Gå til innhold

Linda


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Husker du jeg sa alltid at jeg elsket deg høyere enn himmelen?Jeg husker så godt du sa at du elsket meg høyere enn flaggstanga💘Og nå fikk du ikke så mye som et nyttårs hilsen av meg...Til og med da jeg skrev med deg,snakket eller møtte deg for siste gang var det ikke så mye som et nyttårs hilen fra min side.Kun ord som såret og oppførsel som ikke var pakket med støtte eller noen form for kjærlighet.Jeg vet du ikke vil se el høre fra meg igjen og forstår det.Har bare noe jeg vil si unnskyld for.Først vil jeg si unnskyld for at jeg skriver til deg her på et kvinne forum.Skal trekke meg ut så fort du får unnskyldningen.Er jævlig barnslig og umodent av meg å kalle deg stygge ting.Beklager virkelig det.Er sint og frustrert og sier ting og kaller deg ting jeg ikke mener,men i desperat og ynkelig forstand kommer jeg med ord for å såre deg.Jeg har fått mange sjanser til å vise at jeg duger som en mann,men skjønner at nok er nok.Men hadde håpet at jeg kunne være såpass mann og si det her til deg face to face.Føler meg så liten til mann at det har blitt til at jeg må skrive til deg her på et kvinneforum for å si unnskyld.Har oversett deg for mye og ikke gitt deg den støtten og tryggheten som du trenger spesielt nå om dagen.Det siste året har det vært mye frustrasjon og jeg har ikke vært flink til å holde rundt deg,vise deg omsorgen,tryggheten og støtten som du trengte spesielt da.Ble dårligere med å få deg til å føle deg ivaretatt og elsket.Når du prøvde å snakke med meg om det,klarte jeg ikke å fullføre en diskusjon uten å bli høylytt og endte med å kalle deg stygge ting.Unnskyld.Ble min egen fiende oppe i alt kaoset og ble blind og ødla alt.Dyr lærdom jeg håper å slippe å betale igjen.Du er et helt fantastisk vesen som utstråler godhet og sjarmerer alle med den deilige personligheten din.Du gir meg ennå følelser som jeg ikke klarer å forklare.Nå som alle sløra er vekk,klarer jeg først å se hvor deilig du egentlig er.Jeg var så heldig å kunne få dyrke kjærlighet med deg.Vis jeg ikke klarer å vinne deg tilbake,så er du en som alltid kommer til ha stor plass i hjertet mitt!Håper jeg kan si det her rett til deg og se inn i øynene dine og fortelle deg det så du ser jeg mener det.

Anonymkode: 99689...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...