Gå til innhold

18 og 28 år


Gjest Axl Rose

Anbefalte innlegg

Gjest Axl Rose

Vet mange er i mot stor aldersforskjell når det gjelder forhold. Ikke vet jeg hvorfor. Så hva tenker dere om fast ff forhold der hun nettopp har fylt 18 år og han er 28 år? Automatisk drittsekk da også eller?

Hun på 18 er voksen for alderen og han på 28 (meg) er barnslig etter alderen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke i mot aldersforskjell i utgangspunktet, men akkurat denne aldersforskjellen blir helt feil i mine øyne. En 28 åring er en voksen mann, uansett hvor barnslig han føler seg. En 18-åring er såvidt myndig, og på et totalt forskjellig utviklingsmessig stadium. Uansett hvor ''voksen hun er for alderen'' er han veldig, veldig mye voksnere. Dere er på helt ulike stadier i livet, og det blir helt feil. 

En 25-åring som er sammen med en 35-åring derimot - det hadde jeg ikke ofret en tanke. Helt greit. 

Anonymkode: 975de...388

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næss... jeg var sammen med en på 30 da jeg var 18, vi hadde det bra lenge vi.

Anonymkode: 9f03c...e4c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Axl Rose skrev:

Vet mange er i mot stor aldersforskjell når det gjelder forhold. Ikke vet jeg hvorfor. Så hva tenker dere om fast ff forhold der hun nettopp har fylt 18 år og han er 28 år? Automatisk drittsekk da også eller?

Hun på 18 er voksen for alderen og han på 28 (meg) er barnslig etter alderen. 

Helt innenfor, håper dere koser dere :)

Anonymkode: 91268...083

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes 18-åringer ser og oppfører seg mer som barn enn som voksne.

En 18 åring som er voksen for alderen ligger gjerne ikke med så mye eldre menn, fordi er man voksen i hodet så tenker man sitt om en 28-åring som går etter 18-åringer. 

Anonymkode: 2af71...cec

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonymjente21

Det er kvalmt, ikke gå etter tenåringer når du nærmer deg 30.... Og at du forsvarer det med at hun er så "voksen" er ikke noe bedre. Nei, dropp henne og skaff deg noen på din egen alder! .. For å si det sånn, hadde jeg datet en 28 åring og jeg hadde funnet ut at han hadde ligget med noen han bevist hadde visst var 18, så hadde ikke han vært en date lenger.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke noe om det, hadde det vært 28-38 skulle jeg ikke ha sagt noe på det.

Anonymkode: 9323a...895

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er helt greit. Hun er myndig om skal få ta egne valg, om det er deg på 28 eller en på 38 syns jeg ikke har noe mening. Jeg tenker heller at hun kan få lære mye possitivt av dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at Trine Skei Grande var 38 når hun knullet en 16 år gammel gutt i en åker :)

Kvinnene her inne syns det er helt greit, så det dere gjør er jo bare barnemat :ninuskapus:

Anonymkode: 91268...083

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymjente21
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Husk at Trine Skei Grande var 38 når hun knullet en 16 år gammel gutt i en åker :)

Kvinnene her inne syns det er helt greit, så det dere gjør er jo bare barnemat :ninuskapus:

Anonymkode: 91268...083

Hva andre har gjort tidligere spiller ingen rolle, det veier ikke opp for at det skal være greit. Om en 38 åring har vært så gal å gått etter en 16 åring så forandrer det ikke synspunktet på at 18 og 28 er drøyt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, automatisk drittsekk. Men når du skriver at din nærmeste familie ikke vil se deg fordi du er slem mot de, så er jo dette bare enda en greie du gjør som er umodent og tåpelig. tror de fleste skjønner hvor landet ligger når det gjelder deg lenge før de får vite hvilken dame du har

Anonymkode: bfca2...2ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt vanlig at jenter har menn som er mye eldre enn seg.  Menns hjerner modnes senere enn kvinners hjerner. Hvis dere ser dere rundt  i samfunnet og ellers i mediene så er det vanlig at gamle menn har jenter i 20 årene ! 

Anonymkode: baf8e...02f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose

Dere som er i mot det. Hadde dere sagt det samme hvis kjønnene var byttet om? Eller er det kun når en mann er eldre det ikke er greit? 

Et sex forhold er kun for sex og når begge er over 16 år er det lovlig å ha sex med hverandre. Denne jenta er 18 år. Blitt voksen, så da burde det være enda mer ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, anonymjente21 skrev:

Hva andre har gjort tidligere spiller ingen rolle, det veier ikke opp for at det skal være greit. Om en 38 åring har vært så gal å gått etter en 16 åring så forandrer det ikke synspunktet på at 18 og 28 er drøyt. 

Ingen(!)  kvinner her inne har har gitt uttrykk for at Grande på 38 og en beruset 16 år gammel gutt var drøyt :) En bagatell virker det som :)

Anonymkode: 91268...083

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo helt vanlig at jenter har menn som er mye eldre enn seg.  Menns hjerner modnes senere enn kvinners hjerner. Hvis dere ser dere rundt  i samfunnet og ellers i mediene så er det vanlig at gamle menn har jenter i 20 årene ! 

Anonymkode: baf8e...02f

Det har du rett i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Axl Rose skrev:

Dere som er i mot det. Hadde dere sagt det samme hvis kjønnene var byttet om? Eller er det kun når en mann er eldre det ikke er greit? 

Et sex forhold er kun for sex og når begge er over 16 år er det lovlig å ha sex med hverandre. Denne jenta er 18 år. Blitt voksen, så da burde det være enda mer ok. 

Nei, en 18-årig gutt og en 28-årig dame hadde nesten vært verre, siden kvinner modnes raskere enn menn. Her vil utviklingsaspektet altså være enda verre. 

Ja, dere er lovlige begge to og gjør som dere vil - men du spurte om meninger og i MIN mening er dette laangt fra OK. 

Anonymkode: 975de...388

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymjente21
Akkurat nå, Axl Rose skrev:

Dere som er i mot det. Hadde dere sagt det samme hvis kjønnene var byttet om? Eller er det kun når en mann er eldre det ikke er greit? 

Et sex forhold er kun for sex og når begge er over 16 år er det lovlig å ha sex med hverandre. Denne jenta er 18 år. Blitt voksen, så da burde det være enda mer ok. 

Ja, selvfølgelig motsatt vei også. Som jeg skrev høyere opp, hvis en 38 åring (Trine Skei Grande) er så GAL å gå etter en 16 åring (gutt). Ja, der la jeg det i ordene, det er altså like galt andre veien også om dama er eldst.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, anonymjente21 skrev:

Ja, selvfølgelig motsatt vei også. Som jeg skrev høyere opp, hvis en 38 åring (Trine Skei Grande) er så GAL å gå etter en 16 åring (gutt). Ja, der la jeg det i ordene, det er altså like galt andre veien også om dama er eldst.  

Da er du en unik jente her inne, ikke mange kvinner som er enig med deg her :)

Takk anonymjente21 :ninuskapus:

Anonymkode: 91268...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymjente21
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen(!)  kvinner her inne har har gitt uttrykk for at Grande på 38 og en beruset 16 år gammel gutt var drøyt :) En bagatell virker det som :)

Anonymkode: 91268...083

Kanskje ikke, men mange utenfor. Dette forumet er nemlig ikke representativ for hva kvinner flest mener ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...