Gå til innhold

jeg voldtok en kvinne, nå skal jeg i fengsel.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen av dere som skjønner at dette er en troller? :fnise:

Anonymkode: d8817...48b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

hei, bare se overskriften. jeg dumma meg ut fullstendig, ei jeg hadde god kjemi med hele kvelden ble stupfull ,og jeg klarte ikke dy meg da jeg var ganske beruset slev, hu hadde sykt fin kropp og hu bare lå der og var "inviterende", kjempetabbe! ,måtte ta imot 3 års ubetinget i retten, har noen noe råd til meg slik at jeg kan klare meg greit i fengselet? hvordan er det med rangstiger osv bak murene? er det fellesdusj?? hjelp!!

Anonymkode: bc69d...9c2

Bravo mongo:klappe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av dere som skjønner at dette er en troller? :fnise:

Anonymkode: d8817...48b

Alt er ikke "troll" Jævli teit uttrykk egentlig. Skulle vært forbud om å skrive det her. "Troll" og "runketråd" Drit teite uttrykk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint! Hvorfor skriver på du KVINNEguiden om det, hvor det er mange andre traumeoffere etter voldtekt? ønsker du å skape mer traumer og bagatellisere overgrep ved å kalle din episode for en "tabbe"?
Du fortjener å bli voldtatt i fengselet selv og jeg håper for all del at du kommer et sted med felles dusj!
Fengsel skal ikke være en skoleleir, men en STRAFF og sånne som deg fortjener en like opprørende og traumatisk opplevelse som voldtektsoffre har ufrivillig fått! Du gjorde trossalt dette frivillig så du fortjener kun det værste!
Faktisk så er det også folk i fengsel som DREPER voldtektsmenn. Lykke til!

Anonymkode: 1d7b1...553

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hva slags tulletråd er dette?

 Og hvorfor gidder dere å svare her?

Anonymkode: 71274...5f7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, hocane skrev:

Var i det minste sexen verdt det?

Voldtekt er ikke sex!

Anonymkode: 586e6...8a4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kg er jo et naturlig sted å stille et slikt spørsmål mener jeg, ingen baktanker her skal dere vite 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du ikke har sykt fin kropp som er så inviterende i sovende tilstand at medfanger ikke klarer å dy seg da. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Mr. Kilmister said:

Alt er ikke "troll" Jævli teit uttrykk egentlig. Skulle vært forbud om å skrive det her. "Troll" og "runketråd" Drit teite uttrykk.

Når man finner en lik tråd fra 2015 og fra 6mnd siden så er det litt mistenkelig, da

Anonymkode: a4161...111

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hocane skrev:

Var i det minste sexen verdt det?

Voldtekt er ikke sex. 

Bruk tiden til å lese bøker. Utvikle deg til å bli et menneske med mer empati. Sett deg inn i hvordan det er å være utsatt for voldtekt. Finnes mange gode skjønnlitterære bøker som beskriver det. Lykke til! 

Anonymkode: 5d415...232

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ViljaH said:

Får håpe du ikke har sykt fin kropp som er så inviterende i sovende tilstand at medfanger ikke klarer å dy seg da. 

jeg trener hver dag så kan hende jeg scorer for høyt der....

Anonymkode: bc69d...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mr. Kilmister skrev:

Alt er ikke "troll" Jævli teit uttrykk egentlig. Skulle vært forbud om å skrive det her. "Troll" og "runketråd" Drit teite uttrykk.

Men noen er jævlig opplagte, f.eks denne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, fellesdusjer, og såpestykker, du vet sånne som svup svup så er de ute av hånda di og langt der nede. på gulvet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dame. Hun er traumatisert for livet mens du gnåler over fellesdusj og rangstige? Hvem tror du at du er og hvem har det verst tror du? Fy faen altså! Sånne som deg burde kappes kuken av uten bedøvelse! Voldtektsforbrytere er vel sammen med mordere, voldsforbrytere og pedofile de som står lavest på rangstigen i fengselet. Heldigvis!!! Hadde du forventet noe annet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapporter tråden! Det er INGEN humor i dette. Bann slike troll som harslerer med traumeoffere! Vi er mange her som faktisk har opplevd voldtekt!

Anonymkode: 1d7b1...553

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rapporter tråden! Det er INGEN humor i dette. Bann slike troll som harslerer med traumeoffere! Vi er mange her som faktisk har opplevd voldtekt!

Anonymkode: 1d7b1...553

Jeg bare spør: hvordan harselerer dette med traumeoffer?  

Jeg har også opplevd voldtekt men klarer ikke forstå hvordan man kan føle seg krenket av en tråd som denne. 

At den kan slettes hvis den er en trolletråd er helt OK. 

Anonymkode: 5d415...232

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får slike trolletråder som dette stå?? Motbydelig! Og overhodet ikke morsomt. Bare et sykt sinn får seg til å komme på noe sånt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, gjest91 said:

 Bare et sykt sinn får seg til å komme på noe sånt.

hva mener du med dette?

Anonymkode: bc69d...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...