Gå til innhold

Dreit ut badet hos fuckfriend


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:skratte: Så mange bra historier og kommentarer her!! 

Så her er min: 
Jeg hadde datet en fyr i noen uker, meeeeget kjekk fyr! Jeg skulle overnatte der etter en bytur, han hadde ikke vært med ut for han ikke var i form. 
Så man gjør jo som man gjør når man overnatter småfull hos daten, og etterpå sovner jeg i en dyyyp søvn. 
Våkner litt utpå formiddagen, tom seng, på hans side ligger det en håndduk midt i senga... Står opp, han sitter i morgenkåpe på kjøkkenet, sier "magen er ikke helt med..." 
Jeg går på badet, og ser vaskemaskinen står i full gang på kokvask, med sengetøy i, så ikke vanskelig gjette seg til hva som har skjedd :P 
Tanken jeg satt igjen med når jeg tok toget hjem var: "sover jeg faktisk sååå tungt?"   :sove: 

Anonymkode: 037d2...994

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bæsjet i en plastikkpose(med ekstra plastikkpose rundt i tilfelle lekkasje) på date en gang, fordi det ikke funket å dra ned(ja, bæsjen måtte hentes opp fra dass..). Dette var i forbindelse med en dusj jeg skulle ta. Jeg visste ikke hvor jeg skulle legge posen, og vi skulle spise middag ute senere. Jeg puttet den kjapt nedi vesken min, og latet som ingenting. Jeg kunne jo ikke kaste den utendørs(i en bakgård...) eller i søpla, i tilfelle det ble oppdaget. Mens vi gikk til spisestedet var jeg helt borte i samtalen mellom oss, alt jeg kunne tenke på var å kaste posen med bæsj i en søppeldunk, men alle vi passerte var fulle. Da vi ankom spisestedet begynte jeg å bli utålmodig - vesken min var fin og DYR, og hvis noe begynte å lekke ville jeg blitt sønderknust. :(  Jeg sa jeg måtte på toalettet, tok med meg vesken, og til min lykke stod det en gigantisk søppeldunk inne på do, MED lokk, og jeg ble selvsagt overlykkelig over å endelig kunne kaste dritten!!!

Anonymkode: 1a094...2e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, dere har sex. Alle vet at alle går på do. Og at det noen ganger faktisk kan bli mye og at det lukter. Sån er livet. Bor med tre menn, to er i teenårene...... mye lukt. Vi advarer hverandre. " unngå doen i 20 min"

Helt normalt. Og mister du han pga dette..... vel, helt greit!

 

Anonymkode: b9b44...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du virkelig ha detaljer? Ok, siden du spør så hadde jeg sprutdiare, ikke bare skåla men setet og alt fikk mye nok på seg. Og jeg klarte ikke puste der inne selv! Så da forstår du gjerne at jeg er redd han avtenner på meg når går inn der og ser for seg hvilket show jeg holdt der inne? Jeg rødmer faktisk nå mens jeg skriver dette.

Anonymkode: 18b57...a0d

Slapp av! Så lenge du vasket etter deg, har du ingen grunn til å lage et stort problem for at du måtte på do.

Jesus! Alle blir syke i magen fra tid til annen.

Hva ER det med denne tåpelige redselen for å gjøre fra seg og jage folk utav huset hver gang en skal på doen???

Anonymkode: cc2c2...fdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par år siden fikk jeg besøk av en jeg datet etter å ha vært dårlig i magen et par dager. Følte meg frisk igjen og alt gikk bra. Etter en hyggelig kveld la vi oss i sengen min og sovnet. Noen timer senere våknet jeg innsmurt i egen avføring og skjønte ingenting. Han sov fortsatt, så jeg prøvde å fikse det uten å vekke ham, noe jeg åpenbart ikke klarte. Det endte med at jeg gikk i dusjen mens han skiftet sengetøy. Nå er vi kjærester! Jeg var ganske flau da det skjedde, men nå er det en episode han «mobber» meg med og som vi ler av.

En gang tisset jeg dessuten i skoene hans, men det er en annen historie.

Seriøst, det går fint.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bæsjet i en plastikkpose(med ekstra plastikkpose rundt i tilfelle lekkasje) på date en gang, fordi det ikke funket å dra ned(ja, bæsjen måtte hentes opp fra dass..)

Anonymkode: 1a094...2e5

Dette går da faktisk ikke an?! Jeg ler på meg sixpack omrent! Haha. Altså HVEM legger da sin egen bæsj oppi en veske?! Og attpåtil en designerveske?!!

Anonymkode: 18b57...a0d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, venus24 skrev:

En gang tisset jeg dessuten i skoene hans, men det er en annen historie.

Hvordan skjedde det?

Anonymkode: 18b57...a0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette går da faktisk ikke an?! Jeg ler på meg sixpack omrent! Haha. Altså HVEM legger da sin egen bæsj oppi en veske?! Og attpåtil en designerveske?!!

Anonymkode: 18b57...a0d

Ja, det var en veske til en månedslønn..... Glamorøst, akkurat som meg selv!

Og ja, jeg ler på meg de villeste abs'a selv. Jeg har fortalt historien mang en gang, og jeg kommer meg ikke over det.

HVA skulle jeg ellers gjøre?? La bæsjen ligge igjen i dass, la den få gi fra seg en riktig god aroma, også fortelle daten at jeg har lagt igjen en ruke det er umulig å trekke ned? :fnise:  Jeg hadde ikke vært på do på kanskje 2,5 dag(tiden jeg var med han såklart), og for meg er ikke det normalt.

(gjentar at det var 2 plastikkposer rundt, så det ble verken uhell eller e.coli i vesken)

Anonymkode: 1a094...2e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var en veske til en månedslønn..... Glamorøst, akkurat som meg selv!

Og ja, jeg ler på meg de villeste abs'a selv. Jeg har fortalt historien mang en gang, og jeg kommer meg ikke over det.

HVA skulle jeg ellers gjøre?? La bæsjen ligge igjen i dass, la den få gi fra seg en riktig god aroma, også fortelle daten at jeg har lagt igjen en ruke det er umulig å trekke ned? :fnise:  Jeg hadde ikke vært på do på kanskje 2,5 dag(tiden jeg var med han såklart), og for meg er ikke det normalt.

(gjentar at det var 2 plastikkposer rundt, så det ble verken uhell eller e.coli i vesken)

Anonymkode: 1a094...2e5

Men hvorfor la du ikke bare ned dolokket og fortalte at doen ikke ville skylle ned? 

Anonymkode: 3dc9a...156

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2018 den 18.09, Måbarefåsiat... skrev:

Å, Spøkelseskladden... den er kjip.

Spøkelseskladden 😂👻

Anonymkode: 1b68a...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor la du ikke bare ned dolokket og fortalte at doen ikke ville skylle ned? 

Anonymkode: 3dc9a...156

Hva skulle det hjulpet for? :P Han måtte jo åpnet lokket og faktisk prøvd å stake opp doen e.l. Den forsvinner jo ikke om hun lukker lokket og bare sier den er der?!

Anonymkode: a85ed...e8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva skulle det hjulpet for? :P Han måtte jo åpnet lokket og faktisk prøvd å stake opp doen e.l. Den forsvinner jo ikke om hun lukker lokket og bare sier den er der?!

Anonymkode: a85ed...e8d

Så doen var altså tett? Trodde den bare ikke ville skylle ned, beklager 

Anonymkode: 3dc9a...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Ei dame som går og bærer dritten sin i en pose i veska som Ab over her, ville blitt ditcha lenge før jeg kom i tanker om å ikke ville treffe en ff igjen, som vasket etter seg, når hun hadde brukt doen min. Jeg ville faktisk ikke hatt noe mere med en sånn person å gjøre.

Bæsj i do? Neeei, ææssj!

Bæsj i veska? Ja!

:spy:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uhumskheter

Jeg klatret ut vinduet til eksen midt på natten for å bæsje i skogen bak huset hans fordi døra til doen var kjempetynn og det som skulle ut av meg var en skikkelig bråkebæsj. Har aldri fortalt det til noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T.S Det er normalt å drite på do. Hvis du er redd for at han reagerte på lukten kan du jo gå ut fra at han ikke tror det alltid lukter likt. Ingen lukter blomster inne i tarmen... Neste gang du er der men ikke skal drite, så kan du jo bruke doen hans på nytt og gå igjen uten at det er noe lukt. Så vet han at det ikke alltid lukter når du har vært der inne.

Jeg har aldri hørt om noen som ikke vil treffe en dame som har avføring med bæsjelukt.

Nervøse damer: Ta med dere x-it luktfjerner, hvis dere har panikk for lukt på toalettet. Og jeg kan love at det er mye eklere med en dame som prøver ikke virke ekkel ved å forsøke å fjerne bæsj ved å ta det opp av doen, enn å forsøke å ikke være ekkel ved å spyle den ned og åpne et vindu... Ta med deres egen luktfrisker, hvis dere er sarte. Skru på springen hvis dere ikke vil at typen skal høre noen lyder. 

Å gå på do er normalt. Det er verre med dem som går og holder på avføringen sin og får gass i tarmen...

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skulle det hjulpet for? :P Han måtte jo åpnet lokket og faktisk prøvd å stake opp doen e.l. Den forsvinner jo ikke om hun lukker lokket og bare sier den er der?!

Anonymkode: a85ed...e8d

Da får han faktisk ta ansvar for å ha et toalett som ikke er tett. Hun måtte lagt noen tørk med papir over og lagt ned lokket. "Jeg fikk ikke spylt ned, for toalettet er visst tett." Det er det man gjør, når man er et normalt, høflig menneske.

Å gå rundt med bæsj i veska kvalifiserer ikke til å være et renslig, luktfritt menneske.

Endret av Tøytigern
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forstår at du fikk panikk og synes det er flaut, men det går bra! Har han tatt kontakt etterpå? :) 

Anonymkode: c1c22...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 13.45, AnonymBruker skrev:

Mitt low point in life: super nyforelska på weekendtur sammen for første gang. Han skulle barbere seg og dusje etc, jeg hadde dårlig mage etter indisk til lunsj. Ville selvsagt ikke stinke ned doen før han skulle inn, så jeg prøvde å holde meg..... 

Prøvde er stikkordet her. Jeg endte opp med å gjemme meg bak sengen ved vinduet og bæsja i en pokkers plastpose og tørka meg med sminkefjernerservietter. Knytta posen og kasta den ut vinduet, HELDIGVIS bodde vi rett ved togsporene (noe jeg ble frustrert over ved ankomst, men takket skjebnen for senere!) 

Spraya meg med parfyme på rommet for å skjule lukta og det var allerede gjennomtrekk i leiligheten. Ikke mitt stolteste øyeblikk, men vi er fremdeles lykkelig forelska og en dag forteller jeg kanskje historien til han🙈

Anonymkode: d4901...10d

Denne syntes jeg faktisk var morsom. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler meg i hjel av historiene her :fnise:
Men fra A til B. TS: Du er menneske. Du har en fordøyelse som virker. En fordøyelse som virker gjør at man bæsjer.
Det er ikke noe å skamme seg over. Du kunne jo faktisk ikke taklet det på en verre måte enn du gjorde. Det beste hadde kanskje vært og kommet ut av do og gjort det til noe morsomt og sagt: ''Oisann, tålte visst ikke maten. Ikke gå inn der!'' med en lattermild tone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor la du ikke bare ned dolokket og fortalte at doen ikke ville skylle ned? 

Anonymkode: 3dc9a...156

I tilfelle noen måtte komme og fikse toalettet f.eks............ Da ville jeg ha dødd. :P 

Anonymkode: 1a094...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...