Gå til innhold

å avvende seg exen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

vi er venner. men vi har jo likevel god kjemi og sex og smelter ilag om vi møtes. nå for å unngå å forvirre exen, så han tror på meg når jeg sier jeg vil være alene. må jeg ikke flørte eller være meg selv rundt han. hcordan skal jeg klare og slutte å være meg da? hvirdan skal eg klare og gå i mot egne følelser om væremåte om vi treffes. for han har nå flere ganger trodd jeg vil inn i forholdet igjen. men vi macher ikke for vi bare blir uenige og utrygge og jeg kan ikke forholde meg til han. derfor vil jeg ikke ha den selv om jeg virkelig er glad i han og han er den eneste jeg vil ha mfn.. huff

Anonymkode: 1d0ce...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ha sex med eksen som ønsker å bli sammen med deg igjen. Det gir feil signaler. Du forer håpet hans. 

Ikke vær så opphengt i om du er deg selv. Vær mer opptatt av om du sårer andre eller ikke. 

Anonymkode: e58ce...859

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke omgås han. Ikke send han meldinger. Ikke vær venn med han på sosiale medier. Blokker nummeret hans. Det høres ut som du har null viljestyrke, og da bør du ta noen grep for å unngå å falle tilbake.

Anonymkode: a198e...d7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var logisk for, skjønte ikke en dritt. Er det noe som er dårlig godt i stykker så fikser en det, eller så forbruker mann og kaster. To typer mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig vil ha et vennskap med han, så er du nok nødt til å ta mer avstand enn du gjør foreløpig. En periode uten å se hverandre kan være effektivt for å kvitte seg med dårlige vaner. Min erfaring er at det ikke alltid går. En av eksene mine har jeg et kjempegodt vennskap med i dag, uten noen ambivalente følelser, vi kan dobbeltdate uten at det føles rart, men de andre ble det for komplisert med, og da var det greit å bare avslutte all kontakt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han vil vi skal fikse problemene. jeg klarer det ike. han sviktet meg helt enormt. nå lover han gull og grønne skoger. jeg kan være hans venn. til en grad. men sliter såklart med at vi en gang hadde det godt. vi kommer nok ikke til og omgås noe særlig eller noe slikt. d er bare d at jeg er en veldog glad og sprudlende jente, og gir meg veldig mye til folk. sprer mye glede. dette kan jo bli feil. altså at jeg er sånn. :(

Anonymkode: 1d0ce...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dere vil ulike ting. Så slutt å knulle ham. 

Du er sikkert veldig sprudlende, men her virker du mer grenseløs. Uansett personlighet kan man slutte å ligge med eksen. 

Anonymkode: e58ce...859

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, bortebra skrev:

Hvis du virkelig vil ha et vennskap med han, så er du nok nødt til å ta mer avstand enn du gjør foreløpig. En periode uten å se hverandre kan være effektivt for å kvitte seg med dårlige vaner. Min erfaring er at det ikke alltid går. En av eksene mine har jeg et kjempegodt vennskap med i dag, uten noen ambivalente følelser, vi kan dobbeltdate uten at det føles rart, men de andre ble det for komplisert med, og da var det greit å bare avslutte all kontakt. 

dette skal jeg huske på 

Anonymkode: 1d0ce...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dere vil ulike ting. Så slutt å knulle ham. 

Du er sikkert veldig sprudlende, men her virker du mer grenseløs. Uansett personlighet kan man slutte å ligge med eksen. 

Anonymkode: e58ce...859

jeg ligger ikke med han. vi har felkes venner og treffes der. dette handler ikke om sex

Anonymkode: 1d0ce...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

jeg ligger ikke med han. vi har felkes venner og treffes der. dette handler ikke om sex

Anonymkode: 1d0ce...c71

"vi har god kjemi og sex og smelter ilag om vi møtes" - mente du bare prating? 

Anonymkode: e58ce...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

"vi har god kjemi og sex og smelter ilag om vi møtes" - mente du bare prating? 

Anonymkode: e58ce...859

ja altså. skjønner dere tolket den slik. vi har ikke sex nå som det er slutt. vi hadde god sex. men vi har fortsatt god kjemi i form av morsomheter. kommunikasjon har aldri vært bra men har faktisk endret seg etter at vi kom i kontakt igjen. med smelding mener jeg at vi tuller og ler og mimrer gode ting  

Anonymkode: 1d0ce...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...