Gå til innhold

Er dette greit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At kjæresten din gjør sitt beste med å få deg til å komme med fingring/slikking først, og når sexen starter kommer han umiddelbart fordi han føler han har fortjent det?

Jeg har opplevd dette i et kortere forhold jeg hadde, og selv om han gjorde en god jobb i forkant og virkelig gjorde en innsats, ble jeg skikkelig sur etter sexen. Han nektet meg å ta på han i forkant, sa at jeg bare skulle slappe av og nyte(lol), og når sexen startet tok det alltid maks 2 minutter før han kom. Ofte tok det kortere tid enn det også. Etter noen ganger sa jeg: hallo, jeg liker faktisk sex jeg også. Han beklaget seg, og neste gang fikk jeg presset han til å holde ut mye lengre. Altså lå ikke problemet i at han ikke klarte å holde seg, faktisk kunne han holde på i en halvtimes tid. Men etter hvert gikk det tilbake til gamle vaner, og jeg innså at dette ikke fungerte.

Var jeg urimelig?

Anonymkode: c6fa5...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er glad i sex men syns at alt fra 2 til 5 min er helt greit med penetrering,det holder for meg.

Syns faktisk det hørtes ut som god sex jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun penetrering du regner som sex? Fingring og slikking er da også sex.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, barbent skrev:

jeg er glad i sex men syns at alt fra 2 til 5 min er helt greit med penetrering,det holder for meg.

Syns faktisk det hørtes ut som god sex jeg.

Signerer denne! Hvis jeg kan få orgasme først så kan samleie fint vær 2-3 min

 

Ifølge svarene fra de ulike deltakerne er det vanlig å ha sex i tre til syv minutter, noe som tilsvarer at et gjennomsnittlig samleie varer i fem minutter, forklarer Womansday.com.

Anonymkode: 8cd7f...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker minimum 20 min, men nå har ikke vi sex så ofte siden vi bor hver for oss med barn på hver vår kant. Men når vi har sex så er det så deilig med langt forspill, og at man stopper opp med penetrering litt innimellom og bare suger og slikker hverandre, kline og ta på hverandre, litt penetrering også kan vi holde på sånn frem og tilbake lenge lenge. Sex for oss er mye mer enn penetrering og orgasme, for oss handler det å virkelig nyte hverandre og hverandres kropp 😊 Men det skal sies at en kjappis aldri er feil heller 😌

Hadde aldri orket en fyr som du beskriver.

Anonymkode: fa379...73d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Måbarefåsiat... skrev:

Er det kun penetrering du regner som sex? Fingring og slikking er da også sex.

Ja, her regner jeg kun penetrering som SEX. Resten for meg er det det er. -TS

Anonymkode: c6fa5...011

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker minimum 20 min, men nå har ikke vi sex så ofte siden vi bor hver for oss med barn på hver vår kant. Men når vi har sex så er det så deilig med langt forspill, og at man stopper opp med penetrering litt innimellom og bare suger og slikker hverandre, kline og ta på hverandre, litt penetrering også kan vi holde på sånn frem og tilbake lenge lenge. Sex for oss er mye mer enn penetrering og orgasme, for oss handler det å virkelig nyte hverandre og hverandres kropp 😊 Men det skal sies at en kjappis aldri er feil heller 😌

Hadde aldri orket en fyr som du beskriver.

Anonymkode: fa379...73d

Det du nevner er jeg helt enig i, og slik liker jeg også det. Men jeg er vant til at de jeg er med holder ut lenge og liker det - for meg er 1-2 minutter med penetrering dårlig, da jeg elsker det. -TS

Anonymkode: c6fa5...011

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, barbent skrev:

jeg er glad i sex men syns at alt fra 2 til 5 min er helt greit med penetrering,det holder for meg.

Syns faktisk det hørtes ut som god sex jeg.

Blir du tilfredsstilt da? På den korte tiden, eller er du fornøyd fordi partner kommer? 

Anonymkode: a8141...f63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke greit. En ting er om han ikke greier å holde seg lenger, men da bør han aktivt gjøre øvelser hver dag for å lære å holde lenger. Å knulle på to minutter fordi det er det han trenger og da er han lei er egoistisk og dealbreaker for meg!

Anonymkode: d5624...288

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker minimum 20 min, men nå har ikke vi sex så ofte siden vi bor hver for oss med barn på hver vår kant. Men når vi har sex så er det så deilig med langt forspill, og at man stopper opp med penetrering litt innimellom og bare suger og slikker hverandre, kline og ta på hverandre, litt penetrering også kan vi holde på sånn frem og tilbake lenge lenge. Sex for oss er mye mer enn penetrering og orgasme, for oss handler det å virkelig nyte hverandre og hverandres kropp 😊 Men det skal sies at en kjappis aldri er feil heller 😌

Hadde aldri orket en fyr som du beskriver.

Anonymkode: fa379...73d

Signerer dette.

Klart det går an å ha kjappiser en gang i blandt, men en gjennomsnittsseanse bør vare i minst 20 minutter, og den beste sexen er den som du beskriver med langt forspill der jeg kommer 1-2 ganger, blir mye mer følsom for penis i vagina da når jeg først har hatt en orgasme, og i penetreringen tar man penetreringspauser før mannen kommer sånn at han varer enda lenger, mens han trekker seg ut og slikker meg og kjærtegner meg for å fortsette min stimuli, for så å penetrere igjen når jeg er nærmere peaken og han er litt lengre fra peaken enn han var, sånn at vi kan taime orgasmene og komme samtidig som finale :)

En fyr som ts beskriver hadde ikke jeg giddet heller.

Anonymkode: d5624...288

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han faktisk klarer å holde på lengre, og vet at du ønsker det, så synes jeg han bør gjøre det for din del ganske ofte (møtes på halvveien kanskje... noen ganger lenge, noen ganger kort).

Og ellers helt enig, sex med en mann som klarer å holde på lenge... ingenting kan sammenlignes med det. Penetrering er det beste med sex.

Anonymkode: ec60d...c92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fillerista

Når hun får orgasme før jeg kommer inn i henne, tenker jeg stort sett at jeg skal gi henne en orgasme til. Da føler jeg meg bra 😁 Dessuten er penetreringen det beste med sex for oss begge, så verken hun eller jeg hadde vært fornøyd med to minutter.

Endret av Fillerista
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir du tilfredsstilt da? På den korte tiden, eller er du fornøyd fordi partner kommer? 

Anonymkode: a8141...f63

ja jeg blir slikket og kost med til jeg kommer, tar en liten kort pause,og så blir jeg penetrert i 3 til 5 min etterpå.

Det holder i massevis for meg

Endret av barbent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke noe glad i å få orgasme før penetreringen. Etter orgasme er jeg ferdig, blir som en mann. ;) 

2-5 min med penetrering er litt lite ja. Bør ha minst 10 min. 

Anonymkode: eba39...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Det er ingen regler for dette. Noen par er kompatible, andre ikke. Noen par utvikler seg seksuelt sammen, andre i hver sin retning. Ingen kan gi deg svar på dette. Jo mer du holder sexlivet ditt opp mot en formatert standard, jo mer vil du slite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2018 den 23.01, AnonymBruker skrev:

Ja, her regner jeg kun penetrering som SEX. Resten for meg er det det er. -TS

Anonymkode: c6fa5...011

Hvorfor ikke sørge for at det blir en runde til? Eller Vil han ikke penetrere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, petterm skrev:

Hvorfor ikke sørge for at det blir en runde til? Eller Vil han ikke penetrere? 

Han elsker det, men trenger tydeligvis ikke lange tiden. Jeg har allerede sagt at jeg elsker penetrering mer enn det andre, men han føler seg fortjent til å komme umiddelbart fordi han allerede har tafset på meg. Da kan han liksom stanse med "god samvittighet"... Ingen andre menn jeg har møtt var sånn, bortsett i fra en som faktisk ikke klarte å holde seg for å komme bare man omtrent tok på penisen. -TS

Anonymkode: c6fa5...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ut som en egoist, og en merkelig logikk. Jeg trodde noe av målet ved å ha sex med en man elsker var å gjøre sitt beste for at partneren fikk mest mulig ut av det. 

Kanskje du kan foreslå at du koser med deg sjøl, sånn at du kommer før han får lov til å penetrere? Da må han gjøre seg "fortjent" på en annen måte. 

Så forresten på tv i går at snittiden før utløsning er 2 min... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at han ikke bare kommer fort? Men tanke på at du ikke får ta på han under samleie, så er vel det for at han blir så sinnsykt kåt at han kommer til å komme bare du rører han litt. Og om han ikke får ny ereksjon etter utløsning, så gjør han kanskje sitt beste for å gi deg det litt av alt. Men kanskje han bare ikke greier å styre seg og peiser på, for at du har allerede fått din. Og da kan jeg skjønne at du blir litt skuffet, forspill skal jo være noe man gjør for at man har lyst, ikke for å blir "ferdig" med deg sånn at han kan være egoist. Kanskje du skal sitte oppå når du har sex, da kan du lettere styre hans orgasmer med hvordan du rir og hvilket tempo du har. Ta litt kontroll, når han nærmer seg slakk ned og hold deg der en stund. Øk tempoet til han er nært igjen og fortsett slikt til du er fornøyd eller når han trygler om å komme. 

Ser andre har nevnt ideal tiden på samleie. Mitt ideelle samleie varer mellom 5 og 15 minutter. Av og til kortere eller lengre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger når man har slikket og fingret ei jente til orgasme er man så kåte og sprekkferdige at det er et slit å holde seg. Spessielt hvis det er en stund siden man fikk utløsning sist eller hadde sex. Hvorfor skal da menn begrense sin nytesle å måtte stoppe opp å måtte tenke på stygge ting for å holde ut litt lengre når han har gitt deg masse nytesle i forkant. Ha kortere forspill da, og la han gi deg orgasme av samleie istedet isåfall. At menn skal undertrykke sin nytelse fordi du vil ha 5 min ekstra er ganske kravstort når du allerede har fått orgasme. Er hannes tur til å få nytesle når han har gitt deg orgasme syns jeg.

Anonymkode: a79e7...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...