Gå til innhold

Hva er det egentlig jeg ser etter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er singel og dater litt her og der. Har profil på tinder og sukker og blir bombandert med meldinger. Har 500+ matcher på tinder enda jeg gir hjerte til kanskje 1/20. Har hundrevis av uleste meldinger fra kjekke attraktive menn.

Så til poenget mitt da

Jeg har gått ut med noen av de. Middag og drinker osv . De vil alltid treffes igjen men jeg føler bare ikke noe interesse. Og dette er menn de fleste jenter ville gjort alt for å få. 

Vi har det hyggelig og praten flyter. Noen ganger fører det til et kyss men det stopper der. Jeg føler rett og slett nada når jeg er med de. 

Har jeg for høye forventninger ? Hva er galt med meg ? 

Anonymkode: b7e4b...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var et skikkelig snikskryt-innlegg. 

Du får prøve å date en av disse hundrevis flere ganger så kanskje du får følelser etterhvert. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser du interesse og engasjement i det hele tatt? 

Anonymkode: d231b...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vet hva du ser etter, så kan det være lurt å finne ut av det før du dater videre😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker som du har et enormt ego, og føler masse validering med alle disse matchene og meldingene. Det gjør kanskje at du ikke åpner deg opp, og er ærlig med dem du dater,og da blir det heller ikke noe connection.

Anonymkode: 276b1...659

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva legger du i at du ikke føler noe? Kanskje du forventer for mye for raskt og trenger å gi det litt mer til før du føler noe?

Evt. har du ikke vært på mange nok dater :)

Anonymkode: 1ea0c...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket

Min teori går vel i retning av at du har for vane å velge hvem du skal treffe basert på utelukkende overfladiske kriterier, men når du faktisk sitter der på stevenmøtet med en fyr foran deg så er det du ønsker å oppleve en dypere personlig forbindelse, en givende samtale og det å føle at du deler en opplevelse med noen på et personlig plan. Da hjelper det ikke alltid så mye om fyren er billedskjønn.

Hvis du har lyst på mørk sjokolade med nøtter og rosiner i hjelper det ikke så mye å bare velge freia kokesjokolade. Det er jo en estetisk vellaget sjokolade, den glanser på overflaten og smelter lett, men fyller ikke behovet ditt.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er singel og dater litt her og der. Har profil på tinder og sukker og blir bombandert med meldinger. Har 500+ matcher på tinder

Så gøy å være jente på tinder da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje underbevissheten din vil ikke være sammen med noen. Du er bare på tinder for bekreftelse, uten å egentlig tenkt over det selv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Finn ut hva du vil ha

- Jekk ned eget egoet ditt og behovet for bekreftelse

- Møt på datene med et åpent sinn, og en genuin interesse for å finne ut mer om dem

Anonymkode: 659a4...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...