Gå til innhold

En mann på jobben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en mann på jobben som jeg er veldig interessert i. Vi samarbeider en del ifht jobb fordi vi har mange prosjekter sammen (ikke bare oss, men en gruppe). Vi har en veldig fin tone sammen, vi er så like i tankegangen ovenfor prosjekter og tanker ellers i livet. Det var til og med noen som tulla med at vi var søsken fordi vi er så like. Vi er venner på jobb, og møtes sjeldent utenfor jobb, men bår vi møtes er det i jobbsammenheng. Han gir ofte tegn som for meg sier at han muligens kan være interessert i meg, vi småflørter ofte når det bare er oss to sammen, men aldri foran andre. Både han og jeg er single. 

 

Trenger noen tips og ideer til hvordan jeg kan "teste"/finne ut om han er interessert i meg. Og hvordan jeg kan vise at jeg er interessert i han, uten å være for obvious. 

Tør ikke si det direkte til han, da jeg har blitt avvist en gang tidligere.. tør heller ikke invitere han ut på en kaffe eller noe helt enda. Må sondere terrenget litt først..

Anonymkode: 9b0e8...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finn ut om du orker å jobbe han hvis ting går skeis før du setter inn støtet. Jeg holdt på med en fra jobben og nå sitter vi i møter hver dag etter ting gikk til helvete og det er ikke kult.

Anonymkode: 3bcfe...d8c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å gi mere tegn til at du er interessert i han. Legg f.eks en hånd på skulderen hans når han forteller noe morsomt, vær litt mer på når dere småflørter. Gi han komplementer og spør han om jobbting. Stå tett inntil han. Se om han trekker seg unna eller blir mer på selv. Da har du svaret.

 

Anonymkode: 9b0e8...11b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke bare ha det hyggelig? Hvorfor må du forsøke å bli sammen med han? Går det galt finner dere ikke tilbake til den samme gode tonen som dere hadde og det kan bli veldig kleint etterpå og vanskelig å jobbe sammen. 

Anonymkode: a35d9...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg føler at han muligens kan være mannen i mitt liv. Han har alt jeg ser etter, han er snill, omtenksom, smart, morsom osv. Aldri møtt noen som han før, og er redd jeg aldri vil gjøre det igjen heller. Vet at hvis jeg ikke finner ut av det så vil jeg alltid tenke "hva om..".

 

TS

Anonymkode: 9b0e8...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om han vil bli med ut på en øl, eller på noe annet moro som skjer i byen til helgen. 

Anonymkode: b8c0c...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han småflørter med deg, gjør han det samme med andre også? Kan være han er den typen som liker oppmerksomhet fra andre damer, uten å nødvendigvis være interessert i noe mer. Uansett, må du vise tydeligere tegn til han om hva du vil. Vær litt mer på om se om han gjør det samme tilbake. Prøv å hold øyekontakt med han lengre enn hva man vanligvis ville ha gjort med andre folk, Feks

Anonymkode: 9b0e8...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg jo oppmuntre deg med at det er flere som har møtt hverandre via jobbsituasjon :tommel:

https://www.seher.no/kjendis/en-gjest-i-2002-forandret-alt-for-fredrik-skavlan/69326809

https://www.seher.no/kjendis/a-mote-fredrik-var-en-strek-i-regningen/64462592

Hopp ut i det og finn ut

Anonymkode: 9e023...5fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vært mer sikker før jeg evt gikk "all inn" siden du har litt avvist av andre før. 

Vær mer på, spør han Om jobbting og om livet hans generelt. Vis at du er interessert i å vite mer om han. 

For p finne ut om han liker deg.. hmm. Se hvordan han oppfører seg rundt andre damer, er han lik med de også, flørter han med de eller bare deg? Tar han nye kontakt med deg utenom jobbrelaterte ting? Er han interessert i deg og livet ditt utenfor jobb? 

Anonymkode: 9b0e8...11b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv ned for og mot om hvorfor han skulle være interessert/ikke interessert i deg.

hendelser som gjør at han muligens liker deg VS hendelser som han har gjort som hør at at muligens ikke liker deg.

 

 

Anonymkode: 9b0e8...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...