Gå til innhold

Kjæresten vil ikke bli med på ferie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Polen bl annet.

Anonymkode: 54b79...c8f

Husk at Polen er et svært religiøst land. Katolikker er svært opptatt av påsken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det vært prisen/storbyen det sto på, hadde han nok heller foreslått at de heller kunne dra på en hytte eller noe for å være sammen. Virker ikke som at han er så interessert i et ordentlig forhold med deg. Beklager TS. Vært borti samme type før, og det er ikke noe hyggelig følelse å bli nedprioritert. Finn deg heller en som ønsker å tilbringe tid og oppleve ting sammen med deg, det er i allefall min plan :) 

Anonymkode: f7e4b...61f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, tirben said:

Husk at Polen er et svært religiøst land. Katolikker er svært opptatt av påsken. 

Joda, men det er billig, så vi gadd egentlig ikke å sjekke så mye mer etter det.

Anonymkode: 54b79...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2018 den 17.09, AnonymBruker skrev:

Han tjener mye bedre enn meg (fast månedlig, ganske høy inntekt) og bor gratis, mens jeg enda studerer og leier leilighet. Fant veldig billige billetter, som vi begge selvfølgelig vil dele utgiftene for. Tenker ikke å reise bort for å shoppe, ønsket bare en koselig langhelg med kjæresten min. Han bruker fort et par tusenlapper hver gang han er på byen, så du skal ikke se bort ifra at en uke med festing blir dyrere enn ferien 

Anonymkode: 41c7a...a56

Han bor gratis? På gutterommet da, eller? 

Anonymkode: 6bb31...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om det er noen som ønsker oppdatering på denne tråden, men gir en likevel :P tok en alvorsprat med han, og det viste seg at han aldri trodde jeg var helt seriøs da jeg foreslo at vi skulle reise sammen. Forklarte at jeg ikke ønsket å bli nedprioritert osvosv, og plutselig var billetter til london bestilt.

Anonymkode: 41c7a...a56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Usikker på om det er noen som ønsker oppdatering på denne tråden, men gir en likevel :P tok en alvorsprat med han, og det viste seg at han aldri trodde jeg var helt seriøs da jeg foreslo at vi skulle reise sammen. Forklarte at jeg ikke ønsket å bli nedprioritert osvosv, og plutselig var billetter til london bestilt.

Anonymkode: 41c7a...a56

👍 

Håper dere får en fin tur! 

Anonymkode: 6c28a...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var bra du ikke fulgte alle de fornuftige rådene til mange her som nesten krevde att du skulle dumpe han da. 

God tur til flotte London

Endret av Rotehodet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Rotehodet said:

Det var bra du ikke fulgte alle de fornuftige rådene til mange her som nesten krevde att du skulle dumpe han da. 

God tur til flotte London

Ble litt dumt å skulle dumpe han før han fikk forklart seg selv, ja :P 

Anonymkode: 41c7a...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...