Gå til innhold

Dreit ut badet hos fuckfriend


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud... var hos min FF og da vi hadde gjort oss ferdig kjente jeg det trykket skikkelig i tarmsystemet. Gikk da innom badet på vei ut døra, og det var som at jeg hadde blitt matforgifta. Skal ikke gå i detaljer men ja, jeg dreit ut badet kan man si. Lette manisk etter luftfrisker alle steder der inne, men han hadde ingen! Så jeg gikk da ut og løp mot døra, livredd for at han skulle gå inn den nærmeste timen.. er så flau at jeg tør ikke snakke til han. Vil han noen gang ligge med meg igjen etter dette liksom?

Anonymkode: 18b57...a0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får sjekke om du får flere invitasjoner. 

Anonymkode: 3b1d3...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Berentsens skrev:

Dreit du andre steder enn i toalettet? 

Nei? Hvem gjør det? Mener at det lukta overalt, og jeg måtte også vaske vekk fra ramma

Anonymkode: 18b57...a0d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er et typisk "Storm i vannglass" problem.....du lar dette bli et problem i hodet ditt, mens han tenker at sånt kan skje og at det er helt naturlig å gå på dass å drite!

Anonymkode: cf4e7...2cf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei? Hvem gjør det? Mener at det lukta overalt, og jeg måtte også vaske vekk fra ramma

Anonymkode: 18b57...a0d

 Du skriver jo at du dreit ut badet. Da er det relevant å stille spørsmål om du faktisk gjorde det. Du har altså gjort det de fleste av oss gjør noen ganger om dagen eller noen ganger per uke. Hadde du derimot bæsjet ned gulv og vegger på badet hans, så hadde han nok ikke ønsket mer kontakt med deg. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bopera skrev:

Altså, "dreit ut badet"..? Du bæsjet, og det luktet? Eller du har sprutet avføring rundt på vegger, gulv og tak, og deretter la på sprang ut døra?
Vi er jo ikke denne fyren, så vi vet kan jo ikke vite hva han tenker. Er det sistnevnte, så tviler jeg på at han ringer. Men hvis du har bæsjet, noe alle gjør, og han ikke ringer pga. bæsjelukt, så skal du være glad at du er kvitt noen så barnslig.

Vil du virkelig ha detaljer? Ok, siden du spør så hadde jeg sprutdiare, ikke bare skåla men setet og alt fikk mye nok på seg. Og jeg klarte ikke puste der inne selv! Så da forstår du gjerne at jeg er redd han avtenner på meg når går inn der og ser for seg hvilket show jeg holdt der inne? Jeg rødmer faktisk nå mens jeg skriver dette.

Anonymkode: 18b57...a0d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært mye bedre om du sa at "du, jeg fikk plutselig litt vondt i magen, lurer på om det var joe jeg har spist". Da sier du at det kommer til å lukte hui og halloi på en litt pen måte, så holder han seg unna til det verste er over.

Anonymkode: 6ee7b...014

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du virkelig ha detaljer? Ok, siden du spør så hadde jeg sprutdiare, ikke bare skåla men setet og alt fikk mye nok på seg. Og jeg klarte ikke puste der inne selv! Så da forstår du gjerne at jeg er redd han avtenner på meg når går inn der og ser for seg hvilket show jeg holdt der inne? Jeg rødmer faktisk nå mens jeg skriver dette.

Anonymkode: 18b57...a0d

Men du vasket det vel vekk, så klart? Og da er det jo bare bæsjelukten igjen, noe som er helt normalt. Jeg hadde aldri dumpet noen pga. lukten av bæsj etter de har vært på do, og føler at man må være litt barnslig dersom man gjør det.
Men dersom du ikke vasket det vekk, og bare stakk etterpå, så hadde ikke jeg heller ringt til deg igjen.

Endret av bopera
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le kraftig av noen av svarene her.

Men kjære TS, jeg har følt det på eksakt samme måte som deg. Jeg er en "jente som ikke promper", men det har hendt at de har kommet ut ufrivillig, riktig høyt også, slik at jeg ikke har kunnet late som ingenting. Jeg har vært livredd for at de jeg har vært med skulle begynne å tenke annerledes om meg(jeg vet hvor barnslig dette er). Ingen av de brydde seg, og det føltes lettere for meg etter hvert. En annen gang fikk jeg både akutt oppkast og diaré i en leilighet på 20 kvm med min date. Ikke lett å skjule lyd, hvert fall..

Men om han ikke gikk inn på badet før etter en times tid, luktet han hvert fall ingenting. Men kan han ha hørt noe?

Anonymkode: 1a094...2e5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du virkelig ha detaljer? Ok, siden du spør så hadde jeg sprutdiare, ikke bare skåla men setet og alt fikk mye nok på seg. Og jeg klarte ikke puste der inne selv! Så da forstår du gjerne at jeg er redd han avtenner på meg når går inn der og ser for seg hvilket show jeg holdt der inne? Jeg rødmer faktisk nå mens jeg skriver dette.

Anonymkode: 18b57...a0d

Dette er fysisk umulig. Siden ræva henger ned i dass mens man sitter der må du altså ha dritet oppover...? 

Anonymkode: e8bb2...c27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null stress. Bare si "Jeg er visst litt uggen i magen. Beklager, men du vil helst kanskje unngå badet den neste halvtimen".

Det som kommer inn, skal ut. Sånn er det for alle. Har han hodet sånn rimelig godt skrudd på plass, så bryr han seg ikke døyten om det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er fysisk umulig. Siden ræva henger ned i dass mens man sitter der må du altså ha dritet oppover...? 

Anonymkode: e8bb2...c27

Dessverre kan jeg si at det er fullt mulig. Kanskje du aldri har hatt sprutdiare? :P

Jeg skjønner deg ts, men det er nå bedre enn hva jeg opprinnelig trodde: at du hadde hatt så ukontrollert avføring at det havnet i tak, gulv og vegger :fnise: Du burde gjerne sagt det som en annen bruker sa, at du har vært litt uheldig og kanskje spist noe du ikke tålte. Ikke gå inn på badet på en stund :P 

Anonymkode: 6589b...ce1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er fysisk umulig. Siden ræva henger ned i dass mens man sitter der må du altså ha dritet oppover...? 

Anonymkode: e8bb2...c27

Jo, det er faktisk mulig. Du kan umulig ha hatt akutt sprutdiaré. :P Det vil sprute overalt. Kanskje ikke PÅ setet, men i do på kanten av setet, jo.

Anonymkode: 1a094...2e5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, bopera skrev:

Men du vasket det vel vekk, så klart? Og da er det jo bare bæsjelukten igjen, noe som er helt normalt. Jeg hadde aldri dumpet noen pga. lukten av bæsj etter de har vært på do, og føler at man må være litt barnslig dersom man gjør det.
Men dersom du ikke vasket det vekk, og bare stakk etterpå, så hadde ikke jeg heller ringt til deg igjen.

Ja jeg vasket så klart vekk! Men han må ha merket det og spesielt etterpå, mtp stanken.

Men jeg ble lettet av å lese det du sier. Håper han også tenker det... Bittert om jeg skal miste han pga oppstandelse i magen.

Anonymkode: 18b57...a0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
9 minutter siden, Påkrevd skrev:

Null stress. Bare si "Jeg er visst litt uggen i magen. Beklager, men du vil helst kanskje unngå badet den neste halvtimen".

Det som kommer inn, skal ut. Sånn er det for alle. Har han hodet sånn rimelig godt skrudd på plass, så bryr han seg ikke døyten om det. 

Hvorfor skal en si noe om det ? Er mer turnoff enn uansett hva en gjør på do ! Jeg lar folk gjøre hva de må på do , det er helt ok . Men jeg trenger ikke få info eller " advarsler " . Det ville jeg ansett som ganske " Harry " .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det han som lagde maten? Kanskje han ikke passet på hygienen og du ble matforgiftet

Anonymkode: 8573d...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...