Gå til innhold

synske egenskaper test!


Gjest Henie Marie

Anbefalte innlegg

Gjest Henie Marie

Hei!

Dette er en gøy test for å øve opp intuisjon og klarsyn! Jeg bruker denne i blant, er veldig nyttig

og gøy ! om du ikke får det til ikke fortvil, det er vanskelig i starten, man må venne seg til å stole på intuisjonen

og prøve å få små biter av info, for eksempel farge former, er det menneskapt, naturlig osv.

står en bra guid på siden.  husk å skrive det du får opp ned før du trykker på tallene :)

 

Jeg kommer til å poste mine resultater her en gang i blant, 

del gjerne resultatet i tråden du og ! Kanskje vi kan øve sammen? :)

 

http://www.psychic-experiences.com/psychic-tests/remote-viewing-picture.php

Endret av Henie Marie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Henie Marie

Jeg legger ved en av mine, er ikke akkurat det bilde, men var et lignende av eifeltårnet.

Dette skrev jeg: Noe som slynger seg, flettet tre? trekant i mot meg bølger konstruksjon ?

Her trodde jeg det var flettet tre, hehe.. men ser jo at jeg var inne på noe!

I sted fikk jeg fotball sko! det var helt umulig for meg så jeg bare ga opp!  :)

 

 

download.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henie Marie

Denne føltes veldig rar å prøve å se,  som om jeg badet og skvulpa i vann! 

føler jeg begynner å få mer og mer taket på dette,

Men hvordan er det mulig? haha jeg aner ikke! 

 

Skjermbilde 2018-01-19 kl. 10.15.42.png

Endret av Henie Marie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Henie Marie

Rumpeformet?  og en rive? Ikke hver gang jeg treffer blink :fnise:

Skjermbilde 2018-01-19 kl. 11.54.59.png

Skjermbilde 2018-01-19 kl. 11.52.14.png

Endret av Henie Marie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan foregår denne testen? Skriver du først din setning og så kommer nettstedet opp med et bilde? Er det ikke da slik at de prøver å finne bilder som stemmer med det du skriver, i mange av tilfellene?

Anonymkode: d69fa...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henie Marie

 Testen fungerer ved at et bilde allerede er valgt, bildet ligger bak de 4 tallene så når man trykker på den knappen får man se bildet. 

Ved å bruke intuisjon og det som kalles remote viewing henter du ut så mye info om bildet som mulig, jeg har vært veldig utålmodig som du kan se :fnise: når du har skrevet ned det du får frem trykker du på de 4 tallene og bildet kommer frem ! :) 

 

Skjermbilde 2018-01-19 kl. 13.23.19.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henie Marie
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan foregår denne testen? Skriver du først din setning og så kommer nettstedet opp med et bilde? Er det ikke da slik at de prøver å finne bilder som stemmer med det du skriver, i mange av tilfellene?

Anonymkode: d69fa...abe

Har skrevet en liten "oppskrift" :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvordan foregår denne testen? Skriver du først din setning og så kommer nettstedet opp med et bilde? Er det ikke da slik at de prøver å finne bilder som stemmer med det du skriver, i mange av tilfellene?

Anonymkode: d69fa...abe

Du kan jo skrive det i et dokument utenom om du vil forsikre deg mot det. 

Anonymkode: 890cc...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, kanskje jeg prøver denne. Har hatt utrolig dårlige resultater på lignende tester og trodde alltid at jeg ikke var noe klarsynt i det hele tatt. Da jeg begynte å lære dyrekommunikasjon fant jeg ut at jeg absolutt får til "fjernsyn", da jeg klarer å omgivelser rundt dyr som er forsvunnet og lignende. Det virker som at dess større behov dyr og eier har, dess lettere er det for meg å "se", og at hvis det er bare for å "øve" eller noen som bare vil "prøve det", så får jeg det ikke til.

Anonymkode: 890cc...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henie Marie
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, kanskje jeg prøver denne. Har hatt utrolig dårlige resultater på lignende tester og trodde alltid at jeg ikke var noe klarsynt i det hele tatt. Da jeg begynte å lære dyrekommunikasjon fant jeg ut at jeg absolutt får til "fjernsyn", da jeg klarer å omgivelser rundt dyr som er forsvunnet og lignende. Det virker som at dess større behov dyr og eier har, dess lettere er det for meg å "se", og at hvis det er bare for å "øve" eller noen som bare vil "prøve det", så får jeg det ikke til.

Anonymkode: 890cc...055

kjenner meg veldig igjen i det du sier at det er vanskelig å få det til uten et sterkt behov! Dess mer ønske og behov jo lettere blir det for meg og bruke evnene mine også. da som medium med de som har gått videre.

 så gøy at du driver med dyrekommunkasjon! Jeg har lite erfaring med det, men har hatt kommunikasjon med dyr noen få ganger ! det er fantastisk at det er mulig! 

Jeg er veldig visuell og om du også er av den typen kan nok dette være tingen for deg også :) ! Det blir en måte å automatisere å bytte fra "tenkehjernen" som vil finne logiske svar og sammenheng, til en høyere bevissthet hvor man har tilgang til mange spennende ressurser. 

Jeg har brukt lang tid på å ikke tenke kritisk og å ikke la "tenkehjernen" ta over i øvelsene, den kommer fortsatt snikende inn iblant og da er jeg alltid helt på jordet! Det er ikke alltid lett å skille hva som er hva ! :) Send meg gjerne en Pm om du vil snakke mer om  utvikling av klarsyn og slike ting :) ! hehe, savner noen å snakke med dette om da det høres helt sinnsykt ut for de fleste. 

Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henie Marie

Må dele denne med dere, her tvang jeg meg faktisk til å bruke lang tid, holdt på å bli gal der jeg satt, så for meg en futurisk hvit greie med noen levende insekter eller organismer i grønn gele! Kunne for mitt liv ikke forstå hva det kunne være!  haha :) 

Skjermbilde 2018-01-19 kl. 12.16.17.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest anonymjente21

Oi, dette var jo utrolig kult, jeg prøvde og jeg fikk det jammn ganske bra til selv! Du kan gjerne sende meg PM, dette virker spennende å utvikle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymjente21

Nummer 1, fikk med meg det grønne på venstre side, trodde kanskje det var et eple, fikk opp samme farge, bien la jeg ikke merke til. 

nummer1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymjente21

Nummer 2. Dette var et helikopter, stemte greit med følelsene jeg fikk opp, les gjerne notatene jeg skrev før jeg fikk sett bilde :)

nummer2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...