Gå til innhold

Romantisk vs seksuell kjærlighet - hva foretrekkes egentlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får inntrykk av at du er bitter på grunn av mangel på sex.

Anonymkode: 58cdd...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner noen som ikke kan ha samleie pga hun er født slik at det er fysisk umulig . De ble sammen fordet og har sex på andre måter. For dem virker det som at å ha en bra livspartner, sjelevenn, bestevenn og kjæreste er viktigere enn sex selvom de har andre måter å ha sex på og aldri samleie (det er fysisk umulig). Det slo gnister mellom de da de møttes, og de er som hånd i hanske sammen. 

Anonymkode: d7985...6bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner noen som ikke kan ha samleie pga hun er født slik at det er fysisk umulig . De ble sammen fordet og har sex på andre måter. For dem virker det som at å ha en bra livspartner, sjelevenn, bestevenn og kjæreste er viktigere enn sex selvom de har andre måter å ha sex på og aldri samleie (det er fysisk umulig). Det slo gnister mellom de da de møttes, og de er som hånd i hanske sammen. 

Anonymkode: d7985...6bd

Du snakker mot deg selv. TS sa ingenting om at sexen måtte være samleie. For den saks skyld, to kvinner eller to menn har heller ikke samleie. 

Anonymkode: bbd72...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner noen som ikke kan ha samleie pga hun er født slik at det er fysisk umulig . De ble sammen fordet og har sex på andre måter. For dem virker det som at å ha en bra livspartner, sjelevenn, bestevenn og kjæreste er viktigere enn sex selvom de har andre måter å ha sex på og aldri samleie (det er fysisk umulig). Det slo gnister mellom de da de møttes, og de er som hånd i hanske sammen. 

Anonymkode: d7985...6bd

Det er slik jeg har det med min mann. Dog, det er ikke fysisk umulig å ha sex, men vi gikk ikke inn i forholdet med det først. Kjærligheten vår er mye dypere, så jeg føler den og er sterkere enn om vi hadde gått inn basert på sex først. 

Anonymkode: 92bca...055

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke fysisk umulig å ha sex, men vi gikk ikke inn i forholdet med det først. Kjærligheten vår er mye dypere, så jeg føler den og er sterkere enn om vi hadde gått inn basert på sex først. 

Anonymkode: 92bca...055

Det er ikke slik at forhold der en ikke har gått til sengs ikke er seksuelle - så lenge partnere er seksuelle vesener, vil forholdet også absolutt være seksuelt ladet, selv om en ikke fullbyrder kåtskapen med det første. 

Anonymkode: bbd72...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forholdet mitt begynte som et ons og fortsatte med sex flere ganger om dagen. Jeg har sterke romantiske følelser for kjæresten min selvom vi fortsatt har sex 6-7 ganger i uken. Den sterke seksuelle tiltrekningen forsterker bare de romantiske følelsene vi har for hverandre. Jeg har aldri vært så oppetterøra forelsket i noen noen gang, og jeg har heller aldri elsket så høyt. 

Eksen min var jeg venn med i tre år før vi ble sammen. Vi hadde greit med sex i begynnelsen, men var ingen durasellkaniner. Etter to år ville han omtrent ikke ha sex lenger. Veldig frustrende, men jeg elsket han så jeg ble. De siste årene hadde vi sex kanskje 4 ganger i året, han var heller ikke interessert i å finne grunnen til hvorfor. Det var ikke mangelen på sex som fikk meg til å gå, men det var nok en god faktor til hvorfor følelsene mine hadde forsvunnet. 

Jeg kommer aldri til godta et forhold uten sex der det ikke er noen god grunn til hvorfor igjen. Det er veldig viktig for meg å ha sex og nærhet (var lite av begge deler med eksen) for å beholde de romantiske følelsene jeg har for min kjære. Sex og kjærlighet går hånd i hånd i min bok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...