Gå til innhold

Idiotisk ting å henge seg opp i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror du bør google ordet midlertidig...

Anonymkode: 12ab0...49d

Permanent var nok ordet vedkommende var ute etter, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, bortebra skrev:

Permanent var nok ordet vedkommende var ute etter, ja. 

Noe sånt ja. Det gikk litt fort. 

Å henge seg opp i andres skrivefeil er en idiotisk ting å henge seg opp i.

Anonymkode: 94e68...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe sånt ja. Det gikk litt fort. 

Å henge seg opp i andres skrivefeil er en idiotisk ting å henge seg opp i.

Anonymkode: 94e68...467

Jeg skjønte hva du mente. Takk :)

 

TS

Anonymkode: 4ac7f...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg hadde også syntes det var ganske turnoff og merkelig at en på 27 år bor i guttekollektiv med kompisene sine og har vikarjobb i stedet for å bygge en karriere rundt det han har utdannelse i.
Det er forståelig å velge noe annet om man angrer på utdannelsen sin, men ganske korttenkt å velge en utdannelse man ikke vil satse på, og det kan jo være et rødt flagg i seg selv. Ville nok tenkt at han var en som trodde man kunne flyte gjennom livet uten å planlegge så veldig mye, og det hadde vært kræsj med meg siden jeg er avhengig av struktur og stabilitet.

Hvis du liker han på andre områder så kan du jo spørre han om han noen gang har bodd alene eller om han alltid har bodd i kollektiv, for å sjekke hvor ansvarsfull han egentlig er, og spørre hvordan han ser for seg å ha en kjæreste på besøk når han bor med andre, kommer han til å svare at det går bra for de er vant til å ha med damer hjem der (rødt flagg, nachspil bule), eller svarer han at han regner med dama har leilighet de kan henge i (ansvarsfraskrivende, gidder ikke få orden på eget liv bare flyter på andres liv), eller svarer han at han sparer opp til egenkapital og ser for seg å kjøpe egen leilighet til høsten?
Spør også hva han håper å jobbe med om ti år og hvordan han ser for seg livet sitt om 5 år.
Dette kan gi deg litt mer å gå på enn å dømme han av førsteinntrykket, så kan du revurdere datingen etter å ha spurt om litt sånne ting på neste treffet deres.

Anonymkode: 1dc22...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...