Gå til innhold

Pappa hentet meg fra one night stand


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja... Jeg ble med en veldig tiltrekkende fyr hjem etter byen og da jeg våkna hadde jeg tidenes hangover og orka ikke styre med buss, så jeg ringte pappa og han hentet meg. Forklarte han at jeg havnet på nach sammen med de jeg var ute med, sa at venninna mi hadde tatt bussen like før og kompisen vår satt igjen der fortsatt... usikker på om han kjøpte den og er redd han skjønte hva jeg drev med. Flaut å se han nå føler jeg. Har flere vært ute for det samme eller er jeg alene? Er det sannsynlig at han gikk på forklaringen min?

Anonymkode: f7a99...591

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Minlillesky skrev:

Han vet nok hva du gjorde. Foreldre gjennomskuer barna sine lett ☺ 

Sant nok. Samtidig tror jeg nok mange fedre har lyst til å tro på nesten alle forklaringer som innebærer noe annet enn at veslejenta deres har et sexliv. :fnise:

Anonymkode: 72815...624

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja... Jeg ble med en veldig tiltrekkende fyr hjem etter byen og da jeg våkna hadde jeg tidenes hangover og orka ikke styre med buss, så jeg ringte pappa og han hentet meg. Forklarte han at jeg havnet på nach sammen med de jeg var ute med, sa at venninna mi hadde tatt bussen like før og kompisen vår satt igjen der fortsatt... usikker på om han kjøpte den og er redd han skjønte hva jeg drev med. Flaut å se han nå føler jeg. Har flere vært ute for det samme eller er jeg alene? Er det sannsynlig at han gikk på forklaringen min?

Anonymkode: f7a99...591

Klart han skjønte, vi foreldre er ikke dumme - vi skjønner mer enn dere tror  ;)

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg tørre å snakke til han må da? Hvis han har skjønt det. Synker i jorden av flauhet. :-/

Anonymkode: f7a99...591

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva så? Trur ikke du trenger og være gla i over det. Hadde ikke jeg vært ihvertfall.

Anonymkode: 71325...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvordan skal jeg tørre å snakke til han må da? Hvis han har skjønt det. Synker i jorden av flauhet. :-/

Anonymkode: f7a99...591

Hvor lenge siden er det? Sånn flauhet går over etter noen få dager for meg (er mann dog).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal jeg tørre å snakke til han må da? Hvis han har skjønt det. Synker i jorden av flauhet. :-/

Anonymkode: f7a99...591

Kanskje det hjelper hvis du lover deg selv å aldri røre alkohol mer? Sånn siden du mister kontrollen fullstendig, mener jeg... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Neinøff skrev:

Kanskje det hjelper hvis du lover deg selv å aldri røre alkohol mer? Sånn siden du mister kontrollen fullstendig, mener jeg... 

 

😂😂 dummeste svaret noen gang 😂

Anonymkode: 15276...d3e

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror han var stolt over at du faktisk ringte han. Det betyr at dere har et trygt og godt forhold. 

 

Anonymkode: 412a1...07e

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tlf er død og ingen busser i nærheten og eneste nummeret man kan i hodet er pappa sitt.

Han har henta meg på mye rare steder han! Ikke one night stand, men første overnatting i fylla hos en jeg drev på med så henta pappa meg og han fyren måtte sitte på for å hente bilen sin 😆 3 år senere er vi fremdeles sammen da, men var nok litt skummelt for han å møtte pappa sånn. 

Men igjen så har jeg henta pappa'n min like mange rare steder, nash til alle døgnets tider. Sovende, lys våken, skravlende om den dritpene dama fra festen etc. 

Tror verken jeg eller pappa er veldig A4, vi har et godt vennskap og dømmer aldri hverandre.

Anonymkode: 626ae...663

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mr92 skrev:

Hvor lenge siden er det? Sånn flauhet går over etter noen få dager for meg (er mann dog).

Sist lørdag. Har bare sett han en gang siden og da tenkte jeg bare på det så jeg forsvant like fort 

Anonymkode: f7a99...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble støtt og stadig hentet av foreldre etter at jeg hadde vært på jentebesøk i ungdomsårene mine da jeg var for lat til å ta buss eller gå. 

Tenkte aldri at dette skulle være flaut på noen som helst slags måte? Det er vel ganske normalt og vanlig at folk som er i puberteten eller er ferdig med puberteten har et sexliv. 

Endret av WubWub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært ute for det samme, men med mamma. Hun og pappa sendte meldinger hele natta om det gikk bra med meg og hvor jeg var, og jeg turte ikke svare helt i starten... Første gangen jeg overnatta hos en gutt. Sendte meld tilbake etterhvert om at det gikk bra, og ringtes på morgenen. Da kom mamma og henta meg, hvor jeg hadde håret nydusja i en dott og var helt uten sminke :P Var "litt" kleint på turen tilbake, men veldig verdt det ettersom han og jeg er sammen nå fire år etterpå :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sant nok. Samtidig tror jeg nok mange fedre har lyst til å tro på nesten alle forklaringer som innebærer noe annet enn at veslejenta deres har et sexliv. :fnise:

Anonymkode: 72815...624

LOL. Tommel Opp :-) 

Anonymkode: a4a6c...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja... Jeg ble med en veldig tiltrekkende fyr hjem etter byen og da jeg våkna hadde jeg tidenes hangover og orka ikke styre med buss, så jeg ringte pappa og han hentet meg. Forklarte han at jeg havnet på nach sammen med de jeg var ute med, sa at venninna mi hadde tatt bussen like før og kompisen vår satt igjen der fortsatt... usikker på om han kjøpte den og er redd han skjønte hva jeg drev med. Flaut å se han nå føler jeg. Har flere vært ute for det samme eller er jeg alene? Er det sannsynlig at han gikk på forklaringen min?

Anonymkode: f7a99...591

Er selv pappa.

Det eneste interessante er at jeg fikk deg hjem, men veldig greit å ha en annen historie som jeg kan velge å tro på:-)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke undervurder pappaen din, husk at han har hatt en liv selv! Det er MYE du ikke vet om han! Tipper han tar det med humør hvis han skjønte det. Ikke vær flau! Du kan også bare stå for løgnen din hvis han skjønte det. Han kan jo ikke VITE, han kan bare TRO! Du kan til og med innrømme at du klinte, hvis du føler for å innrømme noe ;)

Pappaen din har faktisk ikke noe med det uansett. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva han tror, tror jeg han er overlykkelig over å ha en datter som tør å ringe han når hun trenger han :)

han så uansett ikke akten ;)

Anonymkode: f96d3...576

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2018 den 8.39, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal jeg tørre å snakke til han må da? Hvis han har skjønt det. Synker i jorden av flauhet. :-/

Anonymkode: f7a99...591

Faren din føler, om han er en normal pappa, kun stolthet fordi han har oppnådd målet sitt: at du kan ringe pappa når som helst og i hvilken som helst situasjon. 

Om du hadde sex eller ikke tenker han nok, helt med vilje, like lite over som du ønsker å tenke på om foreldrene dine benytta kvelden du var ute til å ha seg på stuegulvet. ;) Dere begge vet ikke - dere begge ønsker at det forblir slik til evig tid.

Anonymkode: f2a22...22e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...