Gå til innhold

Igjen ødelegger migrenen for meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjørte bil til jobben ( vikar, barnehage) idag. Jobber 20% pga depresjoner og skal trappe meg oppover så jeg en dag kan endelig jobbe 100%. 

Men i dag som andre dager kom migrenen om morgo. 5 min før jeg ankom parkeringsplassen på jobben. Ble sittende i bilen da jeg kom fram. Prøvde å roe meg ned men migrenen ble værre. Ringte til barnehagen at jeg stod utenfor men måtte komme meg hjem Fordi jeg fekk et migrene anfall. Moren min kom og hentet meg i en annen bil da jeg ikke turte å kjøre selv.  Vel nå som jeg er bedre at ligger jeg nå her med skyldfølelse og skuffelse for at jeg ikke fekk arbeide. Er så redd for å skuffe folk rundt meg og det føler jeg at jeg har gjort nå. Irriterer meg over at jeg absolutt måtte få migrene idag når jeg skal på jobb. Noen andre som opplever det samme ? At migrenen ødelegger for deg? Hva gjør du for at migrenen blir bedre? 

Anonymkode: 968a5...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har man lov til å ha førerkort når det er så ille?

 

Anonymkode: 98da0...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke noe for at du har migrene, så du behøver absolutt ikke ha skyldfølelse for det! Mange sliter med det og må være borte fra jobb enkelte dager. Jeg var endel plaget med det før, men etter en graviditet så forsvant den nesten helt. 

Jeg ville ha kontaktet fastlegen og fått hjelp til å finne noen medisiner som kan virke. Lykke til! :)

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Migrenen er en av grunnene til at jeg i dag er ufør. 

Anonymkode: 3a33a...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva slags jobb du har, men du kan jo undersøke om det er mulig å stikke innom jobben i morgen istedet. 

Anonymkode: e01cc...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva slags jobb du har, men du kan jo undersøke om det er mulig å stikke innom jobben i morgen istedet. 

Anonymkode: e01cc...d54

Barnehage står det i hi 

Anonymkode: 4529d...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...