Gå til innhold

28 år og aldri fått fitte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

altså, frem til jeg ble sånn 24 år har jeg alltid vært tilbaketrukken/awkward/lubben men etter det så har jeg fått meg stabil jobb og begynt å trene, men jeg  tror jeg er socially awkward?? sier ikke at jeg er superkjekk, jeg får bare noen få matcher på tinder men ja, jeg lykkes bare ikke! de siste årene har jeg vært desperat, og blitt involvert i et kriminelt miljø og trodde jeg skulle "score" hos damene ved å være "badboy" men det har gått alt for langt og jeg skal snart sone en dom på 2 år i fengsel.......   så sykt fail! i fengsel er det jo ihvertfall ingen damer..... hva skal jeg gjøre for å lykkes? 

Anonymkode: 2a397...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får nok av tid til å fundere på dette spørsmålet de neste 2 årene da. Om du aktivt har prøvd å ha sex de siste 4 årene så er problemet hos deg. Holdningen din, måten du snakker på til jentene, utstrålingen din, hygiene... Du sier og at du er desperat, og desperasjon kan luktes på lang vei og er ekstremt turn-off. 

Anonymkode: a45ec...b9b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg tror på dette. Her var det mye rart.

Anonymkode: 4b587...d19

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vet ikke om jeg tror på dette. Her var det mye rart.

Anonymkode: 4b587...d19

takk for at du delte din mening, hadebra

Anonymkode: 2a397...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Socially awkward, desperat, involvert i et kriminelt miljø, snakker om å "score" hos det motsatte kjønn, er bevisst på et image som sier "drittsekk", gjort noe kriminelt, og tror at fitte er noe man skal få. Og dette i en alder av 28 år. 

Jeg ville definitivt aldri vært intim med deg. 

Anonymkode: 2509d...bc2

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Socially awkward, desperat, involvert i et kriminelt miljø, snakker om å "score" hos det motsatte kjønn, er bevisst på et image som sier "drittsekk", gjort noe kriminelt, og tror at fitte er noe man skal få. Og dette i en alder av 28 år. 

Jeg ville definitivt aldri vært intim med deg. 

Anonymkode: 2509d...bc2

det er mange som er enige med deg der, men hva skal jeg gjøre nå for å oppnå intimitet? hmm :(

Anonymkode: 2a397...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Socially awkward, desperat, involvert i et kriminelt miljø, snakker om å "score" hos det motsatte kjønn, er bevisst på et image som sier "drittsekk", gjort noe kriminelt, og tror at fitte er noe man skal få. Og dette i en alder av 28 år. 

Jeg ville definitivt aldri vært intim med deg. 

Anonymkode: 2509d...bc2

Me neither.

Anonymkode: 5efca...13f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

takk for at du delte din mening, hadebra

Anonymkode: 2a397...502

Bare overskriften din er nok til at jeg tar det med en klype salt. "  aldri fått fitte"....

Anonymkode: 4b587...d19

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Me neither.

Anonymkode: 5efca...13f

åker jo bak murene så hadde ikke hatt mulighet til det uansett :(

Anonymkode: 2a397...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

det er mange som er enige med deg der, men hva skal jeg gjøre nå for å oppnå intimitet? hmm :(

Anonymkode: 2a397...502

Det første du bør tenke på, er å få orden på livet ditt. Son straffen din og fokuser på å få et stabilt og voksent liv når du er ferdig. Stabil jobb har du vel ikke lenger da vil jeg tro? 

Om dette ikke går, så må du nok fake. Kan jo være at du kan klare å ordne deg en ONS om du kler deg fint,  går på byen og ikke nevner at du har vært i fengsel. Du kan jo alltids dikte opp en historie om en vellykket versjon av deg selv.

Endret av DonaldDuck
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

åker jo bak murene så hadde ikke hatt mulighet til det uansett :(

Anonymkode: 2a397...502

Hadde aldri vært intim med deg uansett.

Anonymkode: 5efca...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hadde aldri vært intim med deg uansett.

Anonymkode: 5efca...13f

kom med råd da, istedenfor å disse meg

Anonymkode: 2a397...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Du har jo rotet det litt til for deg selv da? Du kan vel ikke forvente å få damer når du går over til å bli kriminell...? Son dommen din, oppfør deg skikkelig, få deg en utdannelse og lær deg respekt for kvinner. 

Å høre noen si at de ikke får seg fitte ringer varselbjeller hos meg. Du ønsker deg ikke en kjæreste? Noen å dele sorger og gleder med? Noen å stille opp for? Nei du ønsker deg fitte! 

Slike dårlige holdninger kan jenter lukte på laaang avstand. Å få fitte er ikke en menneskerett! 

Anonymkode: e99b5...46a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er mange som er enige med deg der, men hva skal jeg gjøre nå for å oppnå intimitet? hmm :(

Anonymkode: 2a397...502

Å være intim er ingen menneskerett. Hvis du ikke greier å se selv hvilket forbedringspotensiale du har, så tenker jeg det er like greit at ingen forteller deg hvordan du skal være. Vær slik du syns det er naturlig å være. På den måten er det bare de som faktisk liker deg som vil "melde" seg som interesserte. Ved å bli gitt en "fasit" på hvordan du skal være som strider mot hvem du er som person og hva som er naturlig som deg selv så ender vi bare med et skuespill der målet er at du skal lure folk rundt deg. Det er ikke noe jeg kommer til å bidra til. 

Så. Jobb med deg selv. Ta utgangspunkt i hvordan du selv setter pris på at andre er mot deg, og finn ut selv hvordan du ønsker å være som person. 

Anonymkode: 2509d...bc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

kom med råd da, istedenfor å disse meg

Anonymkode: 2a397...502

Det har jeg allerede, og det er å vokse opp.

Anonymkode: 5efca...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper alle kvinner som leser tråden har deg i vrangstrupen etter overskriften. "Fått fitte?" Hva faen?

Anonymkode: 52a64...269

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Å være intim er ingen menneskerett. Hvis du ikke greier å se selv hvilket forbedringspotensiale du har, så tenker jeg det er like greit at ingen forteller deg hvordan du skal være. Vær slik du syns det er naturlig å være. På den måten er det bare de som faktisk liker deg som vil "melde" seg som interesserte. Ved å bli gitt en "fasit" på hvordan du skal være som strider mot hvem du er som person og hva som er naturlig som deg selv så ender vi bare med et skuespill der målet er at du skal lure folk rundt deg. Det er ikke noe jeg kommer til å bidra til. 

Så. Jobb med deg selv. Ta utgangspunkt i hvordan du selv setter pris på at andre er mot deg, og finn ut selv hvordan du ønsker å være som person. 

Anonymkode: 2509d...bc2

takk for mange gode råd, synes bare det er synd at så mange sier at mange kvinner går etter "badboys" og nå får jeg ihvertfall ingenting siden jeg skal i fengsel, tror du det går an at jeg får noen til å besøke meg? slik at jeg kan få meg noe i fengsel

Anonymkode: 2a397...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...