Gå til innhold

Jeg tror ekteskapet mitt er over. Jeg bare gråter og får ikke til å sove:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kranglet med mannen for litt siden. Han tar aldri initiativ til noe, og jeg vil finne på noe sammen med ham. Og i dag klarte han å si at han synes at jeg maser om at vi skal finne på noe! Ble litt paff, ds jeg spørr av og til. Han slør aldri. Dessverre. Jeg skulle ønske at han gjorde det. Han sier at jeg ringer han for mye, jeg skriver alt for mange mld. Dette er heller ikke tilfelle, men jeg ønsker å snakke med han på tlf hver dag mens han er offshore. Han sier omtrent aldri at han er glad i meg. Jeg savner at han viser og mener at han er glad i meg. For tiden er han veldi sint. Når vi snakker sammen, og når vi er uenige. Han sa at han vet ikke hvorfor han svarer meg nedlatende. Jeg er så trist og lei, og gråter så mye hele tiden. Jeg er veldig glad i ham, og vil ikke skilles. MEN. Jeg kjenner på hele meg at jeg ikke klarer mer. Jeg vil bare bli elsket av mannen min ❤️ (Beklager skrivefeil osv. Skriver fra mobil og gråter i tillegg) :(  noen som har det på samme måte? Hva gjorde du med sin situasjon?

Anonymkode: 41af4...4d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som han trenger space, og kanskje at du oppleves litt kvelende i forholdet. Vet ikke helt hva jeg skal si annet enn det, men du kan jo prøve å roe ned en stund? Ikke alle har like stort behov for kontakt og kjærlighetserklæringer, men det trenger ikke bety at ekteskapet er over. Har han alltid vært sånn, eller gikk han fra som deg til å bli som han er?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ikke kontakte han i det hele tatt når han er ute? Se om han rekker bli litt ensom på den båten eller plattformen sin?

Anonymkode: 5611b...6af

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen, eller nei, han gikk fra meg for noen dager siden. Jeg skjønner deg...

Anonymkode: 5c5cb...f3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare sende deg en stor varm klem ts :lillesky2:

Forstår at kjærligheten er sterk, men tror at du vil føle deg bedre etter noen måneder alene når sorgen er over og ting begynner å bli lettere for deg, så vil du kjenne og innse hvor mye han faktisk dro deg ned.
En partner skal ikke være nedlatende og sint eller gi en følelse av at man trenger seg på eller er uønsket, slik han sender signaler til deg om når han sier at du ringer og tekster for mye når du faktisk ikke gjør det!

Anonymkode: 43490...2f2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Har det gått 8 minutter og jenteklubben "naverne" har enda ikke kommentert "dump han"? 

Skjønner det begynner å bli sent på kvelden ja. 

Anonymkode: 556d4...b26

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge har han vært sånn og hvor lenge er det til han kommer hjem igjen? Jeg tenker at det beste du kan gjøre nå er å la være å kontakte han, med mindre det er noe viktig. Skal han fortsatt være borte veldig lenge så kan du jo sende en melding eller ringe han en sjelden gang. Jeg tolker i alle fall det som at det blir for mye for han, selv om du føler det på en annen måte. Og når han først har begynt å synes det er for mye, så er det veldig lett å bli irritert og svare tilbake som han gjør, fordi for han så blir det masete. Gi han heller mulighet til å føle på savnet av deg, ensomheten og nysgjerrigheten på hva du driver med og hvordan du har det. Bruk tiden du nå er alene på deg selv, venninner, familie eller en hobby du har. Eller ta opp en hobby eller gå på et kurs og lær noe nytt, bare hold deg opptatt så du ikke går med alle disse tankene i hodet hele dagen. Så får dere snakke ut om det når han kommer hjem igjen og komme frem til en løsning. 

Anonymkode: f680e...17e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil bare bli elsket av mannen min ❤️

Slike utsagn bekymrer meg. Vil ikke du at han skal bli elsket av deg? 

Høres ut som forholdet er på dine premisser.

Anonymkode: 1f266...3d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

What? Har det gått 8 minutter og jenteklubben "naverne" har enda ikke kommentert "dump han"? 

Skjønner det begynner å bli sent på kvelden ja. 

Anonymkode: 556d4...b26

:fnise: Og gutteklubben "Full på bar" har ingen mening lenge før nattklubbene stenger?

Anonymkode: 5611b...6af

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres mye ut å ringes hver eneste dag han er på offshore. Jeg er i avstandsforhold selv, og vi ringer/Skyper max en gang i uka. Det hadde sikkert vært for lite for en del, men ingen av oss er misfornøyd. Han jobber mye, og det er viktig for meg at han ikke ikke føler at vårt forhold er "plikt", og at han får nok hvile og søvn. Derimot melder vi mye og sender bilder. Det fungerer for oss. Mannen min er heller ikke en som sier at han elsker meg særlig ofte, han er mer sånn som viser det ved praktisk omsorg (når vi ikke er sammen, ber han meg ta vitaminer og lage meg selv kaffe, feks). Han er heller ikke spesielt initiativrik når vi har fri, det er mer min rolle.

Det høres ut som dere ikke klarer helt å finne en god måte å være i kontakt på, og at ting har foregått for lenge på dine premisser. Det er kanskje ikke sånn du ser på det, men du må lytte til hva han sier til deg. Han ønsker å kutte ned på kontakten mens han jobber intensivt offshore. Og hvis dere ikke får det til å fungere over avstanden, får dere eventuelt vurdere om han skal bytte jobb.

Anonymkode: 005b7...f82

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike utsagn bekymrer meg. Vil ikke du at han skal bli elsket av deg? 

Høres ut som forholdet er på dine premisser.

Anonymkode: 1f266...3d4

Hun elsker han jo allerede...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det høres mye ut å ringes hver eneste dag han er på offshore. Jeg er i avstandsforhold selv, og vi ringer/Skyper max en gang i uka. Det hadde sikkert vært for lite for en del, men ingen av oss er misfornøyd. Han jobber mye, og det er viktig for meg at han ikke ikke føler at vårt forhold er "plikt", og at han får nok hvile og søvn. Derimot melder vi mye og sender bilder. Det fungerer for oss. Mannen min er heller ikke en som sier at han elsker meg særlig ofte, han er mer sånn som viser det ved praktisk omsorg (når vi ikke er sammen, ber han meg ta vitaminer og lage meg selv kaffe, feks). Han er heller ikke spesielt initiativrik når vi har fri, det er mer min rolle.

Det høres ut som dere ikke klarer helt å finne en god måte å være i kontakt på, og at ting har foregått for lenge på dine premisser. Det er kanskje ikke sånn du ser på det, men du må lytte til hva han sier til deg. Han ønsker å kutte ned på kontakten mens han jobber intensivt offshore. Og hvis dere ikke får det til å fungere over avstanden, får dere eventuelt vurdere om han skal bytte jobb.

Anonymkode: 005b7...f82

Enig med denne. Hver dag blir mye. Hva skal man snakke om på tlf hver bidige dag? Sjelden noe nytt å fortelle hver eneste dag. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kranglet med mannen for litt siden. Han tar aldri initiativ til noe, og jeg vil finne på noe sammen med ham. Og i dag klarte han å si at han synes at jeg maser om at vi skal finne på noe! Ble litt paff, ds jeg spørr av og til. Han slør aldri. Dessverre. Jeg skulle ønske at han gjorde det. Han sier at jeg ringer han for mye, jeg skriver alt for mange mld. Dette er heller ikke tilfelle, men jeg ønsker å snakke med han på tlf hver dag mens han er offshore. Han sier omtrent aldri at han er glad i meg. Jeg savner at han viser og mener at han er glad i meg. For tiden er han veldi sint. Når vi snakker sammen, og når vi er uenige. Han sa at han vet ikke hvorfor han svarer meg nedlatende. Jeg er så trist og lei, og gråter så mye hele tiden. Jeg er veldig glad i ham, og vil ikke skilles. MEN. Jeg kjenner på hele meg at jeg ikke klarer mer. Jeg vil bare bli elsket av mannen min ❤️ (Beklager skrivefeil osv. Skriver fra mobil og gråter i tillegg) :(  noen som har det på samme måte? Hva gjorde du med sin situasjon?

Anonymkode: 41af4...4d1

Når hadde du tenkt at han skulle få tid til å savne deg hvis du ringer hver dag og sender meldinger i tillegg? Hvis han synes du ringer for ofte, så slutt å ringe. Å holde på er patetisk og klengete og skyver han enda lenger bort fra deg. 

Jeg klarer nok ikke se dette så veldig fra ditt ståsted, men jeg kan absolutt se det fra din manns side. Folk som f.eks ringer meg hver dag gir meg panikk og kvelningsfornemnelser. Uansett hvor glad jeg er i dem i utgangspunktet. Det ender med at jeg gjør alt for å holde meg unna dem, og alt de sier oppfatter jeg som mas. Du kommer aldri til å få ham til å like å ha så mye kontakt, det eneste du kan gjøre er å la den stakkars mannen få pusterom. 

Hvis du klarer å holde fingrene dine unna telefonen, så kommer han til å ta kontakt når han får lyst til å snakke med deg, vær bare forberedt på at det kan ta tid.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kranglet med mannen for litt siden. Han tar aldri initiativ til noe, og jeg vil finne på noe sammen med ham. Og i dag klarte han å si at han synes at jeg maser om at vi skal finne på noe! Ble litt paff, ds jeg spørr av og til. Han slør aldri. Dessverre. Jeg skulle ønske at han gjorde det. Han sier at jeg ringer han for mye, jeg skriver alt for mange mld. Dette er heller ikke tilfelle, men jeg ønsker å snakke med han på tlf hver dag mens han er offshore. Han sier omtrent aldri at han er glad i meg. Jeg savner at han viser og mener at han er glad i meg. For tiden er han veldi sint. Når vi snakker sammen, og når vi er uenige. Han sa at han vet ikke hvorfor han svarer meg nedlatende. Jeg er så trist og lei, og gråter så mye hele tiden. Jeg er veldig glad i ham, og vil ikke skilles. MEN. Jeg kjenner på hele meg at jeg ikke klarer mer. Jeg vil bare bli elsket av mannen min ❤️ (Beklager skrivefeil osv. Skriver fra mobil og gråter i tillegg) :(  noen som har det på samme måte? Hva gjorde du med sin situasjon?

Anonymkode: 41af4...4d1

Du kan ikke bestemme om din mann synes du skriver eller ringer for mye. 

Anonymkode: 62bd3...d47

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ring han hver dag på jobb. Han jobber 12 t hver dag og han trenger å hvile/sove når han har fri. Du skal heller ikke se bort ifra han går rundt og er bekymret for jobben sin. Offshorejobber er ikke akkurat trygge i disse tider.

Anonymkode: 7f31b...987

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kranglet med mannen for litt siden. Han tar aldri initiativ til noe, og jeg vil finne på noe sammen med ham. Og i dag klarte han å si at han synes at jeg maser om at vi skal finne på noe! Ble litt paff, ds jeg spørr av og til. Han slør aldri. Dessverre. Jeg skulle ønske at han gjorde det. Han sier at jeg ringer han for mye, jeg skriver alt for mange mld. Dette er heller ikke tilfelle, men jeg ønsker å snakke med han på tlf hver dag mens han er offshore. Han sier omtrent aldri at han er glad i meg. Jeg savner at han viser og mener at han er glad i meg. For tiden er han veldi sint. Når vi snakker sammen, og når vi er uenige. Han sa at han vet ikke hvorfor han svarer meg nedlatende. Jeg er så trist og lei, og gråter så mye hele tiden. Jeg er veldig glad i ham, og vil ikke skilles. MEN. Jeg kjenner på hele meg at jeg ikke klarer mer. Jeg vil bare bli elsket av mannen min ❤️ (Beklager skrivefeil osv. Skriver fra mobil og gråter i tillegg) :(  noen som har det på samme måte? Hva gjorde du med sin situasjon?

Anonymkode: 41af4...4d1

Hei

Dere er forskjellige. Du har stort behov for bekreftelse. Han har ikke det. Dermed misforstår dere hverandre. 

Han synes du maser, og skjønner ikke greia. Han får jo bekreftelse hele tiden. 

Du tror han ikke er glad i deg når kjærlighetserklæringene ikke kommer like ofte som før.

Du får panikk når dere krangler, men det er ikke unormalt å være uenig en gang i blant.

Min gjetning er at han ikke er i nærheten av å gå fra deg. Han føler seg helt trygg, og tillater seg å være sint og kald. Han tar deg for gitt, og hvorfor skulle han ikke det? Du kommer med kjærlighetserklæringer hele tiden.

Du må senke skuldrene litt. Det er ikke krise med en dag uten å snakkes.  Han må skjønne at man faktisk vise at man er glad i partneren. Hvis man bare slutter med det så vil det gå dårlig til slutt.  

Lykke til!

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slike utsagn bekymrer meg. Vil ikke du at han skal bli elsket av deg? 

Høres ut som forholdet er på dine premisser.

Anonymkode: 1f266...3d4

Tåpelig kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må du snakke med han hver dag når han har offshore? Synes du høres litt klengete ut.

Anonymkode: e77f9...9f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av noen svar dere gir her! 😳

Det er da vanlig å snakkes hver dag med den man er sammen med! Og veldig viktig når man er i et avstandsforhold. 

Dere som bor sammen; snakker dere ikke sammen hver dag? 

I et forhold så skal det ikke være sånne restriksjoner. Man er der alltid for den andre. 

 

Anonymkode: a7e08...efb

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...