Gå til innhold

Til dere kvinner som lar høvelen ligge...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er kjempefint at dere gjør nettopp dette! All ære til dere som ikke fjerner hår. 

Men til dere damer som ikke barberer hovedsaklig underlivet, men også dere som lar være å barbere armhuler, legger, armer, mage og det som "verre" er, jeg lurer på hva dere mener om mannens behåring? Har dere noen begrensninger der? Er det noe mannen MÅ fjerne, eller spiller det ingen rolle?

Anonymkode: 962ec...e74

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det avgjør mannen min selv. Akkurat som jeg gjør med mitt kroppshår. 

Anonymkode: 5ad6d...584

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå barberer jeg med både her og der.... Men mannen bestemmer selvfølgelig selv om han vil barbere seg. Min barberer seg ikke (bortsett fra skjegget...)

Anonymkode: 1c121...b8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kjempefint at dere gjør nettopp dette! All ære til dere som ikke fjerner hår. 

Men til dere damer som ikke barberer hovedsaklig underlivet, men også dere som lar være å barbere armhuler, legger, armer, mage og det som "verre" er, jeg lurer på hva dere mener om mannens behåring? Har dere noen begrensninger der? Er det noe mannen MÅ fjerne, eller spiller det ingen rolle?

Anonymkode: 962ec...e74

Ingen begrensninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er voksen, og bestemmer følgelig over egen kropp..

Anonymkode: dc1b3...612

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magen? Barberer noen magen? 

 

Jeg barberer ikke leggene om vinteren som regel. Klipper kun hårene i underlivet med en liten saks. Får så lett betente hårsekker når jeg barberer å jeg gidder ikke å gå gjennom den jobben med å peele, bruke anitbac osv. Barberer meg under armene. 

Samboer gjør akkurat som han vil. Å han bryr seg ikke om hva jeg gjør. 

Anonymkode: 558fe...93d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av oss bryr oss om den andres behåring, nei. 

Anonymkode: aeebb...968

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om det, har ikke hårfokus for å si det sånn :fnise:

Anonymkode: 1e492...3c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Honey Dew skrev:

Så lenge han ikke har skjegg, er jeg fornøyd

Det sa jeg også. Nå har han skjegg og kler det veldig godt... Akk ja 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Honey Dew said:

Så lenge han ikke har skjegg, er jeg fornøyd

:fnise:
Jeg tenker: så lenge han har skjegg så er jeg fornøyd :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hår. Manfolk med mye kroppsbehåring er noe jeg liker enda bedre. Av og til blir det mindre hår på toppen om mengden går opp på kroppen.

Hodehår trenger stell og klipp. Fjerning av kjønshår har en fordel: Flatlusa får ingenting å henge seg fast i. Jeg mener det er en privatsak hvordan folk holder kroppshåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker best at mannen har hår på kroppen, men det er slikt han må bestemme selv. 

Anonymkode: 18353...2be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann gjør som han vil selv, men jeg foretrekker at han beholder kjønnshåret, uten at det betyr noe som helst til eller fra om han velger annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vinteren barberer jeg kun under armene, og det mest pga lukt. Mannen min bryr seg ikke, og forstår fremdeles ikke hvorfor jeg barberer leggene om sommeren.

Mannen min kan gjøre som han vil med sitt hår, med noen unntak: Han får ikke lov til å barbere håret på hodet helt, og hvis han skal barbere bort skjegget må han barbere så ofte at det ikke blir vonde skjeggstubber. 

Anonymkode: 23b9c...932

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg barberer ingen steder verken sommer eller vinter, da jeg knapt har hår på kroppen i det hele tatt. Mannen min gjør som han selv vil, og han pleier å ha ferieskjegg men fjerne det når hverdagen kommer. 

Anonymkode: 562a5...39c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg bare om meg selv. Hva sexpartnere gjør har jeg aldri lagt merke til i grunn, og bryr meg enda mindre om hva andre gjør. Jeg har kroppshår på meg selv. Begynte å barbere underlivet da fjona kom(noe jeg tror skyldes fornektelse av puberteten). Etter en stund lot jeg det vokse ut, men det er så fælt å gå med at jeg ikke orker det. Handler bare om komfort for min del

Anonymkode: c1e81...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet: på hvilken måte er det fælt å gå med kjønnshår? Jeg merker absolutt ingenting til mine.

Anonymkode: d01a1...394

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av ren nysgjerrighet: på hvilken måte er det fælt å gå med kjønnshår? Jeg merker absolutt ingenting til mine.

Anonymkode: d01a1...394

Klør, lugger og trusa ligger ekkelt. 

Anonymkode: c1e81...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...