Gå til innhold

Hvilken treningsklokke anbefaler du?


Pipette

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en Fitbit Ionic til jul, men lurer på om det er den beste til mitt behov. Hadde en Garmin forerunner som var toppmodell da den ble kjøpt i 2010, som jeg har vært fornøyd med.

Jeg løper 3-4 ganger i uka, ca 10-12 km per gang, ellers litt styrke, langrenn og sykling.

Kan gjerne ha en aktivitetsklokke som jeg har på hele tiden. Den gamle garminklokka var kun på under trening.

Hører ikke på musikk under trening. Har smale håndlett og ikke veldig stor hånd (160 høy)

Noen som kan anbefale en klokke?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørsmålet er vel hva du vil bruke klokka til. Jeg løper, går på ski og svømmer hovedsakelig, liker å følge med på puls og belastning, og har en Garmin fenix 5s (s er den lille modellen, funker bra til mine små håndledd, selv om jeg syns den var fryktelig stor da jeg fikk den, liker også at jeg kan skifte reimer). 

Jeg kjenner ikke Fitbit siden jeg hadde en aktivitetsmåler for hundre år siden fra dem, som jeg ikke likte. Så jeg aner ikke hva Ionic gjør og ikke. 

Anonymkode: 88742...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på Garmin fenix 5s, men synes den er litt stor. Men man venner seg vel til det. Bruker du den hele tiden, eller kun ved trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Polar V800 og elsker den. Den var toppmodell da den kom, men har vært på markedet en stund, så har sikkert kommet noe nytt og bedre nå muligens. Den er imidlertid en ganske stor klokke, egentlig best passende til menn. Den har triatlon funksjon og så kan man svømme med den. aktivitetsmåler, gps, fitnesstester etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pipette skrev:

Har tenkt på Garmin fenix 5s, men synes den er litt stor. Men man venner seg vel til det. Bruker du den hele tiden, eller kun ved trening?

Oi, den så pen ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Pipette said:

Har tenkt på Garmin fenix 5s, men synes den er litt stor. Men man venner seg vel til det. Bruker du den hele tiden, eller kun ved trening?

Det tok et par dager, så var jeg vant til den. Syns ikke den er veldig stor nå lenger. 

Bruker den hele tida og glemmer at jeg har den på. Har to bånd, så jeg kan enkelt skifte farge på den etter hva som passer. 

Anonymkode: 88742...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...