Gå til innhold

- Homofile tømmer ekteskapet for mening


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mener Nina Karin Monsen.

Begrepet "ekteskap" har i tusener av år både for kristne og alle andre, kun hatt ett viktig begrepskjennetegn: Det består av (ett eller flere) tokjønnete par som kan få barn sammen.

Men homofile vil ha ordet ekteskap, og tømmer derfor begrepet for mening. Det er den eneste måten de kan bli gift på. Jeg tror ikke de vinner noe som helst. 

Har hun et poeng?

Anonymkode: a11b4...8c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener Nina Karin Monsen.

Begrepet "ekteskap" har i tusener av år både for kristne og alle andre, kun hatt ett viktig begrepskjennetegn: Det består av (ett eller flere) tokjønnete par som kan få barn sammen.

Men homofile vil ha ordet ekteskap, og tømmer derfor begrepet for mening. Det er den eneste måten de kan bli gift på. Jeg tror ikke de vinner noe som helst. 

Har hun et poeng?

Anonymkode: a11b4...8c9

Hva med heterofile par som ikke kan få barn da? Tømmer de også ekteskapet for mening? Er det kun fertile som bør ha lov til å gifte seg?

Nei Nina Karin Monsen høres ut som en tulling.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Maleficenta said:

Nei Nina Karin Monsen høres ut som en tulling.

Intervju med Skei Grande:

– Du sier at du ikke er en overgriper. Hvorfor har du behov for å si det?

– Når Nina Karin Monsen skriver på Facebook at jeg voldtar unger med Downs syndrom …

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/bKzjdq/trine-skei-grande-om-ryktene-jeg-skulle-gjort-alt-jeg-kunne-i-livet-for-ikke-a-snakke-om-dette-i-dag

 Nina virker som en mentalt ustabil dame. 

Anonymkode: cbe57...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Intervju med Skei Grande:

– Du sier at du ikke er en overgriper. Hvorfor har du behov for å si det?

– Når Nina Karin Monsen skriver på Facebook at jeg voldtar unger med Downs syndrom …

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/bKzjdq/trine-skei-grande-om-ryktene-jeg-skulle-gjort-alt-jeg-kunne-i-livet-for-ikke-a-snakke-om-dette-i-dag

 Nina virker som en mentalt ustabil dame. 

Anonymkode: cbe57...559

Ja tydeligvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen er det heller de heterofile parene som har giftet seg og skilt seg, for så å gifte seg igjen som har tømt ekteskapet for mening. Dette har vært i utvikling før de homofile fikk lov til å gjøre det samme. Men om det bare handler om sex og lage barn så er det vel heller fjerning av visse normer og tabu som har gjort ekteskapet overflødig, og godt er det.

Anonymkode: 355ca...eaf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å være så bitter på homofile som det Nina Karin Monsen er. 

Jeg kan ikke tro at man kan bli så følelsemessig engasjert uten å ha noen følelser i klemme selv. 

Han som skjøt rundt seg på homobaren i Miami hadde blitt sett på homosteder og homosjekkeapper, selv om han levde i heterofilt samliv.

Så jeg tror noen av de som egentlig er homofile, men undertrykker egne følelser og lyster, de ender med å bli så utrolig bitre på de homofile som lever åpent og har det fint med det.

Når ikke  man selv kan leve ut egne følelser og lyster (fordi man setter bånd på seg selv), så blir man bitter på andre som kan og har det fint med det. Bedre å skylde på andre enn å ta innover seg egne svakheter, feigheter og nederlag.

Anonymkode: c51a2...c5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Intervju med Skei Grande:

– Du sier at du ikke er en overgriper. Hvorfor har du behov for å si det?

– Når Nina Karin Monsen skriver på Facebook at jeg voldtar unger med Downs syndrom …

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/bKzjdq/trine-skei-grande-om-ryktene-jeg-skulle-gjort-alt-jeg-kunne-i-livet-for-ikke-a-snakke-om-dette-i-dag

 Nina virker som en mentalt ustabil dame. 

Anonymkode: cbe57...559

 

Anonymkode: a11b4...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, som om ikke heterofile har klart å ødelegge ekteskapets tyngde og seriøsitet helt fint selv, og det langt før homofile fikk tillatelse til å ekte seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje romantiker, men for meg handler forhold og ekteskap om kjærlighet. Ikke nødvendigvis reproduksjon. Vi trenger ikke gifte oss for å få barn, vi gifter oss fordi at vi har funnet en vi vil dele livet med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...