Gå til innhold

jeg voldtok en kvinne, nå skal jeg i fengsel.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Voldtok eller "voldtok"?

Anonymkode: f52fd...94b

?

Anonymkode: 13227...775

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er heldigvis en trolletråd, men omtrent like morsomt som å si at du har en bombe på deg i sikkerhetskontrollen på en amerikansk flyplass..

Grunnen til at jeg vet at det er trolling, er at rettspraksis dessverre ikke tilsier at du får tre år ubetinget for noe slikt. Det er synd, for det burde vært det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

?

Anonymkode: 13227...775

Kvinner kaller ofte oppførsel som de oppfatter som krenkende for "voldtekt". Derfor lurte jeg på om det er snakk om en reell voldtekt eller "voldtekt". 

Anonymkode: f52fd...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kvinner kaller ofte oppførsel som de oppfatter som krenkende for "voldtekt". Derfor lurte jeg på om det er snakk om en reell voldtekt eller "voldtekt". 

Anonymkode: f52fd...94b

Altså, hvis en mann tar for seg og puler deg mens du er helt bevisstløs av alkohol så er det VOLDTEKT og ikke «voldtekt» 

Anonymkode: 47185...cc6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner kaller ofte oppførsel som de oppfatter som krenkende for "voldtekt". Derfor lurte jeg på om det er snakk om en reell voldtekt eller "voldtekt". 

Anonymkode: f52fd...94b

Leste du HI?

Anonymkode: 13227...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette er sant, så lurer jeg på hvordan hun klarte og bevise at du voldtok henne. Det er jo tross alt nesten helt klin umulig å finne ut av det, i hvertfall i fylla! De fleste voldtektsaker blir henlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

hei, bare se overskriften. jeg dumma meg ut fullstendig, ei jeg hadde god kjemi med hele kvelden ble stupfull ,og jeg klarte ikke dy meg da jeg var ganske beruset slev, hu hadde sykt fin kropp og hu bare lå der og var "inviterende", kjempetabbe! ,måtte ta imot 3 års ubetinget i retten, har noen noe råd til meg slik at jeg kan klare meg greit i fengselet? hvordan er det med rangstiger osv bak murene? er det fellesdusj?? hjelp!!

Anonymkode: bc69d...9c2

Det fortjener du din dritt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Leste du HI?

Anonymkode: 13227...775

Ja, de hadde fyllesex. Det er ofte da "voldtekt" oppstår. 

Anonymkode: f52fd...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Poppeloppane skrev:

Det fortjener du din dritt. 

Spar irritasjonen din. Dette er bare en dårlig spøk og trolling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, isw skrev:

Spar irritasjonen din. Dette er bare en dårlig spøk og trolling.

Vet det da. Men voldtekt er en uting å spøke om. 

Anonymkode: a26b1...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Poppeloppane said:

Det fortjener du din dritt. 

 nei, urettferdig dom

Anonymkode: bc69d...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke som på amerikanske filmer. I Norge soner menn og kvinner sammen. 

Kvinnene er der for at menn som deg skal ha muligheten til å øve deg på å få et mer normalt forhold til kvinner når du slipper ut. Det er viktig for rehabiliteringen at de har tilgang på kvinner slik de har på utsiden. Så fangene er ikke desperate og underernærte slik som på film. Så det er ingen behov for å frykte å miste såpen i dusjen.

Anonymkode: deecb...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette må være tull 🙁tåpelig å tulle med slikt,er det sant så håper jeg du får det fælt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig er det rangstige i fengsel. Jeg har sitti inne noen år. Og vi som feks satt for bankran og gullsmedbrekk var øverst i hierarkiet. Sedelighetsforbrytere var fengselsrottene som stort sett satt alene på cella fordi de ble frossa ut av resten og noen ganger fikk juling. Voldtekt av medfanger har jeg ikke hørt om når jeg satt inne, men er rimelig sikker på noen av de som sona på dublettcelle koste seg med hverandre. Skifta fil i fengsel.

Anonymkode: 15219...fe3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er altfor raske til å gå løs på TS. Det er ingenting som tilsier at det er en reell voldtekt. Men fyllesex. Da er ikke folk heldt med sansene. Men det er ikke voldtekt. 

Anonymkode: f52fd...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper aldeles ikke du får det bra i fengsel. Dette var ikke en ''tabbe'', det var et valg du tok hvor du valgte å ødelegge en kvinnes liv på en av de mest traumatiske måtene. 

Anonymkode: bc6ba...65f

I norske fengsler har fangene det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jegskulleønskeat
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 nei, urettferdig dom

Anonymkode: bc69d...9c2

Nei, ikke i det hele tatt. Synes du det er rettferdig at jenta må slite psykisk i mange tiår, eller hele livet? Når du er ute av fengselet, vil hun fortsatt ha det vondt og være traumatisert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her stinker jo troLOLLOOOololloooOOOOoooo på lang avstand. 

Endret av Gakkepus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig er det rangstige i fengsel. Jeg har sitti inne noen år. Og vi som feks satt for bankran og gullsmedbrekk var øverst i hierarkiet. Sedelighetsforbrytere var fengselsrottene som stort sett satt alene på cella fordi de ble frossa ut av resten og noen ganger fikk juling. Voldtekt av medfanger har jeg ikke hørt om når jeg satt inne, men er rimelig sikker på noen av de som sona på dublettcelle koste seg med hverandre. Skifta fil i fengsel.

Anonymkode: 15219...fe3

dublettcelle? i norge? nei så fattig! gruer meg ...

Anonymkode: bc69d...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gakkepus said:

Dette her stinker jo troLOLLOOOololloooOOOOoooo på lang avstand. 

søk hjelp for paranoiditet

Anonymkode: bc69d...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...