Gå til innhold

Hvor mye tid og energi i et avstandsforhold?


Storbyjenten

Anbefalte innlegg

Jeg er i et avstandsforhold, bor på hver vår kant. Altså, ca 30 timer i bil og ca 10 timer fly/tog/buss til hverandre.

Vi startet jo forholdet mens det var avstand, og det har vart nå i rundt 6 måneder. 

Vi har forpliktelser på hver vår kant, hektiske hverdager og egne mål og ønsker for fremtiden. 

Vi funker veldig bra sammen, og for første gang i et forhold så kjennes ting riktig ut på tross av avstanden. Jeg er jo blitt veldig glad i han og jeg vet han er glad i meg også. 

Jeg synes det er litt utfordrende, uvant og finner meg selv i en sårbar situasjon. Jeg har bundet meg på min kant for de neste 4 årene og han trives godt der han er. Ser heller ikke for meg at jeg kan trives der han bor.. 

Jeg er også i den alderen (26 år) at jeg føler meg klar for å finne noe seriøst, en å komme hjem til om kveldene, kjøpe en større leilighet sammen og legge festlivet på hylla. 

Det gjør litt vondt at vi ikke kommer til å kunne vurdere det engang før om 4 år, så vidt jeg vet. 

Vi har snakket om det. Jeg sa at jeg synes det funker nå, som jeg syns. 

Men, jeg har lyst å si «dette funker ikke, hvis ikke du fytter nærmere må vi gjøre det slutt». Men det er kanskje litt tidlig å si det? Og hva om han sier «da er det slutt»? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...