Gå til innhold

Hve syns jener om å selge brukte truser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Forundret.. skrev:

Er det en annen måte enn å bruke paypal.

Vil hverken ha en ekte eller falsk paypal..

Det er det sikkert, men har ikke tenkt på andre muligheter da paypal er veldig enkelt og greit å bruke.

 

Kunder finner du på diverse sexsider. Google is your friend ;)

Vær obs på at det er utrolig mange useriøse, de som kun er ute etter runkemateriale og ikke gjøre en handel. De tar ofte mye mer tid enn selve kundene som vet hva dem vil ha.

Anonymkode: 383d6...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er det sikkert, men har ikke tenkt på andre muligheter da paypal er veldig enkelt og greit å bruke.

 

Kunder finner du på diverse sexsider. Google is your friend ;)

Vær obs på at det er utrolig mange useriøse, de som kun er ute etter runkemateriale og ikke gjøre en handel. De tar ofte mye mer tid enn selve kundene som vet hva dem vil ha.

Anonymkode: 383d6...d01

Aha.

Takk for tips :Hehe:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Creepy. Men om de betalte godt, så ...

Anonymkode: 04ff7...d57

ja alle damer har en pris, det har de vist for lenge siden

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Forundret.. skrev:

Desto mer jeg leser om det her inne desto mer aktuelt høres det faktisk ut.

Letttjente penger. 

Spørsmålet er hvordan motta betaling og fortsatt forbli anonym..?

sry, du blir ikke millionær på dette her, få deg en ordentlig jobb. de færreste menn betaler den prisen, og slike ekkle menn må du leite godt etter for å finne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, pewdiepie skrev:

sry, du blir ikke millionær på dette her, få deg en ordentlig jobb. de færreste menn betaler den prisen, og slike ekkle menn må du leite godt etter for å finne

Åh? Hvordan vet du dette? Har du erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Forundret.. skrev:

Åh? Hvordan vet du dette? Har du erfaring?

leste nettopp en artikkel om dett i dagbladet, regner med at det er derfor denne tråden ble laget akkurat nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde solgt uten betenkeligheter:) Har tenkt tanken mange ganger;) Er 36 år.

Anonymkode: a7bce...d02

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
3 minutter siden, stf skrev:

Trenger ikke være enig, syns bare ikke noe om det.

Jeg ba deg vel heller ikke om enighet, gjorde jeg? :P 

Jeg spurte hva som er umoralsk med det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
Akkurat nå, stf skrev:

Det er vel ganske opplagt. I mine øyne blir det som mild prostitusjon. Altså, man selger noe av seg selv til seksuell forlystelse til andre.

Sokker er derimot ok.

Jeg synes ikke det er opplagt, da ville jeg vel ikke spurt. Jeg klarer ikke å se hva som er umoralsk med å tjene penger på at noen synes skitne truser er digg. Høres jo ekkelt ut, men ville ikke kallet det umoralsk.

Så undertøy er en del av en selv? 

Hva er forskjellen på sokker og truser? Det er bare klesplagg begge to. 

Når man jobber i forskjellige yrker der man jobber med mennesker så deler man av seg selv, av og til personlige ting, og det får man betalt for. Man selger en del av seg selv. Det samme er det vel med sex, men argumentet mot dette er jo ofte nettopp at man selger en del som er ment å deles med noen få, eller noen man har følelser for, eller at det er så intimt og privat. Men jeg klarer ikke å se hvordan man får det samme argumentet til å handle om skitne truser. Jeg klarer ikke å se hvordan det å dele sine skitne truser med noen som har glede av det, uavhengig av hvor ekkelt det er, skulle være skadelig eller farlig for noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest supernova_87
12 minutter siden, stf skrev:

Truser, og gjerne med utflod osv, er hakket mer seksualisert enn sokker. Det er tilbud/etterspørsel, men kan ikke si at jeg synes noe særlig om hverken selger eller kjøper.

Jeg har sagt hva jeg syns var umoralsk ved det, er ikke det nok?

Dette er vel sist jeg sjekket et diskusjonsforum, at noen stiller spørsmål ved dine meninger er vel noe man må regne med. Om du har lyst til å svare videre eller ikke er jo opp til deg. ;)

Jeg synes de da er dobbeltmoralsk å skille mellom de jentene som selger sokkene sine (eller støvler, sko og votter) til seksuell forlystelse for andre og de jentene som selger trusene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, stf skrev:

Ville iallefall aldri hatt noe å gjøre med slike umoralske kvinner:kvalm:

For alt du vet så har du allerede det :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Rainstorm skrev:

Hva er umoralsk med å tjene penger på andres "særegenheter"?

Problemet utover å finne kunder da er ofte at de vil gjerne ha "personlig overlevering". Altså de vil se hvem trusa har vært på. Det gjør det nok hakket for uaktuelt for mange. 

Ja, ser den. Jeg hadde selv aldri vurdert det om personlig overlevering var den eneste måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Altså - er noen interessert i at andre skal overta deres egne truser???? Her går alt av sokker/BHer/truser i BOSSET!!

Anonymkode: c628f...720

Hva faen, det er både uøkonomisk og dårlig for miljøet.

8 hours ago, pewdiepie said:

ja alle damer har en pris, det har de vist for lenge siden

Det der er vel ikke prisen for en dame, men en gjenstand. Ville du sagt at prisen for å fikse en bil var det samme som prisen for deg? Latterlig argument.

Anonymkode: dcd25...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...