Gå til innhold

Ah, herlige singelliv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tema om dating for single! (Menn og kvinner)

 

 #Random og uselektiv dating!

Jeg hadde en periode hvor jeg avtalte førstedate med to-tre stykker i uka. Rett og slett fordi jeg fikk en slags fiks ide om at man burde møte mange og kysse mange frosker før man møter prinsen, kanskje må man date 50 stykker før man møter den ene, og da bør jeg skynde meg! I tillegg er det litt rotete å holde styr på alle som snakker med deg på tinder...de er jo en hyggelig gjeng, alle fem! Så jeg må jo møte dem alle sammen nå,....kan ikke gå glipp av drømmeprinsen....

Så der satt jeg da, tre kvelder i uka. Møtte nummer 1,2 og 3 på samme kafehjørne på en uke! Var de hyggelige? Ja, de var hyggelige, men kjemien var ikke der og jeg fant på ting "jeg måtte gjøre den kvelden" for at møtet skulle avsluttes.

Når jeg kom hjem så slang jeg meg ned på sofaen og var utslitt av å snakke i to timer eller tre med null kjemi, igjen og igjen og igjen. Snakke om de amme tingene, dele ting om meg selv, spørre om ting og være nysgjerrig uten at kjemien gnistra! Jeg følte meg aldri fyrt opp lenger, jeg følte meg bare brent opp...

 

Bilderesultat for burnt out gif

#Tips:

Vær generøs med hvem du møter, men vær mer forsiktig med hvem du dater og hvor mange!

Hallo...Hvorfor bruker man så mye tid og energi på mennesker som kanskje ikke engang prøøøver å være oppmerksom? Som aldri spør deg om noe? Som ikke forstår deg? Som skuffer deg igjen og igjen og igjen? 

Og når du først kommer deg nært nok til å ha sex, være eksklusive og halvveis flytte sammen (kanskje) så er personen fjern, de gidder ikke å få deg til å føle deg hjemme, de orker ikke å gi av seg selv og heller ikke ta i mot og se hva du gjør for dem, de orker ikke engang å holde fokus på deg - de dater ørten andre, flørter med hun/han andre...Om det ikke er slik, så har du kanskje møtt den typiske needye som ødelegger det hele med paranoia.

Så uansett hvem det er du kanskje har vært på altfor mange dates med, så tar det slutt.. Både med den ene etter den andre, igjen og igjen...

anigif_enhanced-21899-1457589343-10.gif?downsize=715:*&output-format=auto&output-quality=auto

source.gif

 

.......også er det Påan igjen med masse mer dating! Tipp trapp tripp - inn på tinder igjen, sveip sveip. Blablablablaaaaa. Date date date...

Men hallo... Tror du virkelig at drømmemannen eller drømmekvinnen dukker mens du befinner deg i den tilstanden der? Møte deg i en tilstand hvor du ligger på sofaen og sveiper på tinder og ruger deg gravid på issues fra tidligere feil og dates? At han eller hun vil møte deg mens du akkurat har datet fem andre som ikke er gode mennesker engang, kanskje var tre av dem faktisk skikkelig jævlige? Og kanskje du i tillegg enda tenker på en av dem med drømmeblikk, en eller annen nobody som ikke fortjener deg, som hjernen din har fortalt deg "er god for deg innerst inne"?

Stopp..

Om du er mann eller kvinne. Vær mer selektiv på hvem dere faktisk dater!

Når du faktisk møter en du er kompatibel med og du befinner deg i den tilstanden jeg nevner over, så kommer du til å fucke opp hele greia uansett og du kommer til å ende opp med å tenke "dette var en fantastisk person, men jeg ødela det hele på grunn av tilstanden min" og det hele kommer til å være oppdaget på et "too late" tidspunkt!

Forsøk å gå på en date fordi det er litt kjemi der fra før, ikke for å se om det er noe kjemi der i det store og hele. Har du noen sinne møtt blikket til noen og følt en kjemi ganske fort, før dere har sagt hei? Har du noen gang møtt noen for første gang og fått følelsen av at kjemien er så sterk at det nesten er som om dere har kjent hverandre i mange år? Har du noen gang kjent at det kribler i hele kroppen din, bare fordi "den personen" befinner seg i samme rom? 

...Men så ødelegges disse forholdene fordi du har en dårlig hang-up på ørten andre dates forrige måned, den ene som dumpa deg eller ghosta deg i april, mai og september..,som du fortsatt har skjelettene til i kofferten din i likhet med masse annet crap (dårligere selvtillit, bortkastet tid på dårlige dates hvor du heller kunne ha gått på et kurs, lært deg et nytt språk, gjort noe mer nyttig og oppløftende, men i stedet har du brukt året på dårlige dates og blitt dumpa i hytt og pine av andre som er i samme dårlige spiral..)

Gjett om du kommer til å ha et dårlig utgangspunkt hvis du møter drømmemannen/drømmekvinnen etter masse multidating. Ikke bare hvis du har blitt dumpet selv, men også hvis du selv er den som dumper den og den og den. Det gjør noe ved deg!

Gå på dates, men forsøk å vær litt selektiv og husk å bruke litt tid på å lande på bakken før du hopper over til neste!

 

#Ghosting!

I tilfelle du har levd under et fjell de siste årene så betyr ghosting at en person har datet deg, teksta deg, ringt deg og plutselig er personen borte. Poff! De forvandler seg til en spøkelse som aldri har vært der

Bilderesultat for blanket ghost gif

Løsning:

Stopp å prøv å psykoanalyser hvorfor personen ghoster deg, (hva foregår i livet der borte nå?) og snakke om det hele tiden..Ikke ring ghost busters, ikke ring spøkelser.

Folk investerer altfor mye energi på ting de ikke kan kontrollere. Ghosting er ikke engang bare en greie med "dating", det er en greie med livet..Hvis du har et firma (for eksempel), så har du sikkert opplevd å bli ghosta. -Du har sendt e-mailer, sendt over prosjekter og plutselig har motparten forsvunnet over en klippe. Det skjer altså overalt, det skjer ikke bare i dating mellom menn og kvinner. Det skjer på kryss og tvers mellom mann og mann, kvinne og kvinne, kvinne og mann, mann og kvinne i flere situasjoner i livet.

Det eneste man er nødt til å lære seg, er å se forskjellen på hva man kan kontrollere og hva man ikke kan kontrollere! Du kan f.eks ikke kontrollere om noen ghoster deg, og du kan heller ikke kontrollere grunnene og hvorfor du blir ghosta.....

Jeg forstår veldig god iveren etter en riktig avslutning og at slike ting kan gjøre deg sprø..du tror det vil hjelpe deg å få knytta opp alle mulige løse tråder i hodet ditt..du vil bare vite hvorfor...hæ...Hva skjedde...

Men livet er dessverre ikke bestandig sånn! Vi får ikke bestandig vite...

Å hele tiden snakke om det, tenke på det, ønske å vite hvorfor, hva, hvor...Koser man seg? Nei..Det er egentlig bare en veldig god oppskrift på bortkasta tid!

Bilderesultat for wasted time gif

-Så hva kan man egentlig heller gjøre?

Det finnes en mellomting og middelvei mellom å fullstendig ignorere hvorfor slike ting skjer i livet (det skal vel godt gjøres hvis man likte vedkommende og datet vedkommende?) og masochismen i å torturere deg selv med hvorfor, klandre og piske seg selv ("Det handler om meg selv, det er personlig, jeg er ikke god nok"...)....Det er en søt plass i midten av det hele.

Det er ting du ikke kan kontrollere her i livet - men det er samtidig noe du faktisk kan kontrollere!

Den parten innebærer at du proaktivt ser deg selv i speilet (ikke på spøkelset som ghosta deg), og spør deg selv:

Er det noe jeg trenger å lære av det hele? ....For eksempel.....

Investerte jeg kanskje for mye i relasjonen for fort?

Er det kanskje en side av meg selv som jeg ikke viste den andre personen? 

Trenger jeg å bli mer av noe?

---Vi er da trossalt flinke til å formulere og finne ut av hva vi ønsker mer av i andre mennesker..Men lever vi opp til den standarden selv?

Forsøk å skriv ned en liste på hvordan du ønsker at mennesker i livet ditt skal være? Hvordan vil jeg at en kjæreste skal være? Kanskje du skriver at du vil ha masse flørting, trygghet, spenning, gode samtaler, åpenhet, nærhet, forståelse, omsorg, kommunikasjon, forelskelse, kjærlighet og begjær?...Jeg vil bli forstått av den andre, jeg vil ha trygghet hos den andre, jeg vil ha forsikringer, oppmerksomhet, smil, latter og gode følelser...

 Også kan du se deg selv i speilet og spørre deg selv: Hvor mange av disse tingene er jeg selv på høyt nivå akkurat nå? 

Da jeg ble ghosta så begynte jeg fort å klandre meg selv og tok det personlig. Men så tok jeg en titt på meg selv og opplevde meg selv som om jeg skulle vært en person som kom inni et rom og klagde på alle rundt meg i rommet og klandret alle andre for å være teite. For så å plutselig se sitt eget tryne i speilet..

Jeg var da ikke smilende selv? Jeg ga ikke masse positiv energi til andre rundt meg jeg heller? Jeg oppførte meg jo akkurat som resten! Mistroisk, paranoid, uoppmerksom, seriøs, uten tro og håp ....Så det er altså situasjoner hvor vi tilfører situasjoner på oss selv ved at vi oppfører oss på en slik måte.

Det er forskjell på å være selvkritisk på ting vi faktisk kan gjøre noe med og ting vi ikke kan kontrollere, og hele denne "ghoste-greia" får egentlig aaaaltfor mye oppmerksomhet (!) når man egentlig bare bør lære noe nyttig for seg selv og få noe godt ut av det på personlig plan.

Når noen ghoster meg i dag, enten via dating eller andre ting..Jadaaa det er noen ting som innerst inne skulle ønske at ting var annerledes og at man fikk svar, bedre utgangspunkt og avslutning. "Hva skjedde og hvorfor? Sa jeg noe sårende? Gjorde jeg noe galt?"

Men energien min blir ikke lenge værende der og jeg forflytter tankene mine fra selvpisking til selvrefleksjon. 

Jeg bruker mye heller min dyrebare energi på ting jeg kan kontrollere. Jeg kan lær noe av det, at "jeg gjorde ikke helt mitt beste, jeg viste ikke frem den og den siden av meg selv eller jeg lot den og den frykten befinne seg der og der!", men nå skal jeg bruke energien min bedre og bringe frem mer av det bedre med meg selv! 

Og jo,..husk bare at det finnes en annen felle. Midtpunktet er ikke å fullstendig dismisse det hele.

"Hun/han dro vel bare fordi han/hun var skremt, blæh!",

"Han/hun dro fordi han/hun ikke var god nok for meg og hadde masse crap ved seg selv!".

Eh..nei.. Styr unna å dismisse, ignorere ting rundt deg og være høy på pæra - lær heller å ignorere ting du ikke kan kontrollere....

Kanskje man heller bør spørre seg selv om man faktisk kunne gjort bedre?

Om man finner ut at svaret er ja, så kan man faktisk lære noe til nestegang man dater noen og møter et menneske man virkelig vil nærmere innpå! Huske på at man faktisk kan ta med seg noe fint ut av det hele...

Ingen er perfekte mennesker og den som du til syvende og sist ender opp med kommer aldri til å se på deg som perfekt i ordets rette forstand - men de kommer til å finne ut at du er u-perfekt og samtidig digge deg! Men du bør uansett aldri slutte å ta en titt i speilet innimellom og se litt grundigere.

Så..hvis du blir ghosta!

Å bli bedre er alltid svaret....så enkelt er det.

Bedriv selvrefleksjon proaktivt uten å piske deg selv og klandre deg selv eller ignorere ting ved å bli høy på pæra ang. ting som skjer rundt deg og ting du opplever.

Uansett om det ikke er din feil eller er din feil, så er svaret å lære, bli bedre....Ikke for personen som ghosta deg (hold deg unna! ikke prøv å finn svar hos han/hun som ghosta deg!) 

Men når du skal ut på date igjen så skal du møte opp til en person som fortjener din oppmerksomhet, og da skal du vise deg fra et bedre ståsted!

Og helt, helt tilslutt... Ikke fokuser på vedkommende. Ferdig kapittel. Det er visse negative ting ved personer som ghoster som faktisk har sine sannheter, de burde også ta en titt i speilet, men risikoen for at de faktisk gjør det og orker å forbedre seg er liten. Fjern nummeret til spøkelset. Delete that shit! 

 

#Kompiser og venninner!


Du dater en som har venner av begge kjønn....Kan kvinner og menn bare være venner?

Når vi er i et forhold med noen så er vi ikke nødvendigvis så veldig komfortabel i settingen hvor kjæresten har venner av motsatt kjønn. Man bekymrer seg over om det kan være noe mer der.....er det en attraksjon der?

Neida, selvsagt er det ikke det? Partneren vår kommer aldri til å føle attraksjon til noen andre............

Pof.gif
Feil...

Når vi tenker på den måten så tar vi fullstendig avstand fra den helt mennesklige realiteten til partneren vår, hvilket handler om det mennesklige instinktet vårt om å være attraktiv for andre mennesker og attraktive kvaliteter for andre. I tillegg mister vi lojalitetsbegrepet fullstendig...

image.jpeg.8a5d598a3ba3c9bc1c9ea6f56f526507.jpeg

Jeg er 100% sikker på at vi henger rundt mennesker som vi føler oss tiltrukket av. De kan være fysisk attraktive, ha attraktiv personlighet, attraktiv intelligens, attraktiv måte de håndterer seg selv på og generelt oppfører seg. 

Jeg synes ikke det er realistisk å gå ut ifra at partneren din bare kommer til å være tiltrukket av look`en din og egenskapene dine og aldri være tiltrukket av andre menneskers gode kvaliteter og egenskaper...

Men jeg tror også at det ikke trenger å ha noe å si ang. lojaliteten hans/hennes.

I et vennskap og i et (normalt) forhold så pleier de fleste av oss å skjønne at vi utøver og praksiserer lojalitet. 

Bilderesultat for lojal person gif

Det betyr at hvis du har et vennskap med noen, så kan du altså gå ut å finne deg flere venner som du føler deg tiltrukket av uten at det ødelegger tiltrekningen din mot andre vennskap. Sånt kan også skje mens du har en partner! 

Det betyr ikke at du kommer til å gjøre noe galt med personen du føler deg tiltrukket av. Det kan rett og slett bare hende at du liker dem og føler deg tiltrukket av dem som en venn! Det betyr ikke at du vil ha dem langt over din partner eller istedet for...

Så hvis partneren din har vennskap med motsatt kjønn, så betyr det ikke nødvendigvis at han/hun ønsker den personen istedet for deg.

-Debatten rundt slike ting pleier som regel å være litt naiv.

Er det attraksjon der mellom menn og kvinner?

Kan de bare være venner?

Vil de alltid "noe mer"?

Partner bør bare tenke at DU er attraktiv og INGEN andre!

Bilderesultat for lojal person gif

Nei altså..selvfølgelig er det mange attraksjoner i alle mulige vennskap. Jeg regner ikke med at noen av dere har venner som dere ikke liker, uansett kjønn. 

Men er du venner med dem og liker du dem bare fordi de er mann eller kvinne? Fordi de er samme kjønn som deg eller motsatt kjønn? Er du venner med dem fordi du er på utkikk etter en ny partner? Da er du en annen kategori og det hadde vært naivt av noen å tro noe bedre om deg heller............

Relatert bilde

Relatert bilde

 

.......Men til alle andre...

  • Hvem er du?
  • Er du en lojal person?
  • Er partneren din en lojal person?
  • Kan du ha venner av motsatt kjønn selvom du har en partner?

Spørsmålet i seg selv blir feil. Spørsmålet er egentlig: Er de villig til å bare være venner?

-Lojaliteten til partneren din baserer seg ikke på hvor mange venner de har og hva de tiltrekker seg av. Lojaliteten til partneren din baserer seg på hvor mange mennesker de faktisk kan være tiltrukket av - og fremdeles være lojal mot deg og være trofast mot deg! Det er det lojalitet egentlig handler om....

  • Lojalitet handler ikke om å bare se DINE gode egenskaper
  • Bare se DITT pene ytre
  • Bare være tiltrukket av DIN karakter.

Det som er nevnt over her handler egentlig bare mest om at personen bare ser at det bare er du som eksisterer rundt seg og ser ikke ut til å makte å se positive egenskaper i andre mennesker.. 

Normale mennesker klarer å se noe fint i mennesker av samme og motsatt kjønn og finne stimuli som er positiv (i motsetning til de som bare skaper råttenhet rundt seg, flørter med alle av motsatt kjønn, ikke aner noe om motsatt kjønn, ikke respekterer motsatt kjønn og som ikke klarer å gjøre annet enn å ha lyst til å pule rundt og være utro/flørte).

Men hvis han/hun kan være tiltrukket av andre menneskers fine egenskaper og personlighet og fremdeles velge DEG, det er genuin lojalitet!

Bilderesultat for loyalty meme

De blir hos deg av egen fri vilje...ikke fordi de ikke ser at det er andre der ute som er gode, pene og flotte mennesker, men fordi de vil ha DEG! De respekterer deg.

Hvis du kan drikke 5-10 shots med whiskey (eller noe annet) med vennen din, og på slutten av disse shotsene så har ingen av dere sex eller gjort noe galt....Ja, da kan dere være venner!

Det sier ikke at det ikke er noe som helst attraksjon mellom disse to menneskene.

Det eneste det forteller er at partneren din har lojale egenskaper som er høyt nok til å ha bare kunne ha vennskap av attraktivt motsatt kjønn.

Det forteller deg at når han/hun er på et sårbart sted klarer han/hun å tenke "nei, det er et platonisk vennskap. det skal ikke være mer mellom oss. jeg vil ikke gjøre slikt mot meg selv, vennskapet eller partneren min".

Så svaret er: Ja, menn og kvinner kan bare være venner. Ja menn og kvinner kan være tiltrukket av andre enn partneren sin. 

Om partneren din er illojal så betyr det ikke at man ikke kan ha vennskap av motsatt kjønn, det betyr bare at partneren din ikke har lojale egenskaper.

Bilderesultat for loyal friends gif

Bilderesultat for loyalty gif

You see?

 

#Liker han meg?

 

Prøver han å imponere deg? Da liker han deg!

....Det er ikke nødvendigvis sant. Det kan bare bety at han liker seg selv! Narsissister pleier å gi strålende førstedate! ;) De vil jo veldig gjerne at du skal bli forelsket i dem.....

1. Personer som virkelig liker deg, viser at de er imponert av deg! De er noen som du har gitt et godt inntrykk på.... 

2. Han er ikke redd for å være ærlig om sin affeksjon for deg og vise at han liker deg, ikke engang når han er redd for at noen vil erte han for det. Enkelte blir redde for at de blir ertet av venner/familie og få bemerkelser som at man er for opptatt av den vi liker. Men når han har slutta å bry seg om det der så vet du at han har begynt å bry seg og fokusere mer på deg.

3, Når han sender deg bilder av seg selv  ;) Ikke nødvendigvis en selfie, men et bilde hvor han har kledd på seg noe fint eller gjør noe som gjør han glad (her er meg og mamma eller meg og broren min eller meg og kompisen min eller meg og undulaten min! dette er det mest velstelte jeg har gjort ut av meg selv denne måneden! jeg er ute i naturen og koser meg!). Han vil at du skal se han!

Da snakker vi ikke om nakenbildene han sender deg og dick-picks

4. Han ringer deg etter jobben eller på dagen for å fortelle seg om dagen sin! Fordi han har lyst til å dele det med deg....

Da snakker vi ikke om telefonsamtalen midt på natten hvor han har lyst til å fortelle deg nyheten om at han har ståpikk og hvor er du henn akkurat nå............

5. Han er forberedt på å vente med intimiteten. Det betyr ikke at han ikke vil ha den....hvem vil vel ikke ha det når man liker noen..? Det betyr heller ikke at han ikke vil forsøke å ha det....Men når du sier at du vil vente,  "jeg liker deg - men - that`s not my speed", så kommer han til å fortsette å møte deg og er mer enn forberedt på å vente.

6. Han finner tid til å møte deg. Kanskje også i situasjoner hvor det ikke passer helt 100%! Da mener jeg ikke at han kommer til å pisse på sjefen sin for å spise en baguette med deg eller droppe alle andre planer for deg. Jeg snakker om at de som liker deg ofte pleier å ha lyst til å se deg og finner tid til å møte deg og skaper plass til deg i kalenderen og prioriterer deg.

7. Han vil på kino med deg eller et eller annet, etter sex. Enkelte tar deg med på kino, middager og dates før dere blir eksklusive og før dere har sex. Men når du våkner opp med en fyr og han ser på deg og sier Hey, du med crazy-hair! La oss gå på kino/middag/date!

Han liker deg.............

Bilderesultat for ryan gosling gif

 

#Liker hun meg?

1. Du tar henne i å se på deg/studere deg når hun tror at du ikke ser det. 

2. Du ser at hun prøver å se det beste i dem og går gjerne noen ekstra mil i seg selv for å like den sære vennekretsen din. Til og med kompisen din uten sosiale antenner får tålmodigheten hennes.

3. Hun prøver å være nær deg psykisk og fysisk. Hun vil ha lange samtaler med deg mens hun ligger inntil deg. Hun vil vite hvem du er i dybden.

4. Blir glad når du tar kontakt og når du inviterer henne med på noe og tar iniativ tilbake og holder kontakten

5. Hun snakker om deg til venner og inviterer deg inni komfortsonen/personlige deler av livet sitt og hverdagen

6. Hun smiler når du er rundt henne, ler av vitsene dine og liker at du holder rundt henne og er komfortabel rundt deg. Forteller også noen vitser og kan finne på å småerte deg.

7. Hun er varm og omsorgsfull mot deg og viser at hun faktisk bryr seg om deg

Hun liker deg.............

Bilderesultat for tangled romance gif

 

 

 

Anonymkode: be242...468

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tidenes lengste HI på KG:-)

Anonymkode: 70b43...ab6

Haha enig! Men punktvis er det relativt nyttig å sette seg ned å lese.

Anonymkode: 5d0cc...ebd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rekk opp hånda de som skumleste gjennom de første avsnittene og ikke gadd å lese mer.

Anonymkode: ffde5...8a0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde skrive blogg du. Sånn helt seriøst:) tror du kunne hjulpet mange med de erfaringene du har hatt og kommer til å få. 

Anonymkode: db5c7...5b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra skrevet, men langt. Kunne vært flere innlegg i en blogg👍

Selv er jeg mann og mener at man kan være god venn med det motsatte kjønn uten at det er mer. Kan komme mye godt ut av det, fordi man kan diskutere erfaringer om det motsatte kjønn og lære hverandre å forstå hvordan tankesettet er.

Jeg for eksempel lurer inn i samtalene på et naturlig vis at jeg vil ha en venn for livet, istedet for et knull eller to hvis det er en person jeg vil ha som venn. Det gjøres ved å eksemplifisere via erfaringer man utveksler. Så det er sagt har jeg ikke mange jentevenner, men de jeg har har jeg hatt i mange år. Og de vil jeg ha i mange år til, derfor uaktuelt med sex hvis noen skulle prøve seg. Venner gror generelt heller ikke på trær.

I tillegg er det jo viktig at disse jentevennene ikke utnytter meg mhp å få hjelp i form av tjenester med hus og hjem, at de har en agenda med vennskapet. Er hjelp og råd gjensidig i ulike settinger så er man en ekte venn uavhengig av kjønn!

Anonymkode: 81b8d...671

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt skrevet...:) Kjente meg jo litt igjen i fra en periode jeg hadde for noen år siden...;) Slitsomt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orket ikke å lese mer enn de første setningene og ble forstyrret av alle bevegelsene på de gif'ene. Ser at flere syns at teksten var veldig bra, så jeg prøver kanskje en gang til, men jeg syns det er fryktelig slitsomt med gif'er som forstyrrer i øyekroken hele tiden og her var det så mange at det gikk ikke an å scrolle forbi for å lese uten å ha noen gif'er i synsfeltet. 

 

Anonymkode: b150a...bd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du veldig ung?

Anonymkode: f48ca...32b

Tippe TS har litt livserfaring i alle fall, så tror nok ikke hun er så veldig ung...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra skrevet.

Spesielt det med hvordan mange ser på dating, hvordan folk setter om flere dater i uken og egentlig ikke aner hva de selv ser etter eller hva de kan tilby. Det viktigste man kan gjøre før man begynner å date er å lære seg selv å kjenne, finne ut hva man virkelig ønsker i en partner. Ikke utseende og slike overfladiske ting, men holdninger, verdier, moral, om han skal være rolig og stille, eller lm du vil ha en fyr som er festens midtpunkt, om du vil ha en som tar styringen og leder deg, eller om du vil lede samme etc. Og så må man se på hva man selv kan tilby. Om du ønsker en mann med selvtillit som tar styringen, så må du faktisk la han styre. Om du ønsker en maskulin mann så ønsker disse ofte feminine damer, da må du vite hva dette betyr.

Og som du skriver, ikke gå på date med hvem som helst. Nettdating er flott det, men skriv en del med dem før du møtes og lær deg å lese personer over tekst, det er faktisk utrolig mye man kan lære om en person bare basert på det de skriver, hvordan de skriver og hvorfor de skriver det de skriver. Datene trenger ikke være kjedelige, med null kjemi der man sitter og snakker om det samme igjen og igjen. Jeg har aldri vært på en slik date, nettopp fordi jeg klarer å skille ut hvem jeg faktisk passer med allerede før vi møtes. Jeg har vært på tre dater, to av de var full klaff, og jeg dater så klart bare en om gangen. Han ene ble det slutt med siden han fikk et jobbtilbud i et annet land som han endte med å ta, jeg var midt i studier. Han andre det klaffet med er nå jærstrendene min. :) 

Anonymkode: ce07e...87e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tl;dr

Anonymkode: 46c48...0b4

Frr; brr.

Anonymkode: 70b43...ab6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...