Gå til innhold

Feel-good ala Gilmore Girls?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en litt sånn koselig feel-good-serie. Jeg liker veldig godt Gilmore Girls, litt den typen jeg gjerne vil ha. Litt humor, koselig framfor voldsomt actionpakket. Buffy er forsåvidt også en slik type serie for meg :P 

Den må finnes på netflix eller hbo. 

Anonymkode: a2a3e...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Suits!

Anonymkode: c548c...a38

Den har jeg sett nesten hele førstesesongen på, men den er ikke koselig, synes jeg. 

Anonymkode: a2a3e...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

White collar :P der har man skikkelig godsaker. elsker den serien. sett flere ganger. uff a meg.

Prison break. ikke så feel good men veldig alt oppslukende. 

greys 

private practice

 

 

Anonymkode: 936b8...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

This is us!

Kjempekoselig serie. Ingen drap og vold, kun drama light😊

Anonymkode: 4da23...657

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Frankie & Grace på Netflix

Anonymkode: 08497...360

Den har jeg begynt på også, og liker forsåvidt godt :) 

Anonymkode: a2a3e...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange forslag til nå, skal imdb'e og prøvese litt :) Jeg liker ikke så godt serier med glatte og sleipe typer (er vel derfor suits ikke helt falt i smak), og høy grad av biching og drama. Drama light var bra beskrivelse på det jeg liker (litt sånn som i gilmore, ånei, rory fortalte ikke at hun kysset dean *gisp*). 

Anonymkode: a2a3e...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for mange forslag til nå, skal imdb'e og prøvese litt :) Jeg liker ikke så godt serier med glatte og sleipe typer (er vel derfor suits ikke helt falt i smak), og høy grad av biching og drama. Drama light var bra beskrivelse på det jeg liker (litt sånn som i gilmore, ånei, rory fortalte ikke at hun kysset dean *gisp*). 

Anonymkode: a2a3e...642

Da kommer du til å elske this is us☺️ 

Man griner av glede og sorg, og ler litt av enkelte roller i serien. Ekskjæresten til Rory spiller i This is us. Husker aldri om det var Jess eller Dean. 

Anonymkode: 4da23...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

New Girl! Det er lettbeint, akkurat passelig mye plot, veldig quirky og søtt og trivelig - akkurat som GG.

Anonymkode: fe8b0...180

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

This is us.

Chesapeake Shore 

 

Call the midwife. Lettrørt serie, men ikke bare feel good, litt trist og drama, men man sitter allikevel igjen med en feel good følelse etter episodene :) 

Anonymkode: 7de4c...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da kommer du til å elske this is us☺️ 

Man griner av glede og sorg, og ler litt av enkelte roller i serien. Ekskjæresten til Rory spiller i This is us. Husker aldri om det var Jess eller Dean. 

Anonymkode: 4da23...657

Det er Jess :)

Jeg er enig, "This is us" er en skikkelig koselig serie hvor man blir glad i flere av karakterene. 

Anbefaler også Parenthood! (Med Lauren Graham i en av hovedrollene) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

New Girl! Det er lettbeint, akkurat passelig mye plot, veldig quirky og søtt og trivelig - akkurat som GG.

Anonymkode: fe8b0...180

Helt uenig. New Girl kan ikke sammenlignes med Gilmore Girls engang. New Girl er også en sitcom. 

Anonymkode: f5433...9c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er This is us på HBO? Den er ikke på netflix ihvertfall :( 

Anonymkode: a2a3e...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er This is us på HBO? Den er ikke på netflix ihvertfall :( 

Anonymkode: a2a3e...642

Vet ikke, men den går på TV3, ellers har jeg streamet den på watchtvseries😊 

 

Anonymkode: 4da23...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Hart of Dixie hadde kommet på Netflix her en dag. Jeg har sett den før, definitivt en feelgood serie. 

When calls the heart er en annen, mer søtsuppe enn Hart og Gilmore, men definitivt feelgood med humor. 

Anonymkode: 684a5...5a6

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hart of Dixie! Veldig koselig serie uten masse drama. Sjarmerende karakterer og morsomme øyeblikk. Lett og fin serie.

Jeg tenkte litt på Frustrerte fruer, men det er jo en del drama der da. Liker den veldig godt uansett :)

The OC? Det er jo en dramaserie, men den har likevel en ganske lett og humoristisk stemning, sammenliknet med One tree hill for eksempel. Veldig morsom med herlige karakterer (Seth og Sandy Cohen). Sesong 1 spesielt har en veldig lett stemning med litt hverdagslig type problemer/drama. 

Anonymkode: 7564b...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...