Gå til innhold

28 år og aldri fått fitte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Lær deg at sex ikke er en menneskerett, så slutter du å syte fordi du ikke får deg noe. 

Burde nesten vært det dersom enkelte går så mange år uten sex. Jeg tror helt ærlig menn kan bli helt fucked up hvis de ikke har pult innen de er 25.

Jeg var jomfru helt til jeg var 20 og som følge av et var jeg helt totalt ustabil, spesielt rundt jenter, jeg tenkte på sex 24 timer i døgnet. Det var ikke sunt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
10 minutter siden, hocane skrev:

Burde nesten vært det dersom enkelte går så mange år uten sex. Jeg tror helt ærlig menn kan bli helt fucked up hvis de ikke har pult innen de er 25.

Jeg var jomfru helt til jeg var 20 og som følge av et var jeg helt totalt ustabil, spesielt rundt jenter, jeg tenkte på sex 24 timer i døgnet. Det var ikke sunt for meg.

Nei det burde det ikke.  Jeg tror ikke noe på at menn blir fucked up bare fordi de ikke får deg sex innen de er 25 år.  Om man blir det så er det nok andre grunnen en mangel på sex som gjør at man er fucked up som du sier.

Nei er det en ting som aldri skal være en menneskerett så er det sex. Du har ikke krav på at noen skal ha sex med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 12.17, AnonymBruker skrev:

altså, frem til jeg ble sånn 24 år har jeg alltid vært tilbaketrukken/awkward/lubben men etter det så har jeg fått meg stabil jobb og begynt å trene, men jeg  tror jeg er socially awkward?? sier ikke at jeg er superkjekk, jeg får bare noen få matcher på tinder men ja, jeg lykkes bare ikke! de siste årene har jeg vært desperat, og blitt involvert i et kriminelt miljø og trodde jeg skulle "score" hos damene ved å være "badboy" men det har gått alt for langt og jeg skal snart sone en dom på 2 år i fengsel.......   så sykt fail! i fengsel er det jo ihvertfall ingen damer..... hva skal jeg gjøre for å lykkes? 

Anonymkode: 2a397...502

Kan du ikke enten snakke norsk eller engelsk? 

Anonymkode: c4b2c...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes jo en del skrudde kvinnfolk som skriver brev til menn i fengsel, er en del av dem som møter mennene der inne også. Så du kan jo satse på ei slik ei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.1.2018 den 12.22, AnonymBruker skrev:

Du får nok av tid til å fundere på dette spørsmålet de neste 2 årene da. Om du aktivt har prøvd å ha sex de siste 4 årene så er problemet hos deg. Holdningen din, måten du snakker på til jentene, utstrålingen din, hygiene... Du sier og at du er desperat, og desperasjon kan luktes på lang vei og er ekstremt turn-off. 

Anonymkode: a45ec...b9b

Som start kan han for eksempel slutte å bruke ordet "fitte". 

Anonymkode: 73ebe...401

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke de "gale" tingene badboys gjør som gjør at de drar damer. Det er selvsikkerheten dems. At gir litt faen. du har gjort kriminelle handlinger for å dra damer og ikke fordi du er selvsikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/17/2018 at 1:34 PM, AnonymBruker said:

Å være intim er ingen menneskerett.

Anonymkode: 2509d...bc2

For incels. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov og brukerdebatt.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...