Gå til innhold

Til menn: om jenta gjorde dette


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overraskende, men fine svar! :fnise:  Til du som spurte, JA, jeg er den jenta... Det skjedde mens jeg var i ferd med å sovne, og jeg må ha holdt den inne riktig lenge. Hadde spist litt feil mat i forkant også.. :P Da det skjedde kunne jeg høre at han var våken, men jeg latet som ingenting fordi jeg DØDE inni meg... Våknet raskt da, ja. Han sa heller ingenting fordi han trodde jeg sov. Kvelden dagen etter det skjedde, skulle jeg ut med han og vennene hans, og på et tidspunkt dro han meg til side og sa: jeg hørte deg i går. Jeg latet som ingenting, og sa: hva? 

Så sa han hva som skjedde :(  Akkurat det syntes jeg faktisk var veldig unødvendig, han lagde en sak ut av det, og jeg ville bare dra hjem. Etter hvert oppdaget han at jeg ble irritert(selv om jeg prøvde å skjule det), så han prøvde å få meg i godt humør igjen. Vet at dette er VELDIG barnslig, men jeg synes også heller ikke at han trengte å lage en sak ut av det :P - TS

Anonymkode: 9d5e7...02a

For en dust! Det finnes noen få som ikke fiser foran hverandre. Har alltid lurt på hva slags issues disse folka går og bærer på..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så barnslig gjort av han. Hvorfor  tar han deg til side for å si at du *gasp* prompet i tilsynslatende i søvne? :balltre: Alle fiser. I søvne har man heller ikke kontroll på om man fiser eller ikke. Hvor gamle er dere?

Anonymkode: f252b...4e9

Det er sikkert bare uskyldig terging ;) 

Anonymkode: d8732...239

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg promper, selv om typen er våken 😬 Han sier jeg promper mye i søvne, jeg svarer : jeg promper mye når jeg er våken også. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han spurte deg om du merket det, trodde han sikkert at du sov. Han ville aldri nevnt det med et ord om han fikk imot deg. Han syntes sikkert det var morsomt å erte deg litt, når du sa du ikke visste hva han snakket om. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så barnslig gjort av han. Hvorfor  tar han deg til side for å si at du *gasp* prompet i tilsynslatende i søvne? :balltre: Alle fiser. I søvne har man heller ikke kontroll på om man fiser eller ikke. Hvor gamle er dere?

Anonymkode: f252b...4e9

Godt spørsmål, jeg ble overrasket over at han var så umoden(jeg er kanskje også litt barnslig som starter en slik tråd, men jeg hadde aldri laget sak ut av det selv, hvis det f.eks. var han :P). Han 25, jeg 23. -TS

Anonymkode: 9d5e7...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ansagt skrev:

For en dust! Det finnes noen få som ikke fiser foran hverandre. Har alltid lurt på hva slags issues disse folka går og bærer på..

Hey! Jeg fiser ALDRI i våken tilstand foran ektemannen min. Han derimot..den ene salutten etter den andre 😝 Jeg har ingen issues..Neida..Joda..Neida..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon

Hadde syntes det var litt gøy og søtt. Litt merkelig å svare søtt, men det er søtt når jenter blir flaue over ting som er helt naturlig, som om de aldri før har sluppet en. Det hadde naturligvis ikke vært en deal breaker i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjer på soverommet blir på soverommet. Men å ta seg så høytidelig att man ikke kan tulle med den andre part om hva som skjedde der, det er for dumt. 

Att det er søtt att en jente fiser forstår jeg meg ikke på, att det er normalt er en annen ting. 

Anonymkode: 7dfd3...e0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Vera skrev:

Hey! Jeg fiser ALDRI i våken tilstand foran ektemannen min. Han derimot..den ene salutten etter den andre 😝 Jeg har ingen issues..Neida..Joda..Neida..

Hehe, det er mottatt!😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert bare uskyldig terging ;) 

Anonymkode: d8732...239

Da har han i alle fal lært å ikke terge om slikt igjen :P Hvem terger om slikt uansett?

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt spørsmål, jeg ble overrasket over at han var så umoden(jeg er kanskje også litt barnslig som starter en slik tråd, men jeg hadde aldri laget sak ut av det selv, hvis det f.eks. var han :P). Han 25, jeg 23. -TS

Anonymkode: 9d5e7...02a

Han er fortsatt relativt ung da, men likevel :P Fikk du på følelsen av at han ønsket å terge deg litt eller var det full alvor?

Anonymkode: f252b...4e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er en «veldig attraktiv» og «bra dame», som har blitt dumpa og nå forsøker å bortforklare det med noe annet? Såret ego? 

Anonymkode: 3f70d...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

feis hun skyhøyt. En LANG og høy en

Hva faen? Det er ikke veldig ladylike, spar dere for sånt jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha jeg har en verre historie. Var på restaurant med bestevenninna mi, en felles kompis og eksen min som jeg nettopp hadde begynt å date, var vel i første - andre uka. Så skulle jeg og venninna mi på do sammen. Så kom det en sykt høylytt en da jeg satt på do og venninna mi brøt ut "jeg har aldri opplevd noen som fiser verre enn deg"! Da vi kom fra toalettet så stod daten min rett utenfor døra og skulle på do og hørte alt 😂 Han kalte meg "fiselin" lenge etterpå 🙈 (heter Ingelin). Huff. Tok det fint da, men mobbet meg litt 🙈 En annen gang med samme fyr, så prøvde vi en sånn liten bil (bestefarens nye bittelille elektriske bil som er helt lukket) og da hadde jeg så ille vondt i magen. Klarte å slippe en lydløs en, men det luktet SÅ SYKT at man skulle trodd noen hadde gyllet inne i bilen. Ble så flau at jeg seriøst ville dø.

Anonymkode: 772ad...202

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som lilleskje har jeg visstnok sluppet både en og to fiser på en manns underliv. Det har gått fint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse luft i magen og promper mange ganger om dagen. Er kvinne. Jeg skal være den første til å si at det verken er sjarmerende eller søtt eller koselig med promp, men i mitt forhold har vi aldri brydd oss om sånt og promper begge to når det trengs. Det er naturlig og ikke minst nødvendig. 

Anonymkode: 84c54...a2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lava Anne skrev:

Som lilleskje har jeg visstnok sluppet både en og to fiser på en manns underliv. Det har gått fint.

Det har jeg også gjort! Lå i skje da jeg slapp en brakar i det jeg sovnet. Han fortalte i ettertid at tissen hans dirret 😂 Dette var bare et par uker inn i datinga, og jeg trodde jeg skulle dø! Er fortsatt sammen, da 😍

Endret av Cocosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...