Gå til innhold

Mannen nekter å shave leggene mine fordi han tror jeg er forelsket i behandleren!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er høygravid og går til kiropraktor to ganger i uke. Etter graviditet voksen hår fortere på kroppen og jeg har vanskelig for å barbere leggene og bikinikanten. Jeg må ta den fordi jeg ligger på benken i truse og vil ikke at det skal stikke utenfor. Men mannen nekter å hjelpe meg med det! Han mener at det ikke er normalt å barbere seg for å gå til kiropraktor. Men det er jo ikke bare derfor! Jeg barberer meg til vanlig!!! Han har til og med gjemt alle pysj up bhene mine så jeg er nødt til å gå med bh uten innlegg 😔

Anonymkode: 60b18...9d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han høres veldig sjalu ut!

Men kan du ikke bruke en hipstertruse/boxer når du skal til kiropraktoren?

Min kone gikk også til kiropraktor når hun var gravid men ikke i bare truse...

Anonymkode: 41696...9c3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Er høygravid og går til kiropraktor to ganger i uke. Etter graviditet voksen hår fortere på kroppen og jeg har vanskelig for å barbere leggene og bikinikanten. Jeg må ta den fordi jeg ligger på benken i truse og vil ikke at det skal stikke utenfor. Men mannen nekter å hjelpe meg med det! Han mener at det ikke er normalt å barbere seg for å gå til kiropraktor. Men det er jo ikke bare derfor! Jeg barberer meg til vanlig!!! Han har til og med gjemt alle pysj up bhene mine så jeg er nødt til å gå med bh uten innlegg 😔

Anonymkode: 60b18...9d1

For en dott.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type behandling er det du går til?
Jeg spør fordi jeg har gått til kiropraktor i mange år, men buksene har alltid vært på.  Jeg kunne hatt en skog av hår på legger og i underliv uten at kiropraktoren hadde lagt merke til det.

Selv om jeg er enig med ham i at det er uvanlig å barbere seg når man skal til behandling (fordi buksene vanligvis er på), er ubegrunnet sjalusi ikke et veldig godt tegn for forholdet.

Anonymkode: c3d56...361

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow. Dette lover ikke bra. Gjemme BH’ene dine? Seriøst? Hvorfor får du barn med en slik kontrollerende syk mann? Gjem boksershortsene hans og si du får de tilbake når du får BH’ene dine tilbake.

Anonymkode: a9aab...be3

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er høygravid og går til kiropraktor to ganger i uke. Etter graviditet voksen hår fortere på kroppen og jeg har vanskelig for å barbere leggene og bikinikanten. Jeg må ta den fordi jeg ligger på benken i truse og vil ikke at det skal stikke utenfor. Men mannen nekter å hjelpe meg med det! Han mener at det ikke er normalt å barbere seg for å gå til kiropraktor. Men det er jo ikke bare derfor! Jeg barberer meg til vanlig!!! Han har til og med gjemt alle pysj up bhene mine så jeg er nødt til å gå med bh uten innlegg 😔

Anonymkode: 60b18...9d1

La han vinne. Slutt å barber deg helt. Å så gå uten bh blandt folk. Da får pipa en an tone, det skal jeg love deg.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er høygravid og går til kiropraktor to ganger i uke. Etter graviditet voksen hår fortere på kroppen og jeg har vanskelig for å barbere leggene og bikinikanten. Jeg må ta den fordi jeg ligger på benken i truse og vil ikke at det skal stikke utenfor. Men mannen nekter å hjelpe meg med det! Han mener at det ikke er normalt å barbere seg for å gå til kiropraktor. Men det er jo ikke bare derfor! Jeg barberer meg til vanlig!!! Han har til og med gjemt alle pysj up bhene mine så jeg er nødt til å gå med bh uten innlegg 😔

Anonymkode: 60b18...9d1

Er ikke vanlig å kle seg naken hos kiropraktoren.

Anonymkode: e94c7...03c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dette ikke er en trolletråd, så skjønner jeg ikke hvorfor du vil få barn med en så syk mann? 

Vil du virkelig barnet ditt så vondt? Skjønner meg ikke på folk som skal ha barn samme hva, og samme med hvem.

Anonymkode: 1b60f...2ba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun tatt av meg ytterjakken og sko hos kiropraktoren. 

Anonymkode: b2432...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaaat:ohmy: Du ligger i trusa hos kiropraktoren? Jeg har gått hos kiropraktor i mange år, men har både bukse og singlet/tynn genser på meg. 

Anonymkode: 26ebc...527

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte også av med bukse hus kiropraktor da jeg var gravid. Jeg gikk til kvinnlig kiropraktor og mannlig manuellterapeut.

Av og til må stive plagg av for å gi god behandling rundt bekkenområdet når man har gedigen mage. Jeg har også kledd av meg på overkroppen(beholdt bh) flere ganger for at kiropraktor eller manuellterapeut skulle få se bevegelighet i skuldre ol skikkelig. 

Du har en idiotmann ts, fortsetter han slik er jeg redd forholdet deres ikke varer særlig lenge... 

Anonymkode: e5d43...b8c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en sjalu og dum mann som tenker og sier slike ting, og som gjemmer undertøyet ditt! Det ville jeg ikke godtatt.

Jeg spanderte på meg behandlinger i salong når jeg var høygravid og magen (inkl isjas-rygg) kom i veien for hårfjerning og pedikyr (inkl negleklipp på tærne.)

Jeg ønsket meg gavekort på dette både fra foreldrene mine, søsteren min og mannen min til bursdagen min når jeg var gravid.

Anonymkode: 6885a...a5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sjalu haha! Men uansett så skjønner jeg virkelig ikke problemet med å barbere deg selv til tross for at du er høygravid, har selv vært gravid tre ganget og født i uke 42 med giga badeball på magen;) Jeg pleide å å stå på gulvet med det ene benet oppå badekarskanten, armene tar du på siden av magen og så setter du et speil der så at si har god utsikt over høna. Beina kan tas på samme måte. Eller du kan ligge på gulvet og strekke beina i været mens du barberer. Håper du fikk noen tips til en hårfri gravid hverdag:fnise:

Anonymkode: d29a7...790

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først, jeg går regelmessig til fysio / kirop og har ALDRI opplevd å måtte kle av meg slik TS beskriver. Når det er sagt, ta med mannen på behandling. Gi han ultimatum - enten bli med eller hjelp meg. 

Forøvrig ville jeg gått til en hudpleier / klinikk som tilbyr voksing og fårr hjelp, da går det uker mellom hver gang du må ha hjelp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest chisandra

Interessant hvordan flertallet her er mest opptatt av hvorvidt det er normalt å ligge i trusa hos kiropraktoren eller ikke :icon_lol:

Ts, hvis han er slik nå, hvordan i alle dager var han før du ble gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, han får det gøy under fødsel når opptil flere forskjellige folk vil se deg naken og stappe hendene oppi hoohaa. De fleste fødselsleger er menn. Såeh... 

Anonymkode: 0163b...242

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har har gjemt bh’ene dine?? For en klovn! 

Anonymkode: 721ab...30a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden føyer seg elegant inn i rekken av tråder som er uforståelige for meg. Hvorfor velger så mange kvinner å få barn med menn som åpenbart er idioter? Hvor er det det går galt når man velger en sykelig sjalu mann, blir samboer og får barn med vedkommende?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...