Gå til innhold

Stress og sinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har det ikke så bra for tiden og trenger å få utløp for følelsene mine. Jeg bruker vanligvis å kjøre enten hard intervalltrening eller hard styrketrening for å bare bli helt utkjørt, men jeg kan ikke trene for tiden, så det går ikke. Jeg bor i et ganske lytt kollektiv også, så jeg kan ikke rope og skrike heller, heh. Jeg føler bare for å knuse og slå og sparke, men det heller er ikke særlig praktisk.. 

Anonymkode: b6234...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dansing? Gå tur i skog og mark? Tenne et bål og se ting brenne? 

Når jeg er sint pleier jeg av og til å filme meg selv med mobilen, der jeg forteller det eller de jeg er sinte på akkurat det jeg føler. Så spiller jeg den av og sletter den. Litt teit, men det funker greit innimellom bare for å få ut litt frustrasjon. :P

Anonymkode: 590d6...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dansing? Gå tur i skog og mark? Tenne et bål og se ting brenne? 

Når jeg er sint pleier jeg av og til å filme meg selv med mobilen, der jeg forteller det eller de jeg er sinte på akkurat det jeg føler. Så spiller jeg den av og sletter den. Litt teit, men det funker greit innimellom bare for å få ut litt frustrasjon. :P

Anonymkode: 590d6...580

Kan generelt ikke bevege meg så mye for tiden. Eneste er å gå rolig tur, men for å være ærlig så hjelper ikke det så mye uansett hvor lenge jeg går. 

Haha, det å tenne et bål var ikke så dumt, selv om jeg ikke helt vet hvor trygt det er. 

Anonymkode: b6234...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg sånn boksedings du henger i taket og dælj løs. 

Anonymkode: c2777...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp deg sånn boksedings du henger i taket og dælj løs. 

Anonymkode: c2777...374

Som sagt, vanligvis bruker jeg den typen avstressing og det fungerer godt, men nå for tiden går ikke det siden jeg ikke kan være i noe særlig bevegelse. 

Anonymkode: b6234...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har noe? Jeg begynner å bli relativt desperat. 

Anonymkode: b6234...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulighet for å låne bil eller noe? Jeg bruker å kjøre et stykke, og så skriker jeg så høyt jeg kan i bilen. Gråter, snakker, skriker, får ut alt...  å skrike ned i en pute demper veldig mye også da

Anonymkode: 43aae...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulighet for å låne bil eller noe? Jeg bruker å kjøre et stykke, og så skriker jeg så høyt jeg kan i bilen. Gråter, snakker, skriker, får ut alt...  å skrike ned i en pute demper veldig mye også da

Anonymkode: 43aae...86b

Nei, har ikke førerkort.. 

Anonymkode: b6234...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...