Gå til innhold

Tannlege erfaring i Polen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt emalje og misfarging på tennene mine. Blir veldig dyrt her, noen som har erfaring fra utlandet?

Anonymkode: 8a81d...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I polen er det ekstremt mye rimeligere. Kjenner du noen der nede eller har et spesielt sted i tankene?

Anonymkode: 09b7a...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 6 måneder senere...

Jeg har det. Polen ligger ikke langt unna og er omtrent halvpris på tannlegetjenester. Jeg personlig anbefaler DentalArt i Szczecin men det er nok mange andre steder som er verdt å sjekke. På DentalArt har de ei som snakker flytende norsk og det er jo til stor hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du å gjøre? Jeg har selv ganske slitt emalje og har misfarging. Jeg spurte tannlegen min litt om tannbleking. Hun sa at det gikk jo an å prøve tannbleking men at hun ikke trodde jeg klarte smertene /isingen mens behandlingen carte, så at det ville bli bortkastet penger for meg. 

Anonymkode: eb468...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God erfaring. Var hos tannlege her, til fullstendig sjekk. 

Dro til Polen, og der var det helt annen sjekk. Fikk liste og pris. Syns det var vel mye, og lurte på om det kunne være tilfelle. 

Gjorde det mest presserende der. 

Pga jobb, fikk jeg ikke muligheten å reise tilbake. Og det gikk ikke lang tid, så fikk jeg problemer, og måtte til tannlege her. Og det var i de tennene de hadde påpekt i Polen, som ikke ble nevnt her, da jeg var til sjekk. 

Så jeg kan anbefale 

Anonymkode: b95bd...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...