Gå til innhold

How?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan gir man en blowjob? Tips? Hva gjør man hvis man ikke vil svelge?

Anonymkode: 801cf...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruke mye spytt og tunge. Man sier at gutten får si fra før han kommer og ta spruten et annet sted. Da trekker han seg ut rett før han kommer og spruter enten i hånda si, en t skjorte, eller evn på puppene eller magen din om du på forhånd har gitt han tillatelse til det.

Anonymkode: b7ff1...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke vil svelge, så sier du bare ifra på forhånd. Hvis ikke så kan du kombinere blowjob og handjob og bare gi handjob når han kommer, om du er flink på timing. Hvis du skal svelge så synes jeg det er best å ha den så langt bak i munnen man klarer, da smaker du ikke så mye og gutten tror bare du deepthroater. 

Anonymkode: 0fb67...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dårlig på suging og får lett brekninger, både av penis, sperm og precome.... Orker ikke å svelge mitt eget spytt underveis engang. Men jeg liker suging likevel :). Foretrekker derfor å gjøre det i dusjen, hvor jeg diskret kan spytte litt underveis :P. For eksempel kan man bare åpne munnen og la sitt eget spytt/annen gugge renne ut sammen med dusjvannet mens man slikker på penis med åpen munn. Går an å gjøre det litt diskret.

Anonymkode: b9480...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...