Gå til innhold

Hun kom hjem uten truse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og min eks (begge 23) tok opp igjen kontakten som venner og begynte å ha sex igjen for ca 4 mnd siden (snakka aldri om hva vi la i det, men oppførte oss som da vi var sammen). I helga var vi ute hver for oss. Hun spurte meg om sjåfør og jeg tilbød å få min sjåfør til å kjøre henne hjem på min vei hjem. Da vi henta hun fikk jeg lyst å bli over hos henne og maste meg til det. Innenfor døra utbryter hun "herregud, hvor er trusen min?", jeg tenkte hun bare tuller. Går mot senga og jeg begynner å kle av henne, der oppdager jeg både at strømpebuksa er flerret og at hun ikke har truse på seg!

Senere får jeg vite av venninna at hun hadde knulla han de var hos hele natten før hun ble hentet.

Mener dere det er greit? Vi har jo egentlig et seksuelt forhold sammen og så tar hun for seg av andre i den grad at hun glemmer trusa igjen der. Og få timer senere fortsetter hun på meg. Føler meg litt lurt

Anonymkode: 6fb04...498

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere er ekser. Hun kan vel gjøre som hun vil. 

Anonymkode: 6b7a4...6ab

Synes du ikke det er frekt? Hun har faktisk ligget med ganske få så hun er ikke noen tøs, vet hun hadde et øye til han fyren og det var vel det som styrte henne. Men likevel synes jeg hun kunne sagt fra. Er ikke det rimelig å forvente når vi har ligget sammen over tid og ingen har avsluttet?

Anonymkode: 6fb04...498

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du ikke det er frekt? Hun har faktisk ligget med ganske få så hun er ikke noen tøs, vet hun hadde et øye til han fyren og det var vel det som styrte henne. Men likevel synes jeg hun kunne sagt fra. Er ikke det rimelig å forvente når vi har ligget sammen over tid og ingen har avsluttet?

Anonymkode: 6fb04...498

Hun sa vel ifra på en diskre måte når hun spurte seg selv hvor trusa var... 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden dette bare har foregått i ditt hodet er det helt greit. :Nikke:

 

 

Endret av Perle
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel kanskje derfor hun sa nei da, men du skulle jo absolutt presse deg på? 

Anonymkode: da665...c54

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG synes jo ikke det er greit, men skjønner at dere unge tydelivis synes at dette er helt normalt. Noe som egentlig er litt trist, synes jeg. En ting er at man ikke trenger gjøre sex til SÅ spesielt, men SÅ LITE spesielt som er vanlig nå til dags tror jeg ikke er sunt. 

Jeg føler meg ung til vanlig, er 43, men når jeg leser om hvordan folk holder på så føler jeg meg som 80.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

JEG synes jo ikke det er greit, men skjønner at dere unge tydelivis synes at dette er helt normalt. Noe som egentlig er litt trist, synes jeg. En ting er at man ikke trenger gjøre sex til SÅ spesielt, men SÅ LITE spesielt som er vanlig nå til dags tror jeg ikke er sunt. 

Jeg føler meg ung til vanlig, er 43, men når jeg leser om hvordan folk holder på så føler jeg meg som 80.

Joiner gamlehjemmet. Jeg er snart tretti.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ulla Ullsokk said:

JEG synes jo ikke det er greit, men skjønner at dere unge tydelivis synes at dette er helt normalt. Noe som egentlig er litt trist, synes jeg. En ting er at man ikke trenger gjøre sex til SÅ spesielt, men SÅ LITE spesielt som er vanlig nå til dags tror jeg ikke er sunt. 

Jeg føler meg ung til vanlig, er 43, men når jeg leser om hvordan folk holder på så føler jeg meg som 80.

Det handler vel litt om at det ikke er så lett å vite hva slags forhold TS og kjæresten har. Han har jo trodd de var tilnærmet kjærester, men det betyr jo ikke at hun trodde det. 

Anonymkode: 19e9b...74c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og min eks (begge 23) tok opp igjen kontakten som venner og begynte å ha sex igjen for ca 4 mnd siden (snakka aldri om hva vi la i det, men oppførte oss som da vi var sammen). I helga var vi ute hver for oss. Hun spurte meg om sjåfør og jeg tilbød å få min sjåfør til å kjøre henne hjem på min vei hjem. Da vi henta hun fikk jeg lyst å bli over hos henne og maste meg til det. Innenfor døra utbryter hun "herregud, hvor er trusen min?", jeg tenkte hun bare tuller. Går mot senga og jeg begynner å kle av henne, der oppdager jeg både at strømpebuksa er flerret og at hun ikke har truse på seg!

Senere får jeg vite av venninna at hun hadde knulla han de var hos hele natten før hun ble hentet.

Mener dere det er greit? Vi har jo egentlig et seksuelt forhold sammen og så tar hun for seg av andre i den grad at hun glemmer trusa igjen der. Og få timer senere fortsetter hun på meg. Føler meg litt lurt

Anonymkode: 6fb04...498

Skulle kanskje tatt hintet her....

Anonymkode: 0385f...148

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler vel litt om at det ikke er så lett å vite hva slags forhold TS og kjæresten har. Han har jo trodd de var tilnærmet kjærester, men det betyr jo ikke at hun trodde det. 

Anonymkode: 19e9b...74c

Jada, og for alt vi vet hadde hun tenkt til å slutte å ligge med han fordi hun fant en annen hun heller ville ligge med, men rakk det ikke før han maste seg med inn. Da er det litt enklere å svelge enn at hun bare ligger med de hun kommer over, men likevel litt trist.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var vel kanskje derfor hun sa nei da, men du skulle jo absolutt presse deg på? 

Anonymkode: da665...c54

Vel jeg hadde vel fått nei tredje gang jeg spurte om hun absolutt ikke ville ha meg der?

Anonymkode: 6fb04...498

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

JEG synes jo ikke det er greit, men skjønner at dere unge tydelivis synes at dette er helt normalt. Noe som egentlig er litt trist, synes jeg. En ting er at man ikke trenger gjøre sex til SÅ spesielt, men SÅ LITE spesielt som er vanlig nå til dags tror jeg ikke er sunt. 

Jeg føler meg ung til vanlig, er 43, men når jeg leser om hvordan folk holder på så føler jeg meg som 80.

Helt enig :laugh: føler meg som 90, er 35. Forstår ikke de unge konsekvensene for å pule rundt? Ikke bare blir de oppfattet som billige, men de kommer til å angre (noen av de) senere på at de ikke var mer «prippen». 

Anonymkode: a95cd...f18

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle kanskje tatt hintet her....

Anonymkode: 0385f...148

Nettopp. I hovedinnlegget skriver ts at det er en eks som han har sex med. De er ikke sammen, de er ikke kjærester, de har ikke avtalt å være eksklusive. Er det vanlig at man er trofast mot sin ff? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig :laugh: føler meg som 90, er 35. Forstår ikke de unge konsekvensene for å pule rundt? Ikke bare blir de oppfattet som billige, men de kommer til å angre (noen av de) senere på at de ikke var mer «prippen». 

Anonymkode: a95cd...f18

Neida, de blir oppfattet som billige på grunn av slike fossiler som deg. En kvinnes verdi skal ikke måles i antall menn hun har ligget med. Jeg har ikke vært noen dydig jomfru selv da jeg var singel, men har aldri blitt oppfattet som billig. Kanskje jeg har litt smartere omgangskrets... 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Jada, og for alt vi vet hadde hun tenkt til å slutte å ligge med han fordi hun fant en annen hun heller ville ligge med, men rakk det ikke før han maste seg med inn. Da er det litt enklere å svelge enn at hun bare ligger med de hun kommer over, men likevel litt trist.

Hun skylder fortsatt ikke ts noen ting. Hvis han vil ha en dame som bare har sex med ham, får han skaffe seg kjæreste eller avtale med dama at de er eksklusive. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev:

Neida, de blir oppfattet som billige på grunn av slike fossiler som deg. En kvinnes verdi skal ikke måles i antall menn hun har ligget med. Jeg har ikke vært noen dydig jomfru selv da jeg var singel, men har aldri blitt oppfattet som billig. Kanskje jeg har litt smartere omgangskrets... 

Du blir ikke oppfattet som billig blant dine «egne»  nei... :laugh: Folk snakker forresten når man selv ikke er tilstede... just saying:fnise:

Anonymkode: a95cd...f18

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...