Gå til innhold

Brystsmerter... har noen opplevd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei! Har siden lunsj slitt med brystsmerter i dag. Smertene ligger like bak brystbeinet, og kommer når jeg trekker pusten inn sånn at brystkassen hever seg. Det er ganske vondt, og jeg merker at jeg puster overfladisk pga dette. Noen som har opplevd lignende? 

Jeg føler meg ellers helt fin, er ung, sprek og sunn - og har ingen tidligere sykdommer og bruker ingen medisiner, ingen hjerteproblem i familien så jeg er ikke bekymret for hjertet. Kjenner mer ut som det er muskulært. Har ikke trent styrke eller gjort uvanlige bevegelser eller trent på noe vis.. 

noen som har opplevd lignende?

Anonymkode: 66b3e...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du måket snø?

Anonymkode: 94c43...29a

Nei, faktisk ikke..

Anonymkode: 66b3e...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det ofte men jeg sliter med angst. Og puster ikke riktig. Jeg kan også få DT bare av å gått med skuldrene litt hevet i en stresset periode. Man kan få seg en liten strekk, eller du kan rett å slett bare puste feil. Det knyter det seg også litt i brystet. Det er ikke noe farlig. Helt sikkert. 🙂

Anonymkode: 3a068...9ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har hatt det. Gikk med det i 3 mnd. Det var faktisk såpass at det var ubehagelig å puste inn. Til slutt gav jeg opp og gikk til kiropraktor. Det var en låsning mellom skulderbladene som forårsaket elendigheten. Det tok ham tre behandlinger å finne rette punktet, men da han "traff" slapp smertene taket med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høyre eller venstre side av brystet?

Anonymkode: 6f379...342

På midten, kanskje noe mot høyre. 

14 timer siden, Cata skrev:

Jepp, jeg har hatt det. Gikk med det i 3 mnd. Det var faktisk såpass at det var ubehagelig å puste inn. Til slutt gav jeg opp og gikk til kiropraktor. Det var en låsning mellom skulderbladene som forårsaket elendigheten. Det tok ham tre behandlinger å finne rette punktet, men da han "traff" slapp smertene taket med en gang.

Jøss! Merkelig hvordan ting henger sammen. Takk for tips! Skal kontakte kiropraktor hvis det ikke går over!

Anonymkode: 66b3e...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...