Gå til innhold

Hun kom hjem uten truse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er vel underforstått at selv om man har ff så ligger man ikke med andre før sæden har tørket/forSvunnet. At man ligger med fler er greit, men innenfor samme døgn? Sæd kan også leve mange dager i vagina.

Litt respekt kan man ha for hverandre.

 

Anonymkode: 9e4f9...93f

Men denne dama hadde ikke noe avtale eller lyst til å ligge med ts i utgangspunktet! Han MASTE og maste til hun ga seg. Og da er det at den som er med på leken, må tåle steken. Hadde de hatt avtale om at de skulle ha sex den dagen, eller at hun inviterte ham inn selv, ville det selvfølgelig være ufint. Men altså, hvorfor holder han på henne hvis han aldri har hatt følelser for henne og bare bruker henne for sex? Det finnes flere hundre tusen single damer i Norge, men neida, han må ja seg med eksen sin som han ikke er forelsket i. Sikkert fordi han vet at hun ikke forsvinner noe sted og ikke gidder å ta på seg jobben med å sjekke opp nye damer og få dem til sengs. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes ts var en dust her. Maser seg inn. Hun utbryter at hun ikke har noen truse.  Ingen forsøk på å skjule noe. De er exer og har ingen forpliktelser.  På tide og innse at forholdet er over ts. Slik er det med ff, det betyr at man møtes for sex og har muligheten til å ha sex med andre.  Vil man ikke det tar man samtalen og eventuelt oppgraderer til et forhold. Typisk mannfolk. Vil komme og få sex når de vil uten forpliktelser men dette skal kun gjelde dem selv. Hvis man ikke takler spillereglene så ikke spill ! 

Anonymkode: 2c95f...026

Jepp. Dobbeltmoral. Kvinner skal være dydige og vente på gjerdet til mannen dumper dem fordi han fant noe mer spennende. Hvis hun gjør det samme som ham, så er hun horete og ekkel. Her har ts aldri elsker dama, førte henne bak lyset gjennom hele forholdet, dumpet henne og avtalt at de fortsatt skal ha sex, og bare sex. Han maser seg til sex selv om hun ikke vil. Eiersyk kontrollfreak. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge legen min overførtes bakteriell vaginose fordi min bakteriekultur ikke tålte hennes bakteriekultur, som var på hans penis. Hadde jeg visst om dette, hadde jeg enten brukt kondom eller ikke hatt sex med han. Han brøt avtalen. 

Anonymkode: c91ff...562

Du kan få BV av å ha sex med fast partner også,  så du kan faktisk f0tt det enten han lå med hun eller ikke. 

 

Anonymkode: aa96e...237

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan få BV av å ha sex med fast partner også,  så du kan faktisk f0tt det enten han lå med hun eller ikke. 

 

Anonymkode: aa96e...237

Ja, man kan det, men det var ikke slik i mitt tilfelle. 

Anonymkode: c91ff...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en så dårlig moral, så er hun ikke noe å samle på...du risikerer også å bli smittet av div kjønnssykdommer når hun er så løs på tråden.

Anonymkode: 4ebff...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med en så dårlig moral, så er hun ikke noe å samle på...du risikerer også å bli smittet av div kjønnssykdommer når hun er så løs på tråden.

Anonymkode: 4ebff...74b

Han fører henne bak lyset mens de er sammen, hun er ærlig om at hun har andre enn ham etter bruddet, men det er  hun av de to som har ifølge deg dårlig moral? 

Anonymkode: fbf55...842

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...