Gå til innhold

Takler ikke å suge pikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, GiftMann38 skrev:

Jeg har gjort det slutt med ei dame på grunn av dette, for min del var det utenkelig å leve uten blowjobs. Samtidig er hun dama gift med barn nå, så det handler bare om å finne en partner som er kompatibel med deg seksuelt. Lykke til uansett! :)

Da regner jeg med at du går ned på dama di omtrent like ofte som hun suger deg..?

Anonymkode: 3db80...506

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finn deg en med micropenis eller meget liten pikk.

Anonymkode: d9fad...dca

Det virker vel nettopp mot hensikten i dette tilfellet? For den penisen vil jo ikke kvinnen ha i sin vagina , siden mannen da må bruke dildo og tunge på hun i stedet for at hun skal nyte, og da er vel blowjob og runking MER nødvendig i et forhold med mikropenis, enn i et forhold med stor penis som stimulerer kvinnen masse og får masse stimuli av å penetrere, og dermed ikke trenger å suges like mye.

Anonymkode: ec6b5...e6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, brukerdebatt, kommentarer om kropp, spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brekker meg fort om jeg får noe i munnen; hos tannlegen og noen ganger når jeg pusser tenner. Er jeg dømt til å være alene resten av livet da? 

Anonymkode: 96417...f42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg brekker meg fort om jeg får noe i munnen; hos tannlegen og noen ganger når jeg pusser tenner. Er jeg dømt til å være alene resten av livet da? 

Anonymkode: 96417...f42

Du behøver jo ikke ta den så langt inn. Hodet er uansett det mest følsomme. Liker godt å bli slikket også, jeg. Det er først når det blir sett på som ekkelt det knyter seg for meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom hele denne tråden og det kan virke som det er fler som ikke liker å suge enn det er som liker det. Ser at de som ikke liker det får veldig mange 'likes' på innleggene sine.

Selv synes jeg det er ekkelt, orker ikke tanken på å ha et kjønnsorgan i  munnen min. Sånn er det bare.

Anonymkode: bdff2...257

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har lest gjennom hele denne tråden og det kan virke som det er fler som ikke liker å suge enn det er som liker det. Ser at de som ikke liker det får veldig mange 'likes' på innleggene sine.

Selv synes jeg det er ekkelt, orker ikke tanken på å ha et kjønnsorgan i  munnen min. Sånn er det bare.

Anonymkode: bdff2...257

Det er viktig å huske på at det som fremkommer på KG ikke nødvendigvis representerer virkeligheten - her inne er det endeløse kjønnskamper og hvert kjønn prøver titt og ofte å komme med stikk til det motsatte kjønn.

I virkeligheten så er nok majoriteten mennesker uavhengig av kjønn glad i oralsex.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironien er jo at kvinnene som missliker sånn å suge gjerne krever å bli slikket av partner.:fnise:

Anonymkode: 7af39...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oralsex er en fetisj som er blitt normalisert. Det ER jo lettere unaturlig å ha sin munn mot et kjønnsorgan.

Anonymkode: 46bd3...054

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv og si dét til alle de kvinnene og mannfolkene som har brutt opp samliv fordi lysten bare MÅTTE bli dekket da det ble for lite sengevals i heimen.  :fnise: Nok av sånne tråder her i KG

Anonymkode: d9fad...dca

Ja, hva så? Betyr det at sex ikke er primitivt? Sex er jo noe av det mest basale og primitive som finnes! På lik linje med å puste, spise, drikke, urinere, osv.

Endret av jabx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oralsex er en fetisj som er blitt normalisert. Det ER jo lettere unaturlig å ha sin munn mot et kjønnsorgan.

Anonymkode: 46bd3...054

Hvorfor er det unaturlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt forhold til suging tror jeg ble ødelagt da jeg var ung og skulle suge kjæresten(e) for det begynte vi med før vi hadde samleie. Unge gutter er gjerne ikke så flinke til å holde seg rene, og mange unge jenter er nok ikke så flinke til å si ifra. Jeg har ikke tallet på hvor mange ganger jeg har holdt på å kaste opp når jeg suger noen, både da og siden. 

Norske menn er ikke omskjært heller, så man får lukten under forhuden på kjøpet. Selv om den er vasket ren vil forhuden alltid samle bakterier og det merkes. (Har hatt oralsex med en omskjært mann og det var ok). I tillegg får man lukten fra rompa i nesa. Nei fytti grisen, suging er så dritt. Suger mannen min fordi han liker det, men det er jammen bare fordi jeg elsker han. Oralsex generelt er oppskrytt, gi meg pikk og ikke den pinglete tunga.

Anonymkode: d0be7...d46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, jabx skrev:

Hvorfor er det unaturlig?

Fordi det kommer kroppslig avfall fra kjønnsorganer. Urin, svette, utflod, mensblod. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.1.2018 den 2.05, AnonymBruker skrev:

Man klarer vel leve med å bli sugd maks ett par ganger i året?

Selvsagt klarer man det, men det er da rimelig kjipt gjort mot mannen. Selv om du ikke elsker det, så må du nesten bare ta deg sammen. For sannheten er at de fleste menn ELSKER når dama suger spermet ut av penis.

Det blir jo likt for oss gutta. Det er ikke alltid vi ønsker å slikke dere intenst i rompa, men om dere vil at vi skal gjøre det, stiller vi selvsagt opp så lenge det trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎1‎/‎17‎/‎2018 den 1.40, AnonymBruker skrev:

Du har en mørk fremtid foran deg med å finne deg en mann som syns det er helt greit :)

Anonymkode: 1460b...bf2

Var sammen med eksen i 8 år, hun søg meg kanskje en gang i året, og kun om jeg nærmest steriliserte kuken først. Men jeg slikket henne ukentlig. Noen jenter elsker å suge kuk over alt,men andre ikke liker det, er ikke noe mellomting ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Peonjenta skrev:

Fordi det kommer kroppslig avfall fra kjønnsorganer. Urin, svette, utflod, mensblod. 

Så man burde ikke ha sex tenker du? Fordi man kan svette?

Utflod kan forresten vaskes bort, god hygiene er alfa omega i underlivet sånn til din informasjon.

Og mensblod, er man nødt til å ha sex når man har mensen da? Jeg ville aldri hatt sex med noen som har det - går vel an å vente noen dager? 

Ser ut som du skaper problemer der det ikke er problemer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Fuckman1983 skrev:

Selvsagt klarer man det, men det er da rimelig kjipt gjort mot mannen. Selv om du ikke elsker det, så må du nesten bare ta deg sammen. For sannheten er at de fleste menn ELSKER når dama suger spermet ut av penis.

Det blir jo likt for oss gutta. Det er ikke alltid vi ønsker å slikke dere intenst i rompa, men om dere vil at vi skal gjøre det, stiller vi selvsagt opp så lenge det trengs.

Jeg forventer ikke at en mann skal slikke meg der avføringen min kommer ut.  Det gjør vel svært få kvinner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Peonjenta skrev:

Jeg forventer ikke at en mann skal slikke meg der avføringen min kommer ut.  Det gjør vel svært få kvinner. 

Forventer det kanskje ikke, men de som spør skal selvsagt få "behandlingen" de ønsker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Fuckman1983 skrev:

Forventer det kanskje ikke, men de som spør skal selvsagt få "behandlingen" de ønsker ;)

Du vet det er lov å si nei, sant? 
man har lov å sette grenser for seg selv, og sitt sexliv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SlemUlv skrev:

Du vet det er lov å si nei, sant? 
man har lov å sette grenser for seg selv, og sitt sexliv. 

Selvsagt er det lov. Men en gentleman kjører på ;)

Man kan si nei til å bli med på kino, restaurant og mye annet også. Men da blir man fort en kjip person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...