Gå til innhold

Angst for ordet sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et stort problem. Jeg sliter med å snakke om ordet sex og alle andre seksuelle temaet. Jeg legger ofte til en -m, altså jeg sier sMex. Dette er litt flaut, ettersom jeg har fått meg en smexvenn som liker å snakke under seksuelle eventer. Har dere tips?

Anonymkode: 38179...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden dette er det ordet i den norske ordboken som kan omskrives på flest måter, skal det vel gå greit? Det er vel et vidt spekter fra "å gjennomføre coitus" til å "knulle" å velge i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, isw skrev:

Siden dette er det ordet i den norske ordboken som kan omskrives på flest måter, skal det vel gå greit? Det er vel et vidt spekter fra "å gjennomføre coitus" til å "knulle" å velge i?

Problemet mitt er at jeg talker ikke noen av ordene som har noe med sex å gjøre. Samtalene og blikkene, både før og etter akten, freaker meg fullstendig ut. 

Anonymkode: 38179...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Press deg selv litt og si sex i stedet for smex eller noe annet du heller vil si, utfordre deg og prøv å bli komfortabel med det. Det er langt i fra alle som er komfortable med å prate om sex med andre, men om du sliter med å si ordet i seg selv, eller prate åpent om det med partneren din så bør du jobbe for å komme over det. 

Anonymkode: 31e17...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet mitt er at jeg talker ikke noen av ordene som har noe med sex å gjøre. Samtalene og blikkene, både før og etter akten, freaker meg fullstendig ut. 

Anonymkode: 38179...116

Hva tror du grunnen til dette er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, isw skrev:

Hva tror du grunnen til dette er?

Jeg er ingen psykolog, men da jeg var yngre gikk jeg inn på mine besteforeldre. Har vært avskremt siden. Tror kanskje det er derfor, ellers har jeg hatt en fantastisk barndom med mye åpenhet. 

Anonymkode: 38179...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ingen psykolog, men da jeg var yngre gikk jeg inn på mine besteforeldre. Har vært avskremt siden. Tror kanskje det er derfor, ellers har jeg hatt en fantastisk barndom med mye åpenhet. 

Anonymkode: 38179...116

OK, uff. Men det du sier nå er noe helt annet enn det du startet med. Du skrev at du hadde angst for ordet sex. Nå høres det mer ut som du har angst for selve sexen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...