Gå til innhold

Takk KG - unngikk bulimi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For nesten to år siden skrev jeg her inne. Opprettet en tråd om at jeg spiste mye og kastet opp etterpå, og spurte dere om jeg skulle si noe til mannen og hva jeg skulle. 

Jeg fikk noen klare svar før tråden ble stengt: oppsøk hjelp! Stopp før det er for sent! Snakk med mannen og psykolog. 

Jeg ble helt paff. Syntes dere overdrev. Var så rart at min tråd ble stengt og at alle ba meg søke profesjonell hjelp!

jeg trengte det for å innse at DET DER IKKE ER NORMALT! Man skal ikke spy opp maten sin. Jeg tok kontakt med psykolog. Gikk der kun to ganger. Fikk klar beskjed der også. Slutt, før du utvikler en spiseforstyrrelse som vil være langt vanskeligere å bli kvitt. 

Jeg sluttet. Satte opp en spiseplan og holdt meg til den. Overspiste noen ganger til, men tillot ikke meg selv å spy. Med unntak av ett tilbakefall, har jeg ikke spydd siden. Jeg er helt sikker på at jeg hadde utviklet bulimi om ikke dere hadde stoppet meg i tide. Jeg tok også rådet om å snakke med mannen min. 

Så takk! 

Anonymkode: 25af1...4e3

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå så godt 😁 bra det ordnet seg for deg! 

Anonymkode: f27bf...ffe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du rakk å få gode tilbakemeldinger at du skjønte at du må få hjelp før de stengte tråden :hug:

Anonymkode: 15fe4...dc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jobba, TS. :hug:

Du gir et godt eksempel på at en liten kommentar som koster lite å gi et fremmed menneske kan bety mye for den som er mottaker. 

Anonymkode: 59178...895

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Kg er også grunnen til at jeg søkte hjelp for fødselsdepresjon. Dette reddet livet mitt. 

Anonymkode: c7bb4...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...