Gå til innhold

Det er faktisk ikke et selvfølge at du forelsker deg igjen, og den føler det samme.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Du møter garantert en ny" sies det ofte, hvis det ikke passer noe bra eller går dårlig med nåværende crush. Men med alderen har jeg faktisk vanskelig for å håpe for mye på at det skal skje. Jeg har slått meg til ro egentlig...jeg er ikke bitter eller noe sånn. Men jeg har så lyst til å få det til å funke med han jeg liker nå. Men jeg tror jeg kanskje dessverre er i ferd med eller har drept varmen mellom oss fordi jeg har vært litt småkald. En gang må jo en mann gå lei.... han føles riktig på alle andre måter. 

Ellers er det jo masse menn som er tilgjengelig, som det kunne passet med. Men de er dessverre ikke tiltrekkende for meg ...

så hvorfor blir man plapret full av at "en dag så treffer du og mannen i ditt liv". Jeg tror kanskje jeg har gjort det, men det ikke nødvendigvis betyr at man blir sammen med den som er "ment" for deg.

Anonymkode: db89d...06f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Du møter garantert en ny" sies det ofte, hvis det ikke passer noe bra eller går dårlig med nåværende crush. Men med alderen har jeg faktisk vanskelig for å håpe for mye på at det skal skje. Jeg har slått meg til ro egentlig...jeg er ikke bitter eller noe sånn. Men jeg har så lyst til å få det til å funke med han jeg liker nå. Men jeg tror jeg kanskje dessverre er i ferd med eller har drept varmen mellom oss fordi jeg har vært litt småkald. En gang må jo en mann gå lei.... han føles riktig på alle andre måter. 

Ellers er det jo masse menn som er tilgjengelig, som det kunne passet med. Men de er dessverre ikke tiltrekkende for meg ...

så hvorfor blir man plapret full av at "en dag så treffer du og mannen i ditt liv". Jeg tror kanskje jeg har gjort det, men det ikke nødvendigvis betyr at man blir sammen med den som er "ment" for deg.

Anonymkode: db89d...06f

Holder du igjen? Det gjorde jeg og i begynnelsen. Kjæresten min sa noe klokt til meg: hvorfor holde igjen? Hva er verst? Å gi alt og kanskje bli såret, eller å holde igjen og ødelegge forholdet på den måten? Det fikk meg til å tenke meg om. 

Jeg er blant dem som har funnet mann etter fylte 40. Han er fantastisk på alle vis. Jeg trodde jeg kanskje måtte ta til takke med en som var OK, men jeg fant jammen meg drømmemannen. Jeg tror det er mulig å finne «mannen i ditt liv», men kanskje det innebærer litt flaks og en del tålmodighet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

De mener vel bare å trøste og oppmuntre deg fordi de tror at det ikke vil funke så godt med han du liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jentadi skrev:

Holder du igjen? Det gjorde jeg og i begynnelsen. Kjæresten min sa noe klokt til meg: hvorfor holde igjen? Hva er verst? Å gi alt og kanskje bli såret, eller å holde igjen og ødelegge forholdet på den måten? Det fikk meg til å tenke meg om. 

Jeg er blant dem som har funnet mann etter fylte 40. Han er fantastisk på alle vis. Jeg trodde jeg kanskje måtte ta til takke med en som var OK, men jeg fant jammen meg drømmemannen. Jeg tror det er mulig å finne «mannen i ditt liv», men kanskje det innebærer litt flaks og en del tålmodighet?

Heldig for deg :) det er litt dette som er kjedelig med å være ung. Fordi jo yngre man er, jo større er sjansen for at den du har truffet ikke er mannen i ditt liv.

ja, jeg holdt igjen. Jeg vet ikke hva han føler nå, men jeg risikerer å møte på han igjen om noen uker. Har ikke sett han på over ett år.... og jeg har alltid følt at jeg kom til å se han igjen. Derfor er jeg redd at følelsene mine kan blomstre igjen, mens han har gitt opp. Det er ikke så lurt å innlede et forhold i utgangspunktet med akuratt han. Derfor....

Anonymkode: db89d...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Heldig for deg :) det er litt dette som er kjedelig med å være ung. Fordi jo yngre man er, jo større er sjansen for at den du har truffet ikke er mannen i ditt liv.

ja, jeg holdt igjen. Jeg vet ikke hva han føler nå, men jeg risikerer å møte på han igjen om noen uker. Har ikke sett han på over ett år.... og jeg har alltid følt at jeg kom til å se han igjen. Derfor er jeg redd at følelsene mine kan blomstre igjen, mens han har gitt opp. Det er ikke så lurt å innlede et forhold i utgangspunktet med akuratt han. Derfor....

Anonymkode: db89d...06f

Hvorfor gi opp på forhånd? Du sier selv du ønsker å få det til å fungere med han du liker. Hva med å heller gjøre en innsats for at det skal bli dere? I alle fall ikke gi opp før du har prøvd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt i hans situasjon nå, hvor jeg har slukket følelsene mine fordi jeg har blitt pushet dit. Klarer ikke å være mer undrende, usikker og legge stort på bordet lenger. Liker personen veldig godt dog, men er litt slukna og lei

Anonymkode: 6a8d7...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Lava Anne skrev:

Drit i å drepe håpet mitt.

????????????

Anonymkode: db89d...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått høre det, sikkert fordi det var jeg som dro fra min eksmann.. :fnise: Men når jeg fant min nåværende kjæreste så fikk jeg høre mange ganger hvor glade andre var på mine vegne, for de vet at forholdet jeg hadde var temmelig enveiskjørt og kjærlighetsløst. 

Kjæresten min er drømmemannen min, og har vist meg hvordan det virkelig kan føles å bli elsket og satt pris på. Kanskje det er en miks av at jeg ut av erfaring vet å sette pris på de små tingene han gjør, hvordan vi er sammen og en god slump flaks. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle møte en som ham, og han sier det samme om meg. Så jo, det er håp for alle :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...