Gå til innhold

18 og 28 år


Gjest Axl Rose

Anbefalte innlegg

Jeg bryr meg ikke om alder i forhold. Ikke i mitt eget, og ihvertfall inke i andres. 

Endret av Perle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Axl Rose

Jeg er nysgjerrig på andres meninger, ellers har ikke folk noe med hvem man ligger med og ikke. Om folk ser på meg som drittsekk stopper ikke meg. Men det er artig å lese andres meninger om hvorfor eller hvorfor ikke de mener det er greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, SlemUlv skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal ha andres mening, om sine forhold. 
Er ikke det viktigste hva de 2 i forholdet mener ? 

Hadde jeg hørt på hva andre mener, hadde jeg ikke vært sammen med han jeg har vært sammen med i 7 år nå :P 

Samme med meg, men vi har straks sølvbryllup.

Anonymkode: 59888...e00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forumet er generelt bare "i mot". 

"Vi er et par, vi er på dagen like gamle, (18), like voksne, tjener likt, like snille foreldre, men han er EN cm høyere enn meg", og så bryter helvete løs med anonyme bedrevitere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
14 timer siden, Fjompen skrev:

Dette forumet er generelt bare "i mot". 

"Vi er et par, vi er på dagen like gamle, (18), like voksne, tjener likt, like snille foreldre, men han er EN cm høyere enn meg", og så bryter helvete løs med anonyme bedrevitere. 

Du sier noe der:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit det vel. Kun tapere som legger seg opp i slike ting, enten det gjelder aldersforskjell, ulik etnisitet eller seksuell legning.

Anonymkode: 809e2...bca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såklart er dette en helt normal aldersforskjell i en sekusell relasjon. Dette skjer både med jenter og gutter. Kjenner både mange gutter og jenter som hadde sex med eldre partnere når de var i 18 års alderen. Er helt vanlig det, og ikke opp til andre å bestemme.:)

Anonymkode: 077e7...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...