Gå til innhold

jeg voldtok en kvinne, nå skal jeg i fengsel.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei, bare se overskriften. jeg dumma meg ut fullstendig, ei jeg hadde god kjemi med hele kvelden ble stupfull ,og jeg klarte ikke dy meg da jeg var ganske beruset slev, hu hadde sykt fin kropp og hu bare lå der og var "inviterende", kjempetabbe! ,måtte ta imot 3 års ubetinget i retten, har noen noe råd til meg slik at jeg kan klare meg greit i fengselet? hvordan er det med rangstiger osv bak murene? er det fellesdusj?? hjelp!!

Anonymkode: bc69d...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen fengsler har fellesdusj, men mange har eget toalett og dusj. Det er ikke så ille i fengsel som enkelte skal ha det til. Det er for all del ikke noe hotell. Men sosialt sett så er det hyggelig så lenge du er bare det minste spor sosial.

Det verste er at du ikke har frihet til å komme og gå som du vil. Men det er også en del av straffen.

Du vil for øvrig møte mange som egentlig ikke skulle vært i fengsel, for de er egentlig uskyldige så godt som alle sammen. 

Anonymkode: 3ab6a...f3a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper aldeles ikke du får det bra i fengsel. Dette var ikke en ''tabbe'', det var et valg du tok hvor du valgte å ødelegge en kvinnes liv på en av de mest traumatiske måtene. 

Anonymkode: bc6ba...65f

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hei, bare se overskriften. jeg dumma meg ut fullstendig, ei jeg hadde god kjemi med hele kvelden ble stupfull ,og jeg klarte ikke dy meg da jeg var ganske beruset slev, hu hadde sykt fin kropp og hu bare lå der og var "inviterende", kjempetabbe! ,måtte ta imot 3 års ubetinget i retten, har noen noe råd til meg slik at jeg kan klare meg greit i fengselet? hvordan er det med rangstiger osv bak murene? er det fellesdusj?? hjelp!!

Anonymkode: bc69d...9c2

Det er ikke synd på deg.

Anonymkode: a7430...10d

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Du er langt nede på rangstige, ingen liker sånne som deg.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Calandria said:

Du er langt nede på rangstige, ingen liker sånne som deg.

hva kan jeg gjøre for å bli godt likt blant de medinsatte??

Anonymkode: bc69d...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hva kan jeg gjøre for å bli godt likt blant de medinsatte??

Anonymkode: bc69d...9c2

Du kunne lat vær å voldta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke i slekt med han som kjørte i fylla og lurer på om han vil bli voldtatt i fellesdusjen? Dere skriver ganske likt, kanskje dere er brødre

Quote

hei! jeg var dust, kjørte i fylla, det gikk galt. nå har jeg 40 dager med pallesnekring i vente, leste at det er 2 mannsromm og 8 kr timelønn. jeg er 19 år og har aldri sonet, kommer dette til å gå greit tror dere? og hvorfor er det ikke dusj inne på cella?(har sett bilde). fikk også en bot, hva skjer om jeg ikke får betalt den? den var ganske klekkerlig og slik bank kontoen min ser ut nå kan jeg se langt etter å punge ut for den.

http://forum.kvinneguiden.no/topic/1049075-skal-i-fengsel/

Quote

Men det kommer "The health inspector" og sier: We don't waste no motherfuckin' soap in here. Så svelg ordene dine og skaff kunnskap før du uttaler slik "smart talk"

Quote

nekter felles dusj, har fyllekjørt ikke ranet en bank

http://forum.kvinneguiden.no/topic/1132112-jeg-har-fått-min-soningsinnkallelse-men-jeg-er-forvirret/

 

 

Anonymkode: a4161...111

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Calandria said:

Du er langt nede på rangstige, ingen liker sånne som deg.

Tull.

Er ikke noen «rangstige» i den typen fengsel TS skal sone i.

Tror du har sett for mye på amerikanske TV-serier. 

Anonymkode: 32b95...fa5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er ikke i slekt med han som kjørte i fylla og lurer på om han vil bli voldtatt i fellesdusjen? Dere skriver ganske likt, kanskje dere er brødre

http://forum.kvinneguiden.no/topic/1049075-skal-i-fengsel/

http://forum.kvinneguiden.no/topic/1132112-jeg-har-fått-min-soningsinnkallelse-men-jeg-er-forvirret/

 

 

Anonymkode: a4161...111

ser ikke helt hva som er sammanhengen mellom meg og han, skjønner at vi er inne på noen lignende problemstillinger men hva får deg til å anta at "vi er i slekt"? anbefaler deg å oppsøke psykolog og få utredning for paranoiditiet

Anonymkode: bc69d...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ser ikke helt hva som er sammanhengen mellom meg og han, skjønner at vi er inne på noen lignende problemstillinger men hva får deg til å anta at "vi er i slekt"? anbefaler deg å oppsøke psykolog og få utredning for paranoiditiet

Anonymkode: bc69d...9c2

Se litt på skrivestil og skrivefeil.

Anonymkode: a7430...10d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull.

Er ikke noen «rangstige» i den typen fengsel TS skal sone i.

Tror du har sett for mye på amerikanske TV-serier. 

Anonymkode: 32b95...fa5

Tror ts triller, jeg har forøvrig jobbet i fengsel! Det er rangstigen der. Så ikke uttale seg om ting du ikke vet Om!

Anonymkode: 83ab0...71d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hei, bare se overskriften. jeg dumma meg ut fullstendig, ei jeg hadde god kjemi med hele kvelden ble stupfull ,og jeg klarte ikke dy meg da jeg var ganske beruset slev, hu hadde sykt fin kropp og hu bare lå der og var "inviterende", kjempetabbe!

Var i det minste sexen verdt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke noen «rangstige» i den typen fengsel TS skal sone i.

Her tar du feil og sedelighetsforbrytere er nederst på listen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, padawan skrev:

Her tar du feil og sedelighetsforbrytere er nederst på listen. 

Kun de som har vært på unger.

Anonymkode: 6e16e...65b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hei, bare se overskriften. jeg dumma meg ut fullstendig, ei jeg hadde god kjemi med hele kvelden ble stupfull ,og jeg klarte ikke dy meg da jeg var ganske beruset slev, hu hadde sykt fin kropp og hu bare lå der og var "inviterende", kjempetabbe! ,måtte ta imot 3 års ubetinget i retten, har noen noe råd til meg slik at jeg kan klare meg greit i fengselet? hvordan er det med rangstiger osv bak murene? er det fellesdusj?? hjelp!!

Anonymkode: bc69d...9c2

Og så tenkte du umiddelbart at kvinneguiden var stedet å søke hjelp da eller? :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...