Gå til innhold

Hva om sivilisasjonen gikk under og KG ble en stamme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva om alle i KG samlet seg i et samfunn/stamme i et postapokalyptisk samfunn. Hvordan ville KG stammen klart seg tror du? KG mot verden, overlevelse osv. Ville kjønnene sittet å hakka på hverandre rundt bålet mens andre samfunn luska rundt området vårt, eller mens de bygde sine respektive samfunn? Ville vi klart oss uten krangling, ville vi i det hele tatt klart oss?

Anonymkode: 3f394...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville samlet de klokeste kvinnelige hodene i en separat KG stamme for eliten å bygd et utopisk og idyllisk paradis med bare meg som representant for det mannlige kjønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klin umulig for KG å bli en stamme når internett har gått under sammen med sivilisasjonen.

Anonymkode: 12ee1...04e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det stod om livet hadde eg muligens revurdert hvor viktig det var å kritisere en fyr for å oversteke kjøttet

KG er fritid og tull, tror de aller fleste hadde tatt frem en helt annen side om det stod om livet. Selvsagt, for noen hadde den siden vært enda verre enn den man ser på kg..

Anonymkode: 4f08c...d7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en stamme jeg ville tatt av dage ganske fort.

Anonymkode: 4fcbc...aae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 18.1.2018 den 12.28, WubWub skrev:

Jeg ville samlet de klokeste kvinnelige hodene i en separat KG stamme for eliten å bygd et utopisk og idyllisk paradis med bare meg som representant for det mannlige kjønn. 

Hvis det var de klokeste hodene her du tenker på, så hadde vi på ingen måte latt oss samle av deg. Men kanskje du skulle fått bli med oss til vårt utopiske og idylliske paradis som arbeidskraft ;) 

Anonymkode: d644d...e1e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Axl Rose skrev:

Jeg hadde vært lederen. 

Ha ha, i så fall må du skifte kjønn og profilbilde :P

Anonymkode: d644d...e1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg danner et introverthjørne hvor man skal være stille! Men kjenner jeg kg rett, så kommer det vel en douche inn og skriker at introvert bare er tull og tar over hele dritten... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ha ha, i så fall må du skifte kjønn og profilbilde :P

Anonymkode: d644d...e1e

Lederen kan vel være en mann? Hvis ikke så kunne jeg gått med kjole, falske pupper, sminke og parykk. Jeg er faktisk veldig vakker som kvinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvis det var de klokeste hodene her du tenker på, så hadde vi på ingen måte latt oss samle av deg. Men kanskje du skulle fått bli med oss til vårt utopiske og idylliske paradis som arbeidskraft ;) 

Anonymkode: d644d...e1e

Det hadde nok ikke blitt helt slik, jeg er en dyktig organisator og jeg er karismatisk. Forøvrig så kjenner jeg allerede mange av de klokeste hodene per PM og jeg har truffet noen av de i virkeligheten. Så grunntanken min er absolutt ikke urealistisk tatt i betraktning av den dynamikken jeg har med de høyt intelligente damene her inne.

Når det kommer til overlevelse så gjelder det å bygge på hverandres styrker. Så om jeg er dyktigere enn deg når det kommer til samhold, logistikk og organisering så er det bare naturlig at jeg vil stå for dette til tross for at du kanskje er sterkere enn meg på andre områder.

 

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest making.a.mess
3 timer siden, Axl Rose skrev:

Jeg hadde vært lederen. 

Kg er fin samling med all verdens psykiske utfordringer. Dr. Phil hadde vært en passende leder. 

Ikke glem at å «være en del av problemet er mye bedre enn å EIE problemet. »

Det står i boken om «hvordan bli en god leder»..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Axl Rose skrev:

Lederen kan vel være en mann? Hvis ikke så kunne jeg gått med kjole, falske pupper, sminke og parykk. Jeg er faktisk veldig vakker som kvinne. 

Neeei, du kan dessverre ikkje vere leiar. Den rolla er nok tatt av ein av moderatorane for lenge sidan. MEN du kan gjerne bli med som arbeidskraft og reproduksjonsverktøy ;) 

Anonymkode: d644d...e1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

Det hadde nok ikke blitt helt slik, jeg er en dyktig organisator og jeg er karismatisk. Forøvrig så kjenner jeg allerede mange av de klokeste hodene per PM og jeg har truffet noen av de i virkeligheten. Så grunntanken min er absolutt ikke urealistisk tatt i betraktning av den dynamikken jeg har med de høyt intelligente damene her inne.

Når det kommer til overlevelse så gjelder det å bygge på hverandres styrker. Så om jeg er dyktigere enn deg når det kommer til samhold, logistikk og organisering så er det bare naturlig at jeg vil stå for dette til tross for at du kanskje er sterkere enn meg på andre områder.

 

image.png.cdb68a69210e6eea76a08761bfa4d89b.png

 

Elskar at du tar dette så alvorleg at du måtte endre på innlegget ditt :ninuskapus:

Anonymkode: d644d...e1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

image.png.cdb68a69210e6eea76a08761bfa4d89b.png

 

Elskar at du tar dette så alvorleg at du måtte endre på innlegget ditt :ninuskapus:

Anonymkode: d644d...e1e

Jeg hadde en skrivefeil som jeg rettet opp, men fint du setter pris på det :fnise: Er De på flasken idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
11 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

Kg er fin samling med all verdens psykiske utfordringer. Dr. Phil hadde vært en passende leder. 

Ikke glem at å «være en del av problemet er mye bedre enn å EIE problemet. »

Det står i boken om «hvordan bli en god leder»..

Er han på kg?

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neeei, du kan dessverre ikkje vere leiar. Den rolla er nok tatt av ein av moderatorane for lenge sidan. MEN du kan gjerne bli med som arbeidskraft og reproduksjonsverktøy ;) 

Anonymkode: d644d...e1e

Jaa:Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...