Gå til innhold

Bli kjent


Visepresidenten

Anbefalte innlegg

Litt om meg. 21 års gammel dreng som aldri har hatt kjæreste. Har merket litt det siste året at fremgangen med jenter jeg har blitt kjent med har gått sakte, og etter hvert dabbet av. Har et ønske om å havne i forhold.

 

Har såpass selvinnsikt at jeg innrømmer at jeg er den sjenerte typen. Det pluss lite erfaring er vel den perfekte storm. Noen morsomme snaps her og der pluss litt småprat med gode mellomrom går i en stund, men så merker jeg at interessen fra andre side minsker.

Hvor mye er for mye; og hvor mye er for lite når man ikke kjenner en person godt? Og hva bør jeg ellers øve på?

Kan prøve å spørre på diskusjon.no men der er 99% av brukerne mannfolk så vet ikke hva slags tips jeg ville fått der ;p

Endret av Visepresidenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beste tipset jeg kan gi er ganske generelt - de fleste blir betatt dersom den de begynner å bli kjent med over tid viser nok interesse til at man rekker å bli nysgjerrig på om vedkommende er interessert, men samtidig ikke sier det rett ut eller på andre måter gjør det tydelig for tidlig. Dette handler ikke om å spille spill, men mer om at den andre skal begynne å tenke på deg på den måten, men uten å bli skremt bort eller føle seg presset til å finne ut hva de selv føler for tidlig. Mye av dette kommer automatisk når man liker noen, og er man sjenert går det ofte på å tørre litt mer av se riktige tingene, og ikke tro at det er det å fortelle hva man føler ut av det blå som skal til. Men heller tørre å gi klem dersom det ca passer etter man har vært sammen, vise litt oppmerksomhet uten å drukne vedkommende, tørre å prate mye med vedkommende når man er med andre og feks ikke være redd for å skru på sjarmen og si at personen er søt når det passer seg så godt i samtalen at det ikke er åpenbart at du mente det sånn :P men tilpass det såklart litt til responsen, blir vedkommende mer kjølig er det såklart lite vits. Men jeg vil anta ditt problem er at du viser for lite interesse og trolig ikke tar nok initiativ til å bli kjent i starten mens jentene fortsatt er nysgjerrige på deg, og da er det ikke så rart at det fort dabber av. Mangel på erfaring ville jeg ikke tenkt på, du er fortsatt ung nok til at mange synes det er sjarmerende, selv om det nok ikke føles sånn for deg.

(forbehold: alt over gjelder kun dersom det kommer fra en person med tiltalende nok personlighet og/eller utseende/sjarm, og det varierer fra person til person hva som er bra nok her, så det er jo bare å prøve å ikke bli for oppgitt dersom det ikke funker på alle..)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...