Gå til innhold

De frempå kvinnene er de som får mest oppmerksomhet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sjenert og har alltid vært det. Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta kontakt med noen og har aldri datet. Er 27 år. Jeg har ikke mange nære venner, så jeg føler det er rart å ta kontakt med mann som jeg ikke kjenner da. Dessuten er det alltid andre damer som er på flørten så fort noen har blitt singel. 

Kan man bare sende mld til en man er intr i?

Anonymkode: 2c70a...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare ordne deg med nettdating? 

Anonymkode: 0c687...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare ordne deg med nettdating? 

Anonymkode: 0c687...d67

Jævla nettdating mas. Hvis man liker en man har sett Irl, hvordan får man kontakt?

Anonymkode: 2c70a...a63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gutter liker jenter som er frempå. Noen gutter liker jenter som er sjenerte. Dette er vel like individuelt som om man foretrekker lyst eller mørkt hår.

Hvis du liker en gutt er det ingenting i veien med å sende en mld, eller ta kontakt på annen måte og vise interesse. Det verste som kan skje, er at du blir avvist. Da går du bare videre. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man smiler, går bort å sier "hei" gir et flørtende blikk og smil og sier noe som "jeg har lagt merke til deg og lurer på om du er singel? :) "  sier han ja så rekker man frem hånda og presenterer seg og ler litt søtt og sier hehe åja så bra, og spør om han kunne tenke seg å bli kjent over en date en dag :)
Sier han nei så er det bare å lime på seg et vennlig smil å si "ånei, jaja måtte spørre, ville ikke la sjansen gå fra meg! men da får du ha en fin dag videre!" og gå derfra med stoltheten i behold over at man var tøff som spurte :)

Anonymkode: bca33...22e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...