Gå til innhold

Svømmetrening og blondt hår?! Noen blonde svømmere der ute?!


Crossfitter

Anbefalte innlegg

Dere som driver jevnlig med svømmetrening... er det noen av dere som bleiker håret(enten striper eller full farge) og faktisk klarer å opprettholde fin farge uten å få det ødelagt av kloren??... Skal farge håret igjen, masse kalde blonde striper(naturlig mørkeblondt hår), men skal også begynne med jevnlig svømmetrening(ca 1 gang i uka), og er rett det blir bortkastede penger å farge håret nå.. :( men håret mitt er så mørkt og de lyse delene så gule og slitte... så har så lyst til å endelig ta meg råd til å få lysnet det igjen med masse kalde striper.. men så kom jeg på dette med svømmingen og er redd det vil bli bortkastet.... samtidig er det usannsynlig at det ikke er noen kvinnelige svømmere som farger håret blondt??!! hjelp! :fnise::ac:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker en sånn beskyttende krem som jeg ikke husker hva heter, men fant den på feelunique, og jeg har badehette utenpå det igjen. Da har håret og fargen det bra :)

Anonymkode: be1a4...d73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker en sånn beskyttende krem som jeg ikke husker hva heter, men fant den på feelunique, og jeg har badehette utenpå det igjen. Da har håret og fargen det bra :)

Anonymkode: be1a4...d73

åh, det hørtes smart ut! kan du prøve å finne ut hva den heter!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårkur i håret og badehette som sitter godt over, og vask håret godt når du er ferdig. 

Anonymkode: 5e4dd...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Crossfitter skrev:

åh, det hørtes smart ut! kan du prøve å finne ut hva den heter!? :)

Den ligger i treningsbagen min som jeg glemte igjen hos venninne, men skal sjekke på feelunique om jeg finner den, da kan jeg linke, husker ikke hva den heter, bare hvordan den ser ut haha 

Anonymkode: be1a4...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt utenfor temaet, men men:

- Hvordan tar du livet av ei blondine i et svømmebasseng?

Svar: Klistre et "skrap og lukt"-klistremerke på bunn av bassenget. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får grønt hår av klorvann, så badehette er nok lurt ja. 

Anonymkode: 2e5c5...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nytter ikke å ha blondt hår viss du skal drive på med svømming.. det er som regel oksidert metall og gamle kobberrør som produserer det grønne skjæret du får i håret.

Kobberrør kan også gi håret grønnskjær, Jeg har hatt platinablondt hår som ble oransj/grønn av å dusje i vanlig vann.

Anonymkode: 0eec7...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så er det lurt å vadke håret med eplecidereddik etter basseng, det forhindrer grønnskjær

Anonymkode: be1a4...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ikke også badebassenger der de ikke bruker klor?

Anonymkode: 0b7a2...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...