Gå til innhold

Til menn: om jenta gjorde dette


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La oss si dere datet en veldig attraktiv og bra jente dere i utgangspunktet ønsket å fortsette å se, men i det dere sovnet feis hun skyhøyt. En LANG og høy en. :P Ingen lukt. Hadde dere villet se henne igjen, eller hadde det satt en akutt stopper for videre aktivitet? :sjokkbla:

Anonymkode: 9d5e7...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde egentlig bare tenkt at hun var litt søt. Jeg har aldri hatt et forhold hvor dette ikke har skjedd den ene eller den andre veien ;) 

Anonymkode: d8732...239

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde bare vært morsomt, hadde ikke spilt noen som helst rolle :P

Anonymkode: 321f3...eed

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke kunne brydd meg  mindre. Alle gjør dte

 

Anonymkode: 2bd82...f27

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Who cares, hun blir bare mer mennesklig, morsommere og søtere i mine øyne ;) 

Anonymkode: 0fb23...204

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du jenta som feis, eller? For jeg kan ærlig talt ikke se for meg at noen menn tenker at dette er dealbreaker.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha dama mi blir så flau når det skjer. Litt merkelig men det er faktisk utrolig sjarmerende :ler2: 

Anonymkode: 4ab3c...e73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri vært noen stopp for videre aktivitet. Vakre jenter fiser!

Anonymkode: e127a...f5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle jeg ikke sett henne igjen? Har man vært i et forhold og generelt møtt andre mennesker så vet man at alle sammen slipper en fis

Anonymkode: 41d6a...5d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overraskende, men fine svar! :fnise:  Til du som spurte, JA, jeg er den jenta... Det skjedde mens jeg var i ferd med å sovne, og jeg må ha holdt den inne riktig lenge. Hadde spist litt feil mat i forkant også.. :P Da det skjedde kunne jeg høre at han var våken, men jeg latet som ingenting fordi jeg DØDE inni meg... Våknet raskt da, ja. Han sa heller ingenting fordi han trodde jeg sov. Kvelden dagen etter det skjedde, skulle jeg ut med han og vennene hans, og på et tidspunkt dro han meg til side og sa: jeg hørte deg i går. Jeg latet som ingenting, og sa: hva? 

Så sa han hva som skjedde :(  Akkurat det syntes jeg faktisk var veldig unødvendig, han lagde en sak ut av det, og jeg ville bare dra hjem. Etter hvert oppdaget han at jeg ble irritert(selv om jeg prøvde å skjule det), så han prøvde å få meg i godt humør igjen. Vet at dette er VELDIG barnslig, men jeg synes også heller ikke at han trengte å lage en sak ut av det :P - TS

Anonymkode: 9d5e7...02a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du spør for en venn, eller? Nei, jeg ville aldri villet treffe en dame igjen om det skulle vise seg at hun hadde luft i magen. Hlet utelukket. Kvinner skal ikke ha kroppsfunksjoner i det hele tatt. 

Kjære deg. Kan berolige deg med at jeg har stått og holdt håret til en dame som spøy på fest, og fortsatt syntes hun var det vakreste kvinnemennesket på Guds grønne planet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjerne i boka til alle menn som har svart her 🤩 betryggende å lese at dere tåler at vi er menneskelige, selv om vi prøver så godt vi kan å skjule det 😄

Anonymkode: cc5f4...431

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overraskende, men fine svar! :fnise:  Til du som spurte, JA, jeg er den jenta... Det skjedde mens jeg var i ferd med å sovne, og jeg må ha holdt den inne riktig lenge. Hadde spist litt feil mat i forkant også.. :P Da det skjedde kunne jeg høre at han var våken, men jeg latet som ingenting fordi jeg DØDE inni meg... Våknet raskt da, ja. Han sa heller ingenting fordi han trodde jeg sov. Kvelden dagen etter det skjedde, skulle jeg ut med han og vennene hans, og på et tidspunkt dro han meg til side og sa: jeg hørte deg i går. Jeg latet som ingenting, og sa: hva? 

Så sa han hva som skjedde :(  Akkurat det syntes jeg faktisk var veldig unødvendig, han lagde en sak ut av det, og jeg ville bare dra hjem. Etter hvert oppdaget han at jeg ble irritert(selv om jeg prøvde å skjule det), så han prøvde å få meg i godt humør igjen. Vet at dette er VELDIG barnslig, men jeg synes også heller ikke at han trengte å lage en sak ut av det :P - TS

Anonymkode: 9d5e7...02a

Så barnslig gjort av han. Hvorfor  tar han deg til side for å si at du *gasp* prompet i tilsynslatende i søvne? :balltre: Alle fiser. I søvne har man heller ikke kontroll på om man fiser eller ikke. Hvor gamle er dere?

Anonymkode: f252b...4e9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...