker det! Men til slutt ble jeg så trøtt at jeg ble søvnig og med en gang jeg slappa av i kroppen kom det en fjert så jeg våkna til! Og sånn fortsatte det en del ganger mens jeg som du TS døde inni meg. Og så sovna jeg, og ... lot det stå til. 

Vet ikke om det var han eller jeg som på et vis nevnte det først dagen etter, men uansett så kunne han fortelle at jeg hadde ligget og prompet hele jævla natta! Og han også var opptatt av å erte meg med det! Jeg bar så flau men han synes visst bare det var moro. 

Var en merkelig måte fyren din tok det opp på,  men la oss håpe det bare var ment for å erte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymjente21

Jeg har aldri prompet foran en kjæreste, i hvertfalL ikke som jeg vet, tror jeg hadde dødd da og ikke turt å sett han på flere dager om det skulle skjedd, haha. Men har jo hendt det kommer vakumlyder feks etter analsex, eller noen ganger fitte-prompe-lyd (det er IKKE promp), og da må jeg jo forklare det ganske mange ganger sånn at jeg er sikker på at kjæresten skjønner at jeg ikke promper etter sex, for hadde jeg prompet på ekte hadde jeg nok reagert som deg å dødd innvendig, så jeg skjønner problemstillingen. Altså jeg kan ha sex foran 10 personer, men å prompe foran 1 er helt uaktuelt xD haha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg og eksen akkurat hadde begynt å date hadde jeg gjort det samme, fisen vekket meg, men jeg latet som jeg sov. Han fortalte i ettertid at jeg hadde blitt helt varm og rød, så han merket at jeg var våken og flau. Han synes også jeg bare var søt, enda søtere fordi jeg ble så flau. 

Anonymkode: 3a10c...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2018 den 17.34, AnonymBruker skrev:

La oss si dere datet en veldig attraktiv og bra jente dere i utgangspunktet ønsket å fortsette å se, men i det dere sovnet feis hun skyhøyt. En LANG og høy en. :P Ingen lukt. Hadde dere villet se henne igjen, eller hadde det satt en akutt stopper for videre aktivitet? :sjokkbla:

Anonymkode: 9d5e7...02a

jeg syns det er veldig ekkelt når jenter fiser, det er direkte ufeminint og jeg elsker feminine kvinner. men å dumpe henne for en fjert hun ikke klarte å kontrollere er turn off, ikke dumpegrunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg møtte typen min for snart fire år siden så sa jeg klart i fra til han at jeg var ikke interessert i et forhold der man ikke tør og fise foran hverandre.

Så det begynte vi med andre daten faktisk.

Han synes dette var pinlig og ble veldig satt ut i starten.

Men etter noen få månd så brydde ikke han seg heller lenger.

Jeg fiser ikke foran noen andre i denne verden, men min mann, han skal jeg være 100 prosent meg selv med.

 

Anonymkode: 37bfd...9f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, anonymjente21 skrev:

Jeg har aldri prompet foran en kjæreste, i hvertfalL ikke som jeg vet, tror jeg hadde dødd da og ikke turt å sett han på flere dager om det skulle skjedd, haha. Men har jo hendt det kommer vakumlyder feks etter analsex, eller noen ganger fitte-prompe-lyd (det er IKKE promp), og da må jeg jo forklare det ganske mange ganger sånn at jeg er sikker på at kjæresten skjønner at jeg ikke promper etter sex, for hadde jeg prompet på ekte hadde jeg nok reagert som deg å dødd innvendig, så jeg skjønner problemstillingen. Altså jeg kan ha sex foran 10 personer, men å prompe foran 1 er helt uaktuelt xD haha 

Jeg tenker automatisk at man ikke har god sex for sin egen skyld når dette er et problem... Frykten for lukt, væske, promp, føflekker, valker og feil bryststørrelse kommer i veien for egen frigjørelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle fiser, sånn er det bare. 

Her i gården er det typen som ikke har pleid å fise noe særlig, men sist vi møtte hverandre slapp han plutselig en skikkelig brakar :D Jeg bare så ham inn i øynene og slengte til ham et smil og et slengkyss. 

Noe jeg forøvrig også gjorde den gangen vi var på badet sammen og det han gikk på do og det lukta fjøs, haha. 

Skal mye mer til før jeg synes mannen ikke er lekker. 

Forventer helt det samme i retur. 

Anonymkode: bb46f...3d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slapp verdens største fis da jeg holdt på å sovne i sengen til han datet (2 eller 3 gang jeg sov over ). Lover deg at hele sengen vibrerte noe helt sinnsykt 😂😂 Han snudde bare ryggen til, fniste litt og sa aldri noe. Han trodde heldigvis jeg sov. Vi gifter oss nå om 6 mnd ( 4 år etter)😂😂😁❤ 

Anonymkode: a609f...ca8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, det der er ingenting. Første gang kjæresten gikk ned på meg, feis jeg han midt i trynet :flau: Han tok det pent, og vi er fortsatt sammen. 

Anonymkode: 2598a...94e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir fortsatt dritflau om jeg gjør det... *rødme* og går ikke nr to på do når han er hjemme... vi har vært sammen snart et år:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...