Gå til innhold

Kjæresten vil ikke bli med på ferie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

inviterte med meg kjæresten på storby ferie i påskeferien, vi får ellers lite tid til hverandre så tenkte det var en fin mulighet. Men neida, det ville han ikke fordi han ønsket å bruke påskeferien på å feste med gutta. Noe han ellers også gjør hver helg, som foressten går veldig utover forholdet. 

Er jeg urimelig for å begynne å tvile på oss og fremtiden vår, når alt han vil er å drikke? Eller at nok en uke med fyll er bedre enn en uke sammen med dama? Hm

Anonymkode: 41c7a...a56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns fest er gøy selv en gang i blant, men sånn fyll hver helg og hele ferien er jeg vokst fra. Om du også er det, så er dere på to helt forskjellige plasser i livet og kommer nok til å fortsette å skape uro i forholdet. Det går jo greit om man begge er villig til å møtes på midten. Men om han hele tiden gjør hva han vil uten å ta hensyn til deg og dine ønsker, så skjønner jeg ikke at du gidder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump han og ikke gå inn i forhold på ny med idioter som prioriterer kompiser foran kjæresten. 

Anonymkode: c5e53...1fc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han prioriterer å drikke seg fill fremfor å ta en tur med kjæresten sin? Å hvor dere attpåtil ikke har så mye tid til hverandre i hverdagen? Hyggelig type gitt. 

Anonymkode: 35e39...364

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, FluffyJuggernaut said:

Jeg syns fest er gøy selv en gang i blant, men sånn fyll hver helg og hele ferien er jeg vokst fra. Om du også er det, så er dere på to helt forskjellige plasser i livet og kommer nok til å fortsette å skape uro i forholdet. Det går jo greit om man begge er villig til å møtes på midten. Men om han hele tiden gjør hva han vil uten å ta hensyn til deg og dine ønsker, så skjønner jeg ikke at du gidder.

Akkurat ! Jeg er også glad i en fest i ny og ne, men ikke hver helg. har ikke lyst at det skal være en dealbreaker, men hans måte å leve på er ikke min..

Anonymkode: 41c7a...a56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tenkte på å ha storbyferie i påsken, vi slo oss fra det, da vi innså at butikker, cafer, resturanter ol kommer til å være stengt.

 

 

Anonymkode: 54b79...c8f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi tenkte på å ha storbyferie i påsken, vi slo oss fra det, da vi innså at butikker, cafer, resturanter ol kommer til å være stengt.

 

 

Anonymkode: 54b79...c8f

Haha, det er en liten trøst det da! det hadde jeg ikke tenkt over når jeg kom med forslaget, og det tviler jeg egentlig på at var grunnen til at han heller ville drikke;)

Anonymkode: 41c7a...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi tenkte på å ha storbyferie i påsken, vi slo oss fra det, da vi innså at butikker, cafer, resturanter ol kommer til å være stengt.

 

 

Anonymkode: 54b79...c8f

Det er veldig varierende, tror jeg. Jeg var i London en påske, og merket knapt at det var en høytid. De fleste butikker, restauranter og severdigheter hadde åpent som vanlig (ørlite grann redusert 1.påskedag). Stockholm har jeg også hørt er lite stengt. (grensehandelen går ihvertfall så det suser påsken igjennom:) 

Vil anta at dette gjelder mange andre storbyer også. De vet jo når turistene strømmer på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at vi trenger mer info, er det at han vil sitte hjemme og drikke og gå ut på byn, eller er det snakk om hyttetur til Hemsedal?

Anonymkode: 54b79...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om dere har såpass forskjellige ønsker om prioritering av tid, at du burde ta det opp med ham. Jeg syns ikke du er urimelig, dersom du tar en samtale med ham, der du lufter hva du er begynt å tenke om fremtiden deres pga. dette. Det er lov å velge å bryte med en partner, fordi man ikke føler seg kompatibel med deres livsstil, og når man hele tiden tilsidesettes for andre avtaler.
Du har vel tre valg;
1) Bare godta at det er slik ting er, og slik ting alltid vil være, og så fortsette i forholdet.
2) Slå opp.
3) Ta det opp med ham på en skikkelig måte, der mannen får en mulighet til å møte deg halvveis, og dere finner en løsning sammen.
 

Anonymkode: 690ad...d7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenker at vi trenger mer info, er det at han vil sitte hjemme og drikke og gå ut på byn, eller er det snakk om hyttetur til Hemsedal?

Anonymkode: 54b79...c8f

Ser det kanskje ble mangelfull info, men jeg  hadde nok også vært mer forståelsesfull om dette var snakk om en hyttetur. Men nei, de skal bare være hjemme å drikke seg fulle sammen

Anonymkode: 41c7a...a56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viser vel at han synes det er morsommere å være med gutta enn med deg. Det fungerer for mange i mange forhold, men for noen er det viktig at man kan trives sammen som kjærester OG venner

Anonymkode: 7db7f...40d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser det kanskje ble mangelfull info, men jeg  hadde nok også vært mer forståelsesfull om dette var snakk om en hyttetur. Men nei, de skal bare være hjemme å drikke seg fulle sammen

Anonymkode: 41c7a...a56

Skal du spandere turen på han?

Kanskje han synes det blir dyrt med alle utgiftene?

Reise til og fra flyplassene, flybilletter, hotell, cafe, resturanter osv.

 

En storbyferie blir mye dyrere selvom man prøve å gjøre den rimeligere, enn et par byturer.

Anonymkode: 54b79...c8f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser det kanskje ble mangelfull info, men jeg  hadde nok også vært mer forståelsesfull om dette var snakk om en hyttetur. Men nei, de skal bare være hjemme å drikke seg fulle sammen

Anonymkode: 41c7a...a56

Hvis dette er en av få sjanser dere har til å tilbringe tid sammen, så skjønner jeg egentlig ikke at det skal være noe forskjell hvis det hadde vært hyttetur. Fyll med gutta er fyll med gutta uansett hvor det er. Det er jo du som kjenner på dette, men hadde det vært meg, ville jeg reagert på at han (igjen) valgte kompisene framfor meg, og ikke hvor

Endret av Påkrevd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det viser vel at han synes det er morsommere å være med gutta enn med deg. Det fungerer for mange i mange forhold, men for noen er det viktig at man kan trives sammen som kjærester OG venner

Anonymkode: 7db7f...40d

Haha når du sier det på den måten. Det er ihvertfall ikke det jeg ønsker i et forhold, for meg er det iallefall viktig at kjæresten min skal ønske å tilbringe tid med meg. Vet ikke helt om det er det som er årsaken da, kanskje han bare ikke innser at valgene hans faktisk sårer meg

Anonymkode: 41c7a...a56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, HanenIFlokken said:

Jeg kan være med da, kanskje han ombestemmer seg :fnise:

Haha! Spørs det:) 

Anonymkode: 41c7a...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...