Gå til innhold

Naboen har mistet faren sin...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min nærmeste nabo har mistet sin far helt uventet. Vi er jo relativt godt kjent, men han er nokså privat og ikke så snakkesalig. Hva kan jeg gjøre? Blomster og kort? 

Anonymkode: 670ec...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå innom med en blomst og en varm middag? Gjerne noe som fint kan varmes opp igjen dagen etter. Eventuelt nybakte rundstykker eller lignende. Så slipper de i det minste å tenke på mat i en slik situasjon ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk at han ville satt mer pris på at du kom på døren med noe god mat til ham. Du kan for all del gi ham blomster, men det har han sikkert fått mer enn nok av allerede. I en sørgeprosess er det lett at man slutter å ta vare på seg selv eller i hvert fall at man ikke orker å styre med middag. En god varm middag. Gjerne mye nok til at han har til dagen etter. Du trenger ikke si så mye. En klem om han virker komfortabel og noe godt å spise :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nybakte rundstykker var en god idé. Det skal jeg få bakt i morgen kveld etter jobb og legging av barn. Blir kanskje en blomst, men hvert fall kort også tror jeg. Tusen takk for at dere deler tankene deres. 

Anonymkode: 670ec...7dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp vært gjennom et dødsfall i familien. Satte pris på alle blomster, men enda mer på de som kom innom med mat eller kake😊

Anonymkode: f29e1...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjelldronning

Jeg har mistet moren min. Jeg satte veldig stor, og det betydde alt, at venner og familie kom på besøk. Om det var lite eller lengre besøk spilte ingen rolle. Tilstedeværelsen betydde alt. Jeg forventet ingenting, men de hadde med seg blomster, mat og drikke. Jeg hadde dratt på besøk og tatt med blomster, og kanskje noe å spise på. Jeg hadde utrolig dårlig matlyst da jeg mistet moren min, men mat må man ha likevel ❤️ Lykke til Ts :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...