Gå til innhold

Stikkpiller voltaren, vond lukt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Skal først og fremst advare dere som er fryktelig vag mot beskrivelser av tarmens løp. Skal ikke gå dypt inn i detaljer. Du er herved advart :)

Jeg fjernet mandlene mine for 6 dager siden, og ble sendt hjem med voltarol i form av stikkpiller og vanlig paracet (til tross for at jeg fortalte at paracet ikke funket på meg - da jeg lenge slet med migrene uten å få det diagnosert. Paracet var da eneste utvei). 

I begynnelsen brukte jeg voltaren, som anbefalt, tre ganger daglig. Først og fremst merket jeg at disse virkelih tok knekken av smertene, men var også veldig hard mot magen. Men så begynte jeg etterhvert å merke en uvanlig, litt vond lukt, som rett og slett kom ut av anus. - så jeg trappet ned, og begynte med å kun bruke én om dagen (på morgenen da det er svært vanskelig å svelge noe som helst). Lukten kommer altså enda, og jeg må stadig bytte ut truseinnlegg da jeg først og fremst tenker på hygiene, men vil heller ikke at andre skal lukte dette. 

Er dette normalt? Har noen liknende erfaringer med voltaren? 

På forhånd, takk. 

Anonymkode: 1255a...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Voltaren tabletter eller voltaren stikkpiller?

Stikkpiller kan jo lage en litt spesiell lukt og man kan få luft i tarmen slik at man promper og da kan det komme ut litt rester etter stikkpillen, nesten som olje. 

Anonymkode: 4a2f4...f0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...