Gå til innhold

Høye forventninger blant dagens kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri opplevd oppmerksomhet fra kvinner og er i midten av tjueårene. Jeg er ikke den eneste. Flere og flere menn forblir single, fordi dagens kvinner ønsker hele pakka. De ønsker en mann med høy utdanning, høy lønn og et godt utseende. I lag med kvinnenes økte status, har kravene deres vokst seg skyhøye.

Det hjelper nok heller ikke at staten ødelegger kjønnsbalansen i befolkningen ved å ta inn så mange mannlige arbeidsinnvandrere og andre migranter.

Tror dere disse enorme kravene bare blir forverret med tiden? Hvor ulykkelig vil egentlig dette samfunnet bli?

Anonymkode: 19357...80a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men stiller vell minst like høye krav som kvinnene gjør?

Anonymkode: cc661...144

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men stiller vell minst like høye krav som kvinnene gjør?

Anonymkode: cc661...144

Nei, egentlig ikke. Alt ei kvinne trenger å gjøre er å se normalt attraktivt ut og da snakker jeg ikke om modeller. Sikkert 75 prosent av kvinner ser normalt attraktive ut, mens den gjenværende 25 prosentene likevel kan gå litt ned i krav for å finne noen. 

En mann blir mye mer kritisk evaluert. På grunnlag av utseende, sosiale egenskaper, lønn, status, humor, personlighet, jobb osv. Det er hundre prosent sikkert at kvinner har høyere krav.

Anonymkode: 19357...80a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri opplevd oppmerksomhet fra kvinner og er i midten av tjueårene. Jeg er ikke den eneste. Flere og flere menn forblir single, fordi dagens kvinner ønsker hele pakka. De ønsker en mann med høy utdanning, høy lønn og et godt utseende. I lag med kvinnenes økte status, har kravene deres vokst seg skyhøye.

Det hjelper nok heller ikke at staten ødelegger kjønnsbalansen i befolkningen ved å ta inn så mange mannlige arbeidsinnvandrere og andre migranter.

Tror dere disse enorme kravene bare blir forverret med tiden? Hvor ulykkelig vil egentlig dette samfunnet bli?

Anonymkode: 19357...80a

det hjelper ikke å starte slike tråder på kg, om 5 minutter vill det komme flere kvinner som sier at de ikke har høye krav og at de bare vil ha en ordentlig og snill mann:fnise:

er flere artikkler som viser at vestlige kvinner og kvinner i norden, skandinavia, usa, england frankrike osv de landene hvor feminismen virkelig har slått til der er damene mest kresne. de skal ha alt, men selv ikke ha noe, de skal kun date oppover.

det gjelder ikke alle da, vi kan ikke generalisere så mye. men mange. og det er kvalmt. en god ting å gjøre er å bare holde seg unna damer generelt å heller bruke din tid, energi og penger på deg selv

det hjelper ikke å skjylde på staten og samfunnet

 

26805165_2042639412429411_8573396349541421070_n.png

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Fluttergork said:

Har jeg ikke lest dette før...?

Jo. mange, mange. mange ganger.

Anonymkode: 2290d...304

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pewdiepie skrev:

det hjelper ikke å starte slike tråder på kg, om 5 minutter vill det komme flere kvinner som sier at de ikke har høye krav og at de bare vil ha en ordentlig og snill mann:fnise:

er flere artikkler som viser at vestlige kvinner og kvinner i norden, skandinavia, usa, england frankrike osv de landene hvor feminismen virkelig har slått til der er damene mest kresne. de skal ha alt, men selv ikke ha noe, de skal kun date oppover.

det gjelder ikke alle da, vi kan ikke generalisere så mye. men mange. og det er kvalmt. en god ting å gjøre er å bare holde seg unna damer generelt å heller bruke din tid, energi og penger på deg selv

det hjelper ikke å skjylde på staten og samfunnet

Er ikke helt enig at man ikke bør gå etter en partner. Det er bare dumt for dem selv, men ja, der feminismen har slått rot er kvinnene mer kravstore. Absolutt. 

Anonymkode: 19357...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes epler er bedre en snus, tror de fleste mener dette.

Anonymkode: e635a...7ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo. mange, mange. mange ganger.

Anonymkode: 2290d...304

Var det jeg mistenkte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, egentlig ikke. Alt ei kvinne trenger å gjøre er å se normalt attraktivt ut og da snakker jeg ikke om modeller. Sikkert 75 prosent av kvinner ser normalt attraktive ut, mens den gjenværende 25 prosentene likevel kan gå litt ned i krav for å finne noen. 

En mann blir mye mer kritisk evaluert. På grunnlag av utseende, sosiale egenskaper, lønn, status, humor, personlighet, jobb osv. Det er hundre prosent sikkert at kvinner har høyere krav.

Anonymkode: 19357...80a



De fleste kvinner er ikke opptatt av at alle disse egenskapene skal være i boks. Noen kvinner går ofte etter status og utseende (inkluderer lønn og jobb), andre kvinner går ofte etter personlighet og sosiale egenskaper. Dette er en smørje av hva forskjellige kvinner bryr seg om, svært få kvinner søker alt dette i én person.

Anonymkode: d6021...21d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men stiller vell minst like høye krav som kvinnene gjør?

Anonymkode: cc661...144

nei. Menn har kunn krav til utseende. er du slank, og ser helt ok ut så kommer du langt, jo penere du er , jo kjekkere menn får du. kjenner mange jenter som har levd på utseende hele livet sitt, har hverken jobb, personelighet eller intelligens. men de er såpass pene at de kjekkeste mannfolkene vil ha dem allikavell

penger, status, høyde, penisstørrelse, hvor god man er i sengen, hvor populær man er, hvordan du ligger ann økonomisk, utdannelse  osv er flere krav som kvinner har. selvfølgelig er det mer overfladisk. å stille krav til utseende er da helt ållreit. da man faktisk må ha seksuell tilltrekning for at et forhold skal fungere

du ser jo flere tråder her inna av kvinner som stiller spørsmålet som f.eks 

- er det greit å date en som er 30 og forsatt studerer ? (status og redd for hva venninene skal si, ergo overfladisk)

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke helt enig at man ikke bør gå etter en partner. Det er bare dumt for dem selv, men ja, der feminismen har slått rot er kvinnene mer kravstore. Absolutt. 

Anonymkode: 19357...80a

jeg har kjæreste. Men jeg fokuserer mye på meg selv, har ingen planer om å gifte meg, få barn eller flytte inn med henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, pewdiepie skrev:

 

du ser jo flere tråder her inna av kvinner som stiller spørsmålet som f.eks 

- er det greit å date en som er 30 og forsatt studerer ? (status og redd for hva venninene skal si, ergo overfladisk)

 

Hvor er disse trådene?

Anonymkode: d6021...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:



De fleste kvinner er ikke opptatt av at alle disse egenskapene skal være i boks. Noen kvinner går ofte etter status og utseende (inkluderer lønn og jobb), andre kvinner går ofte etter personlighet og sosiale egenskaper. Dette er en smørje av hva forskjellige kvinner bryr seg om, svært få kvinner søker alt dette i én person.

Anonymkode: d6021...21d

ja, men han har et poeng, det er også biologisk faktum at kvinner er mye mer kresne til partner enn menn.

men det har virkelig blusset opp nå etter feminismen i de mest likestillte landene for en eller annen grunn. likestilling er jo kjempefint det. men disse latterlige kravene som ikke står i still med hva du selv er verdt er helt latterlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er disse trådene?

Anonymkode: d6021...21d

skal jeg grave i KG arkivet for å finne akkurat den tråden og lignende tråder ? hvor kvinner er kravstore og hjar overfladiske egenskaper ? da må jeg grave litt for det er over 1 mnd siden jeg så akkurat den tråden

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, pewdiepie skrev:

ja, men han har et poeng, det er også biologisk faktum at kvinner er mye mer kresne til partner enn menn.

men det har virkelig blusset opp nå etter feminismen i de mest likestillte landene for en eller annen grunn. likestilling er jo kjempefint det. men disse latterlige kravene som ikke står i still med hva du selv er verdt er helt latterlig

Det kan jeg være enig i. 

Anonymkode: d6021...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Fluttergork said:

Var det jeg mistenkte.

Han er lett å kjenne igjen. :)

Anonymkode: 2290d...304

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jeg være enig i. 

Anonymkode: d6021...21d

flott å se noen kvinner som ikke BRÅNEKTER med engang deres eget kjønn blir stillt i et negativt lys, det er jo faktisk sant

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, pewdiepie skrev:

nei. Menn har kunn krav til utseende. er du slank, og ser helt ok ut så kommer du langt, jo penere du er , jo kjekkere menn får du. kjenner mange jenter som har levd på utseende hele livet sitt, har hverken jobb, personelighet eller intelligens. men de er såpass pene at de kjekkeste mannfolkene vil ha dem allikavell

penger, status, høyde, penisstørrelse, hvor god man er i sengen, hvor populær man er, hvordan du ligger ann økonomisk, utdannelse  osv er flere krav som kvinner har. selvfølgelig er det mer overfladisk. å stille krav til utseende er da helt ållreit. da man faktisk må ha seksuell tilltrekning for at et forhold skal fungere

du ser jo flere tråder her inna av kvinner som stiller spørsmålet som f.eks 

- er det greit å date en som er 30 og forsatt studerer ? (status og redd for hva venninene skal si, ergo overfladisk)

 

Og mennene, som kun går etter utseende er ikke overfladiske...? 😂

Å kun gå etter utseende er jo helt hjernedødt. Inntekt, utdanningsnivå, intelligens, hvor god man er i senga osv er jo faktisk viktig for hvordan livet blir. 

Anonymkode: bb5e4...210

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...